Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken sprintje: het ultime doel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   onig58
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoe gaat het met jullie?

Wat is het fijn vandaag he! Weer 10 graden minder dan afgelopen dagen Cool Erg blij .

Ik heb net heerlijk gewandeld, zonder er mega vroeg voor op te hoeven staan. Lekker het bos in geweest met de hond.

Hier gaat het goed. Om de een of andere rede is MEGA warm weer en 2 concerten (water drinken en nog meer water drinken) echt top voor het afvallen, 1,7 kilo eraf gewoon! Ik heb wel mijn eigen eten gemaakt en meegenomen naar de concerten. Couscous en pasta en die gewoon in de auto net voor ik naar binnen ging, lekker opgegeten. Want je mocht natuurlijk geen eten mee naar binnen nemen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 11:35    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hier qua afvallen prima. Maar nu toch maar een antibio kuurtje ( ben er niet dol op) - omdat deze griep de zoveelste is dit jaar. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 15:39    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Reageer met quote
micha1 schreef:
Hier qua afvallen prima. Maar nu toch maar een antibio kuurtje ( ben er niet dol op) - omdat deze griep de zoveelste is dit jaar. Lachen

Balen, altijd vervelend. Gelukkig helpt antibiotica wel vrij goed over het algemeen!

Ik heb zelf sinds vrijdag een keelontsteking te pakken, geen idee hoe ik er aan kom eigenlijk. Rollende ogen

Gelukkig heb ik suikervrije dropjes gevonden met maar 4 kalorien per dropje, heeft even wat zoekwerk gekost. Dus af en toe toch maar een dropje pakken, dat helpt wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 16:11    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi Onig, niet vreemd hoor, want er komt een griepgolf aan. En een zware ook. Diverse mensen in mijn omgeving H'lem-A'dam hebben hem al.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 17:44    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
he balen van die griep. Beterschap en hopelijk gauw weer beter.

Hier gaat het ook weer beter nu de ergste hitte weer weg is. Wat wordt je daar loom van zeg... pfff.
ben nu weer veel energieker. moest ook echt even niet aan een workout denken in die dagen...
zijn er bikkels die dat wel nog hebben gedaan met die hitte?

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 01 jul 2019 21:55    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Heerlijk dat de hitte weer even weg is (hoewel in mijn zwembad was het ook heerlijk vertoeven Cool )
Vooral de nachten, gewoon weer lekker koel en vooral dat de kinderen weer goed slapen Erg blij . Als hun goed slapen, slaap ik ook goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jul 2019 9:18    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik wil ook graag met jullie mee doen en heb mijn ultieme streef op 99,9 kg, gezet. Aangezien het ruim 25 jaar geleden is dat ik onder de 100 kg. woog is dat voor mij nu echt mijn ultieme streef, dus die 99,9 kg. eerst maar eens zien te halen dit jaar daarna zien wel weer verder.
Succes iedereen ! cheerleader

@micha01
Beterschap, hopelijk slaat de medicatie goed aan. Bloemen

MIJN CHALLENGE IS 111 kg. = -40 kg. !!

Laatst aangepast door Midde op di 02 jul 2019 11:15, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 02 jul 2019 11:03    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Beterschap micha... waardeloos hoor. Ik heb begin van het jaar zo lang zitten kwakkelen met mijn longen. Zit dus niet echt te wachten op een nieuwe griepgolf .
Maar idd het klopt wel, want ik stond vorige week bij de drogist en de een na de ander kwamen hoestdrankjes ed halen.

Midde heel veel succes met dit streven. Het gaat je gewoon lukken.
Het is zo herkenbaar, want ik bereikte afgelopen december eindelijk die 2 cijfertjes voor de komma. Ook bij mij jaren geleden ( misschien wel 30 jaar)
Zet m op! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jul 2019 11:11    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Midde, welkom hier Lach
en de aanhouder wint Erg blij

Nou ik kan ook weer hier melden dat ik weer een stapje dichter bij mijn streef ben gekomen Uitlachen
En dat is mooi want de vakantie komt ook weer een stapje dichterbij!
Ik kijk er echt naar uit en heb er veel zin in.
We gaan heerlijk 2,5 week in luxemburg in ons tentje zitten! Lach

Anderen hier nog vakantieplannen?

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 04 jul 2019 9:20    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Reageer met quote
@bloempje66
Dank je wel !
Hier geen vakantieplannen, we zijn in het voorjaar al geweest en ben nog herstellende van m'n operatie en krijg binnenkort weer een kleine ingreep dus ff rust.

Ik heb een groen hokje maar moet ff wennen dat ik niet zoveel meer mag afvallen per week van de dokter, ach ja elke week een kilo en dan is er eind van het jaar ook wel weer 26 kg. af dus dan kom ik er ook wel alleen wat langzamer & een stuk gezonder.

MIJN CHALLENGE IS 111 kg. = -40 kg. !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 05 jul 2019 11:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 5 van 13