Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken groen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jelka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Wat top al die groene vakjes!
Zondag is mijn weegdag maar die stel ik even uit. Het ging prima deze week, op woensdag woog ik 82,0 kg en daarna heb ik mij netjes aan mijn eetpatroon gehouden.
Ga ik vanochtend op de weegschaal staan,,, geeft hij 83,1 kg aan. Snel maar de batterijen verwisseld en toen werd het nog erger... 84 kg.
Nu eerst maar op zoek naar een goede analoge weegschaal, ik heb het een beetje gehad met die digitale dingen.
Heeft iemand van jullie een tip voor een goede analoge weegschaal?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2021 12:15    
Vrouw Weeggegevens   Gabybaby
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Digitaa vind ik juist fijne, meet preciezer. Mits hij op een droge stabiele plek staat nooit problemen.

70 K stappen per week - woensdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2021 12:25    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik heb ook een digitale weegschaal en daarmee is het makkelijk om verschillende gewichten te meten. Maar ik zorg dat die altijd op precies dezelfde plek staat, dus dan moet het meevallen. anoloog is denk ik toch onnauwkeuriger.

Hier was de weegschaal weer omhoog gevlogen en ik heb nu dat teveel er weer af, maar het gaat zo moeizaam, zucht,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 22 mei 2021 20:44    

Reageer met quote
Ik heb ook een digitale weegschaal en daarmee is het makkelijk om verschillende gewichten te meten. Maar ik zorg dat die altijd op precies dezelfde plek staat, dus dan moet het meevallen. anoloog is denk ik toch onnauwkeuriger.

Hier was de weegschaal weer omhoog gevlogen en ik heb nu dat teveel er weer af, maar het gaat zo moeizaam, zucht,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 22 mei 2021 20:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hmm hier gaat het niet zo lekker. Stond vanochtend op de weegschaal en ik weeg gewoon 4 ons zwaarder dan op mijn weegdag afgelopen woensdag. Niet echt iets extreems gedaan of gelaten maar werkt natuurlijk niet motiverend. Ik weet er kunnen tienduizend redenen zijn. Ik zat al niet zo lekker in mijn vel en dit helpt niet. Naja.... here we go again. Hopelijk aanstaande woensdag er weer af en een mooi groen hokje.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 mei 2021 14:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Serieus.... zit ik vorige week 3 ons van mijn orginele eindstreef af. Denk je toch dat gaat ze met gemak halen. Nou Nee dus. Woog zondag 4 ons zwaarder. Heb er hard aan moeten trekken om het eraf te krijgen. Sinds zondag is een halve kilo maar voor het schema maar een ons. Nou ik mag toch echt hopen dat ik er volgende week goed onder zit. Misschien nog verder omlaag niet realistisch. Lijkt wel of mijn lijf het even genoeg vindt. Naja hoe dan ook ik moet en zal die 77.5 halen. Daarna kijken of ernog meer af gaat/kan.

77.5 kg is een mooi gewicht wanneer je 1,89 m bent maar het mag allemaal wel iets strakker de huid. Ben nog niet tevreden. Dus voorlopig nog op deze site te vinden.

Iedereen succes!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 mei 2021 15:22    

Reageer met quote
Jij ook succes, Gaby.

Ik ben heel serieus bezig en zou normaal gesproken zo een kilo per week moeten afvallrn, maar weer moet ik tevreden zijn met 1 ons per week. Maar goed, we gaan gewoon verder. Er zit niet anders op

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 28 mei 2021 18:55    

Reageer met quote
Wat is het hier stil. Gaat het met iedereen goed?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 09 jun 2021 7:48    

Reageer met quote
Nou eindelijk hier 2 x achte elkaar een fatsoenlijk groen vakje van 1 pond. Nu maar hopen dat het doorzet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 15 jun 2021 20:24    

Reageer met quote
Nou eindelijk hier 2 x achte elkaar een fatsoenlijk groen vakje van 1 pond. Nu maar hopen dat het doorzet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 15 jun 2021 20:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3