Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken groen

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Isabel 1991
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Veel groen en geel Applaus
Bedrag is niet belangerijk zolang maat niet rood is.

Hoe gaat het met iedereen?
Bij mij gaat het traag ... zo druk zowel werk als prive en soms gewoon geen tijd of te koken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 apr 2021 7:53    
Vrouw Weeggegevens   Gabybaby
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Isabel 1991 schreef:
Veel groen en geel Applaus
Bedrag is niet belangerijk zolang maat niet rood is.

Hoe gaat het met iedereen?
Bij mij gaat het traag ... zo druk zowel werk als prive en soms gewoon geen tijd of te koken.

Hoop dat er volgende week meer af is voor je.

Hier gaat het best lekker. De 10 K stappen naast het minder snoepen en drinken gaat goed. Is ook elke week te zien op de weegschaal. Nu twee weken de kinderen vrij dus zal al wat moeizamer gaan. Ook rekening mee gehouden. Als er maar iets af gaat per week daarna knallen we weer zo hard als de afgelopen weken,

Fijn weekend.

70 K stappen per week - woensdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 apr 2021 11:46    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
3de week groen ookal is het minder groot dan de weken ervoor. Maar met een gemiddelde van een kilo per week ben ik superblij. Het is nu vakantie (2) weken dus het zal sowieso wat langzamer gaan omdat er anders gegeten wordt nu met het gezin. Meer vakantie eten ohhh.

Hoop volgende week wel onder de 79 te zitten.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 apr 2021 14:45    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Ik ben al blij dat ik niet aangkomen ben. Er is eindelijk licht aan het eind van de tunnel, we zitten bijna 2 weken al in quarantine ivm corona. Ik ben de enige die het nog ontloopt maar dat betekend dat alles op mij terecht kom. Ik blijf aan het heen en weer lopen met dienbladen, trap op trap af, en schiet er zelf een beetje bij in.

Maar vandaag eindelijk weer voor het eerst gesport. 45 minuten BodyPump en lekker in de tuin, want binnen lijkt me niet zo gezond, dus de hele boel maar naar buiten gesleept. Nu net groentes in de oven voor het middag eten, was nog niet toegekomen aan mezelf.

Succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 mei 2021 14:59    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Hier gaat het heel langzaam. Ik hield me heel netjes aan alle regeltjes, maar toch viel ik niet af en kwam zelfs aan. Dus sinds 2 dagen ben ik even heel streng weer volgens de startersgids van de new food aan het eten. Misschien dat dat helpt, ook door meer variatie.

We gaan zien wat de weegschaal zondag zegt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2021 12:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sophie schreef:
Ik ben al blij dat ik niet aangkomen ben. Er is eindelijk licht aan het eind van de tunnel, we zitten bijna 2 weken al in quarantine ivm corona. Ik ben de enige die het nog ontloopt maar dat betekend dat alles op mij terecht kom. Ik blijf aan het heen en weer lopen met dienbladen, trap op trap af, en schiet er zelf een beetje bij in.

Klinkt heftig Sophie, heel veel sterkte.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2021 12:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag gewogen, weeg nu 79 schoon aan de haak. Ik hoopt er net onder te gaan maar ik mag niet klagen 6 ons voor een vakantieweek waar er veel lekkers is gegeten, hapjes, pizza etc. De kinderen kiezen vaak het eten in de vakantie.

Mijn eind streef komt in beeld. 77.5 had ik ingezet. Maar ik denk dat ik door ga naar 75 kg. Even kijken hoe het allemaal gaat. 75 bij mijn lengte van 1.89 is best prima. Ik val op andere plekken af als de vorige keren dus het is even zoeken wat mijn eind doel is. Ik ben volgens mij sinds 2015 niet meer onder de 75 geweest.

Nou iedereen weer succes en hopelijk mooie weegresultaten de volgende week.

Fijne dag

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 mei 2021 12:51    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Klein beetje maar eraf. Ben ook helemaal niet bezig met afvallen eigenlijk en nu wordt het weer de hele week ook nog prut weer, dat helpt ook niet echt.

Mijn man is ondertussen in hetziekenhuis terecht gekomen ivm longontsteking door Covid. Dus allemaal, blijf voorzichtig, ook al ben je gezond, sport je veel, heb geen overgewicht en geen enkele medische geschiedenis, dan nog kan het mis gaan...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2021 16:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2