Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 60, 61, 62 ... 124, 125, 126  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Wel grappig dat julie nu met Danny de Munck afkomen. Was als kind een geweldige fan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 22:34    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mooi stukje, bedankt voor het delen! Ik heb er ook iets uit opgepikt, het delen met anderen. Dat doe ik niet omdat ik denk dat ik dan niet begrepen word. Ga er iets mee doen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 mei 2018 5:33    
Vrouw Weeggegevens   Thir99
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik denk inderdaad dat je best een beetje lief voor jezelf mag zijn. We zijn vaak onaardiger tegen onszelf dan tegen mensen die wie niet eens mogen. Een inspirerend filmpje hierover vond ik op TED-talk over zelfcompassie. Geen zweverige dingen, maar wetenschappelijke feiten over hoe je een beetje liever voor jezelt kan zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 mei 2018 9:01    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Een compliment aan jezelf geven....Da's wel een goeie. Doe ik eigenlijk (bijna) nooit.
Vanochtend ontdekte ik een storing. Ik ben overigens helemaaaal niet technisch. Voor de grap zei ik tegen m'n ega: wat is ze alert hè? Lachen Tegelijkertijd gaf ik mijzelf een schouderklopje Lachen
Dus, dat is het complimentje van de dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 mei 2018 9:46    
Vrouw Weeggegevens   rachel1991
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GBP (5 feb 2018 )

Reageer met quote
Hoppaaa weer 12 km weggepoetst vanochtend!

leef je eigen leven, niet dat van een ander
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 mei 2018 14:07    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Ben met dit zomerse weer niet veel online, vandaar ook dat ik net moest bijlezen van pagina 49 tot 61.
Eén bericht waar ik nu op reageer voor ik met mijn honden het bos in duik.
fientjuh schreef:
er is uit onderzoek gebleken dat de fruitsuikers geen negatieve gevolgen voor je lichaam hebben, al eet je 20 stuks fruit per dag. Dat komt door soort suiker en doordat er vezels etc omheen zitten.
Helaas geldt dat niet voor mij met de stofwisselingsaandoening HFI waar fruitsuikers puur gif zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 mei 2018 14:49    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Moonwalk schreef:
Ben met dit zomerse weer niet veel online, vandaar ook dat ik net moest bijlezen van pagina 49 tot 61.
Eén bericht waar ik nu op reageer voor ik met mijn honden het bos in duik.
fientjuh schreef:
er is uit onderzoek gebleken dat de fruitsuikers geen negatieve gevolgen voor je lichaam hebben, al eet je 20 stuks fruit per dag. Dat komt door soort suiker en doordat er vezels etc omheen zitten.
Helaas geldt dat niet voor mij met de stofwisselingsaandoening HFI waar fruitsuikers puur gif zijn.

Lijkt mij een vreemd onderzoek. Als ik 20 stuks fruit zou eten zou ik bewusteloos raken van de hyper die ik dan zou krijgen !!!!!
Bij 1 appel vliegt mijn bloedsuiker al omhoog ( heb diabetus)

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 mei 2018 15:45    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Ik durf tegenwoordig te zijn wie ik ben, dat is al een compliment waard. Ik zwem graag naakt en moet daarvoor naar een naaktstrand maar ben niet echt een naturist of zo. Ik schaamde me voor mijn buikje vooral, dat hangt over, al mijn hele leven, als jong kind was dat al 'kwabbig' zonder dat ik verder echt dik was. Nu schaam ik me niet meer. Ik kleed me zonder gêne uit, ook in sauna. Ik doe waar ik gelukkig van word, let niet op anderen, niet hoe zij eruit zien en niet of zij een mening over me hebben. Dat is een overwinning.

Ik heb een mooie rug, mooie billen, een leuk koppie en mooi lang haar, ook het geluk dat mijn borsten vol blijven, al hebben die ook wel last van de zwaartekracht. Maar zelfs al weeg ik minder dan 70 dan heb ik nog 70H als BH maat. Dat vind ik fijn.

Ik vind mezelf niet heel mooi, maar ook niet lelijk. Het beste van mij zit absoluut van binnen en daar heb ik veel meer aan, we worden allemaal ouder, verrimpeld, dus minder mooi in de esthetische zin van het woord. Uiterlijk vind ik sowieso een zwaar overschat fenomeen. Ik beoordeel mensen nooit op hun uiterlijk. Hoe iemand ten diepste is en hoe iemand zich gedraagt, dat is belangrijk. Dat maakt of ik iemand aantrekkelijk vind als partner en of dat we vrienden kunnen worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 25 mei 2018 4:24    
Vrouw Weeggegevens   frutella
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Verjaardagsweekend van m'n jongste
Taart + hapjes + 2x uiteten + chips en nootjes
Daar nog eens van die laffe temperatuur bij met m'n dikke voeten en dikke benen ...

En er zijn weer wat snoeperijen ingeslopen ..

Dus we moeten de riem er weer opleggen !

Veel succes iedereen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mei 2018 7:41    
Vrouw Weeggegevens   frutella
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
L1970 schreef:
Ik durf tegenwoordig te zijn wie ik ben, dat is al een compliment waard. Ik zwem graag naakt en moet daarvoor naar een naaktstrand maar ben niet echt een naturist of zo. Ik schaamde me voor mijn buikje vooral, dat hangt over, al mijn hele leven, als jong kind was dat al 'kwabbig' zonder dat ik verder echt dik was. Nu schaam ik me niet meer. Ik kleed me zonder gêne uit, ook in sauna. Ik doe waar ik gelukkig van word, let niet op anderen, niet hoe zij eruit zien en niet of zij een mening over me hebben. Dat is een overwinning.

Ik heb een mooie rug, mooie billen, een leuk koppie en mooi lang haar, ook het geluk dat mijn borsten vol blijven, al hebben die ook wel last van de zwaartekracht. Maar zelfs al weeg ik minder dan 70 dan heb ik nog 70H als BH maat. Dat vind ik fijn.

Ik vind mezelf niet heel mooi, maar ook niet lelijk. Het beste van mij zit absoluut van binnen en daar heb ik veel meer aan, we worden allemaal ouder, verrimpeld, dus minder mooi in de esthetische zin van het woord. Uiterlijk vind ik sowieso een zwaar overschat fenomeen. Ik beoordeel mensen nooit op hun uiterlijk. Hoe iemand ten diepste is en hoe iemand zich gedraagt, dat is belangrijk. Dat maakt of ik iemand aantrekkelijk vind als partner en of dat we vrienden kunnen worden.

Mooi gezegd ! Fijn dat je goed in je vel zit ! Daar kan ik nog veel van leren ! Hoe heb je dit 'overwonnen' ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mei 2018 7:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 60, 61, 62 ... 124, 125, 126  Volgende
Pagina 61 van 126