Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 124, 125, 126  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jessika
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik snap dat het dan moeilijk is, maar blijf in jezelf geloven. Kijk 5 minuten in de spiegel en ga kijken wat er positief aan jou is.
Misschien is zij heel erg jaloers.
Maar sta er boven, hoe pijnlijk het ook kan zijn. Niet iedereen heeft een perfect figuurtje, maar het heeft wel zijn tekenen van jou leven.
Mijn lichaam heeft 3 kinderen gedragen en dat is ook te zien, ik ben niet perfect. Mijn buik zit striae op, mijn borsten zijn net theezakjes zoals ik ze noem, maar heb dan ook 3 kinderen gevoed. Ondanks dat ze niet meer zo stevig zijn en niet meer zo mooi rond, ben ik er wel trots op dat ik mijn eigen kinderen gevoed heb.
En dat is dan een klein voorbeeld van het uiterlijk.
Het innerlijke is wat anders, waar ben je trots op, wat kun je goed, en als je dat weet en uitstraalt ga je hiervan genieten. Probeer het steeds te herhalen.
Geef jezelf complimenten, geef het een voedingsbodem, zodat het negatieve geen kans heeft om de overhand te krijgen.
het hoeven ook maar kleine complimenten te zijn.
Ik heb het ook moeten leren.
Maar als je jezelf niet accepteert kan je zoveel complimenten krijgen, maar het komt niet binnen, want het negatieve neemt de overhand.

Sorry een heel nadenkertje.
Maar ik vind iedereen hier een topper. Jullie doen het toch maar en of je nu wel of niet veel kilo's kwijtraakt, we zijn hier en dat vergt al veel moed.
Complimenten voor iedereen

WHIS Ik vind het knap dat je hier bent en dat je dit zo verteld, ook dat vergt moed.
Super goed. Je bent in een dalende lijn. Kijk eens terug naar jou grafiek, van waar je kwam en waar je nu bent. Ik vind het een geweldige prestatie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 19:12    
Vrouw Weeggegevens   zaadje

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Iedereen presteert hier op zijn manier. Bij de een gaat het wat makkelijker, dan bij de ander, maar wat een toffe club.

De verhalen erachter komen soms los en wat een verschil in ervaringen. Alhoewel?
Whis, bewondering, zoals je het neerschrijft en er nu mee om kunt gaan. Lijkt me voor je als kind erg kwetsend en was het ook, want je herinnert het je nog precies.
Ik ben gaan afvallen door een opmerking, maar ben ik dankbaar voor.

We geven niet op, want daarvoor zitten we op deze club!
Succes allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 19:42    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 20:01    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Even zeggen dat ik deze verhalen en elkaars reacties erop heel waardevol vindt. Dank je wel voor jullie openhartigheid!

Waardevol en herkenbaar. Net als Whis zie ik er altijd ‘gezond’ en blozend uit. Zelfs toen ik heel erg ziek was (toen ik net ontdekt had dat ik diabetes had) Ik woog toen 55 kilo was echt mager en had nog steeds ronde wangen.. Niemand zag aan me dat ik bijna totaal vergiftigd in het ziekenhuis had kunnen liggen in die tijd.

Net als Whis was ik vroeger overtuigd dat ik dik was, maar als ik de foto’s van toen zie snap ik niet waar.. Zo’n mooi slank meisje was ik. Maar ik zag dat niet.

Je zelfbeeld klopt vaak niet met het totaalplaatje.. Zo ervaar ik dat tenminste. Ook nu.

Miranpeet, mijn vriendin (zelfde leeftijd als jij en zelfde afvalgeschiedenis en euvel) heeft een correctie gehad en is daar echt heel blij mee. Het gaat niet alleen om het cosmetische, het vel zit je in de weg en dat is ongemakkelijk en onprettig..

Ik zou het zeker bespreken met de huisarts, op die manier kun je echt een punt zetten achter je periode van overgewicht.
Stel dat het vanzelf bij kan trekken dan zal de arts dat ook heus aangeven.

Ik heb het geluk dat ik heel langzaam ben afgevallen. Mijn huid trok geleidelijk mee. Maar ik besef dat dit bij een ander anders kan gaan. Ik zie het ook als een wonder hoor, ook nu weer, als ik naar beneden kijk zie ik nog geen strakke buik natuurlijk, maar wel duidelijk minder buik.

Jessika, ik wil mezelf wel complimenten geven maar geloof mezelf niet altijd.. vandaag ging ik op de foto met mijn moeder en voor het eerst sinds tijden vond ik de foto leuk! Zo bijzonder, meestal gooi ik foto’s weg, maar deze ga ik inlijsten..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 20:07    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik had heel wat bij te lezen! Wat veel herkenbare zaken worden er verteld...
Ik heb mezelf ook altijd te dik gevonden, ook bolle wangen en inderdaad, als ik nu foto’s zie was ik toen helemaal niet dik... in een dagboekje dat ik nog heb schreef ik toen ik 6 jaar was al dat ik ging “lijnen”. Ik herinner me nog dat een tante tegen me zei: meid, wat ben jij dik geworden. Dat vond ik zo erg.
Complimentjes geef ik mezelf ook niet, ik voel me nu ook echt niet happy met dit gewicht. Maar ik blijf volhouden en bij de weegclub, dan moet het ooit toch weer goed komen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 20:33    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Toch denk ik dat Jessika gelijk heeft en dat we ons dat zelf echt aan mogen leren..

Hoe zei Danny de Munck dat ook al weer? Het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers ophangen..

Toen ik dit zinnetje zocht stuitte ik op de volgende toepasselijke blog, ik deel ‘em even..

http://www.proud2bme.nl/Proud2Live/Het_leven_is_een_feestje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 20:41    

Reageer met quote
@mamdarijn, mooi en blij met het blog gelezen te hebben. Voor mij niet om mijn figuur, maar pikte er wel iets anders uit op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 20:56    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Oké. Complimentjes tijd.
Welke geef jij jezelf en je moet het menen. Anders komt hij niet binnen.
Neem een rustig plekje. Doe je ogen dicht. Voel je voeten op de grond. Voel je billen op de bank. En zeg de compliment hardop en voel waar hij bij je binnenkomt.
Is het je buik. Borst. hoofd...

Mijn compliment van vandaag:
Ik vond het knap van mezelf dat ik mijn frustratie heb geuit aan mijn buurvrouw. ( ben ook lerende om mijn mening te zeggen)

En nu jullie. Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 22:04    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Mijn compliment van vandaag gaat over gunnen.
Ik ben blij dat ik mijn moeder heb getrakteerd op een dagje samen vandaag, ondanks de drukte van de afgelopen week, en dat ik bewust genoten heb van haar. Daardoor kreeg ik ook veel terug, echt bijgetankt samen, goede gesprekken gehad en tijd genomen voor elkaar.

Komt binnen in mijn hart en op mijn gezicht (in de vorm van een glimlach)

Sinds ze een vriend heeft heeft ze minder tijd voor ons, en ik werd daar verdrietig en bozig van. Maar toen besloot ik het initiatief te nemen, en dat ga ik vaker doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 22:23    

Reageer met quote
Mijn compliment van vandaag. Niets hoeft, alles mag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2018 22:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 59, 60, 61 ... 124, 125, 126  Volgende
Pagina 60 van 126