Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 124, 125, 126  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   zaadje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
ja goed filmpje en ik ben ongeveer zo ver.
Gewicht van vanmorgen was gelijk aan vorige week. Blij mee!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mei 2018 14:53    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Knap hoor Zaadje

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mei 2018 15:22    

Reageer met quote
Dauphine schreef:
Knap hoor Zaadje

Wat is knap, Dauphine? Zelfde gewicht of het feit, dat ik me niet laat verleiden door allerhande ongezonde dingen?
Ik ben klein, was altijd slank tot we in Duitsland woonden. Ander leven, minder sociaal en liet me gaan. Geen prikkels genoeg om op gewicht te blijven. Tot een kennis op bezoek kwam met vrouw en kinderen en hij een foto wilde maken. Tegelijkertijd gaf hij me een hint, want ze waren zelf met een afvalprogamma begonnen en mocht het gratis inzien. Ze vonden me dus te zwaar geworden en was ook zo.
Sinds die tijd ging ik op 10000 stappen per dag en weinig kh.
Vetvrij ziekenhuisdieet ook gedaan en daarmee viel,ik,inderdaad bijna 10kilo af.
Dat was de goede opening en Dr. Frank leerde me anders te gaan eten.
Nu blijft het volhouden, maar leer ook laconieker te zijn. Durf ook taart te weigeren en is makkelijk, want ik houd er niet van!
Feestjes is inderdaad vaak eten, maar kan ook gezond en lekker zijn!
Vette happen eet ik zelden of nooit. Als ik uit eten ga, lust ik wel een frites als garnituur erbij en dat is dan verwennerij voor mij.
Het is en blijft een visie en voor mij is die duidelijk.
Ik heb een goed figuur en dat wil ik zo houden.
Mijn man was er trots op en ben ikzelf ook.
Niet alles draait om schoonheid, maar lekker in je vel zitten, heeft bij mij ook met een goed figuur te maken. Zou ik 5 kilo meer wegen, zou ik me ongelukkig voelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mei 2018 16:12    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
zaadje schreef:
Dauphine schreef:
Knap hoor Zaadje

Wat is knap, Dauphine]

Niet alles draait om schoonheid, maar lekker in je vel zitten, heeft bij mij ook met een goed figuur te maken. Zou ik 5 kilo meer wegen, zou ik me ongelukkig voelen.

Dan vind ik het extra knap van je dat je zo mooi op gewicht kunt blijven. Want lekker in je vel zitten heeft daar alles mee te maken schrijf je. Ik lees steeds dat stabiel blijven moeilijker is dan afvallen. Knap dus dat dit jou lukt .

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mei 2018 20:12    

Reageer met quote
Begrijp me niet verkeerd, Dauphine, maar alles scheelt een stuk, als je lekker in je vel zit en bedoel ik, dat je je over je gewicht geen zorgen hoeft te maken. Als dat er nog eens bijkwam!
Ondanks de trieste momenten en dagen, kan ik me opfleuren met leuke kleding en ga ik eruit! Dat geeft me een goed gevoel en brengt me wat zekerheid.
Ik moet nog vaak bevestigd worden en dan heb ik aan mijn vriendin een goede steun en aan meerdere.
Toch werkt het enorm mee aan je zelfvertrouwen en voor mij dus goed in je vel zitten. Tenminste, zo noem ik dat.
Weet zeker en schreef ik al, dat als ik kilo’s zwaarder zou zijn, het alles moeilijker zou zijn. Ook dat nog, bij wijze van spreken!

Op gewicht blijven is keuzes blijven maken en vasten in mijn geval, als ik de verkeerde keuzes maakte. Of gewoon vasten, omdat mijn lichaam verzadigd is en ik geen trek heb.
Blijf elke dag met de vinger aan de pols, behalve tijdens vakanties, en zal mijn leven zo moeten gaan, wil ik stabiel blijven en veel bewegen.
Brood en kaas zijn mijn valkuilen en vandaag weer flink van genoten! Morgen dan maar niet en dus geen brood, geen kaas, maar groente, fruit, yoghurt, ei enz.
Iedere dag bekijken.

Tot slot, velen beseffen niet, dat ook ik met mijn “lijntje” altijd op moet blijven letten. Jij, zeggen ze dan hoezo? Toch is het zo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mei 2018 20:33    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Wat heerlijk dit weer toch hé? Ik krijg dan automatisch veel meer zin in al dat lekkere zomerfruit, wat toch al overal volop en goedkoop te verkrijgen is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2018 6:17    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
ja, echt superlekker Fientjuh! Wist je dat in roodfruit minder (fruit)suikers zitten? Ik wist dat niet, maar vind dat wel handig om te weten..

Zaadje, het is een vrij groot misverstand dat mensen die slank zijn niet op hun lijn hoeven te letten hè. Eigenlijk vreemd dat we dat ooit dachten..

Ik heb een superslanke, tengere vriendin die ook af en toe op de rem trapt en lekkers afslaat. Zij verontschuldigt zich dan een beetje, maar geeft aan dat haar broek te strak begint te zitten.
Eigenlijk kan niemand alles eten waar die zin in heeft. Ik was vroeger ook slank, maar doordat ik dacht dat ik alles kon eten waar ik zin in had (en dat ook ongeremd deed) ben ik gegroeid.

Het boek van Mieke Kosters, ‘Het geheim van slanke mensen’ doet daar een boekje over open.. ik heb daar veel van opgestoken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2018 6:45    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Dat wist ik niet. Ik had verwacht dat aardbeien juist hoog in suikers zouden zitten. Nog meer reden om er lekker van te genieten.
Wat betreft de slanke mensen, klopt dat die er wel op letten, alleen zie je dat niet altijd zo meteen. Mijn zus is superslank, maar drinkt bv altijd thee of water. Niks anders. Zij pakt dan wel soms een stukje taart, maar eet dan weer geen chips op een verjaardag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2018 8:15    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Vanochtend. 87,1

Geweldig blij mee, kan mijn geluk wat mijn gewicht betreft niet op.
Het mooiste is dat ik het nu makkelijk vol te houden vind.
Taal helemaal niet naar snoeperijen, zoet of zout.
Zelden snaaidrang.
Voor als ik wil knabbelen staan er snack tomaatjes en komkommertjes op tafel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2018 8:23    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Hier gaat ook alles goed. Gewicht naar omlaag gaat iets langzamer dan ik gehoopt had, ondanks het eigenlijk me perfect houden aan mijn plan. Maar dat kan de pret niet drukken, omlaag is naar omlaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2018 10:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 124, 125, 126  Volgende
Pagina 46 van 126