Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

12 weken actie met prijs www.dieetwebshop.nl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 95, 96, 97  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Gezellig, ik doe ook weer mee!

@Dionbi: toevallig, ik heb ook al 2x mogen winnen. We zitten hier gewoon al veels te lang. Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 16:12    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
oh gaaf ik doe weer mee, toch een stok achter de deur houden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 16:13    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
@Duffy
Ik val van me stoel van het lachen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 16:17    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik doe ook gezellig mee

Ik ben 2 jaar geleden beginnen met afvallen omdat mijn bloedwaardes superslecht waren en ik van mijn lichaam walgde.
Mijn huisarts stelde mij toendertijd voor de keuze of naar het NOK, niks doen en hopen dat ik de 40 zou halen of zelf ervoor gaan, ik heb voor het laatste gekozen..
Inmiddels is mijn afval strijd gestreden en probeer ik op gewicht te blijven en dat is ook een hele strijd.. aankomende week begint onze vakantie en ben erg benieuwd hoe ik daar vandaan kom aangezien we naar het land van de schnitzels, brat/bockwursten en heerlijke brötchen gaan ????.. maar dat gaat goedkomen

Iedereen heel veel succes met het behalen van jullie doelen en samen kunnen we dit

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 16:22    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
Duffy schreef:
Gezellig, ik doe ook weer mee!

@Dionbi: toevallig, ik heb ook al 2x mogen winnen. We zitten hier gewoon al veels te lang. Grap

Grap Grap Grap
elk nadeel heeft een voordeel

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 16:23    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Dat was een goede keuze Miranpeet! Mooi verhaal, en heel herkenbaar. Die vakantie komt goed, daar heb ik alle vertrouwen in! Vergeet alleen die week niet te posten en je weeggegevens door te geven.. want dat hoort echt bij deze sprint.

Dionbi en Duffy, niet alleen lang op weegclub maar jullie zijn ook echte volhouders, twee keer 12 weken achter elkaar weeggegevens insturen en iets posten is echt een prestatie op zich!

Winnen is leuk, en deelnemen ook! Zoals Kaatje al aangaf, net even de stimulans om wél elke week de weeggevens te posten, en niet het hoofd in het zand te steken. Dat is de prijs die we onszelf deze weken geven!

Ps. ik heb ook twee keer gewonnen, ben een echte fan van de 12 weken actie sprint en heb al heeeeeel vaak meegedaan! De mooie boeken die ik koos worden nog vaak gebruikt. Op het moment door een vriendin die inspiratie nodig had Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 16:46    
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Ik doe ook graag weer mee met deze sprint, echt een goede stok achter de deur. Ik ben ook een gelukkige die al gratis heeft mogen shoppen bij de dieetwebshop ??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 17:38    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Welkom allemaal de eerste dag hebben we 16 aanmeldingen gehad , zoals jullie gelezen hebben is het de bedoeling bij deze actie dat je iedere week een bericht post en je gewicht invoert .
Van de deelnemers die vorige week geen gewicht hebben ingevoerd pas ik de gegeven aan om geen leeg vakje te krijgen.
Deze actie is in het verleden gestart dus je ziet meteen al resultaat van je inspanning .

Heb je een vraag over deze actie voor Mamdarijn of mij stel hem dan hier wellicht heeft een andere deelnemer er ook wat aan.

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 20:11    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe zeker ook weer mee. Ik heb alle motivatie en stimulans nodig om het vol te kunnen houden. Ik ben heel blij met deze sprintjes. Cool Erg blij

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 20:25    
Vrouw Weeggegevens   Thir99
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik wil graag mee doen! Door mijn pfeiffer had ik weinig energie om te bewegen (nog steeds niet optimaal) en ging ik eten om energie te krijgen. Nu probeer ik mij weer fitter te voelen en de aangekomen kilo's er af te krijgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 20:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 95, 96, 97  Volgende
Pagina 3 van 97