Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

11 kg afvallen met weight care, Ik heb jullie nodig!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   bellita
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker/ anderen

Reageer met quote
Hallo meiden,

nou na een heel moeilijk week heb ik me vandaag weer gewogen, uiteindelijk -2,7 af. van de laatste keer dat ik op een weegschaal stond.
ik zeg wel dat ik namelijk niet kan vol houden om de shakes 3 op een dag te nemen, dus ik doe namelijk als volgende nu, ik heb ik de boek gekeken van SB en heb zelf de menu's bij elkaar gehaald, gewoon dingen die light zijn, niet veel, en weinig, en dan toch 's avonds een maaltijd shake nemen in de plaats van warme eten. nou deze week heeft zo te zien goed geholpen, tuurlijk gaat niet als een speer eraf, maar voor mij als het minimaal 1 kilo per week af gaat is voor mij genoeg, weet ik tenminste dat mijn lichaam later niet alles weer opslaat.

succes idereen verder !!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 jan 2012 10:18    
Vrouw Weeggegevens   bellita

Dieet: Sonja Bakker/ anderen

Reageer met quote
Hallo meiden,

nou na een heel moeilijk week heb ik me vandaag weer gewogen, uiteindelijk -2,7 af. van de laatste keer dat ik op een weegschaal stond.
ik zeg wel dat ik namelijk niet kan vol houden om de shakes 3 op een dag te nemen, dus ik doe namelijk als volgende nu, ik heb ik de boek gekeken van SB en heb zelf de menu's bij elkaar gehaald, gewoon dingen die light zijn, niet veel, en weinig, en dan toch 's avonds een maaltijd shake nemen in de plaats van warme eten. nou deze week heeft zo te zien goed geholpen, tuurlijk gaat niet als een speer eraf, maar voor mij als het minimaal 1 kilo per week af gaat is voor mij genoeg, weet ik tenminste dat mijn lichaam later niet alles weer opslaat.

succes idereen verder !!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 jan 2012 10:19    
Vrouw Weeggegevens   Samiraa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
hallo allemaal,

Ik heb lange tijd niets meer van me laten horen. Vandaag bij de dietiste geweest en weeg nu 77 kg. Ik ben ook vandaag begonnen met een proteinedieet. de kosten zijn ongeveer 168 euro per maand. Maar aan de andere kant verwacht ik ook dat er ongeveer 6 kg per maand afgaat.

ik heb vandaag een reep op en zit nu aan mijn perzik-mango drank. die vind ik lekker.

Ik zal een nieuwe dagboek starten omdat ik een andere dieet ga doen. blijven jullie mij volgen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 feb 2012 17:03    
Vrouw Weeggegevens   scorpio1045

Dieet: weight care

Reageer met quote
Samiraa schreef:
ben 5 dagen bezig en 0,8 kg afgevallen.
ik neem een appel/banaan.
maar babanen ga ik minderen en neem 2 manderijntjes in de plaats.

nog nietr verder gegaan ivm overlijden van mn paps kom zo spoedig mogelijk weer hier hoor.

top ga zo door samiraa

gr scorpio 1045

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 feb 2012 10:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sterkte meid,met het overlijden van je vader.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 feb 2012 11:09    
Vrouw Weeggegevens   mssmrn
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Samiraa schreef:
lieve mede-afvallers.

Ik ben 4 januari begonnen en wil met weight care 11 kg kwijt. En dan samen met een dietiste een gezond voedingspatroon aan leren. En dan daarmee weer 10 kg afvallen.
......

Hi Samiraa,

Ik ben 2 jaar geleden ook begonnen met een weight care dieet. Een aantal weken had ik zo'n 5 dagen pakket. Vond het erg lekker en makkelijk vol te houden... nog mooier; de kilo's vlogen eraf!

Ondanks dat de kilo's eraf vlogen bleven die er af doordat ik enorm veel sportte. Ik hoorde van veel mensen dat het starten met "gewoon" eten weer voor een jojo effect zorgde. Ben benieuwd hoe jij dat ervaren hebt (so far)

Nu, heb ik af en toe een balans dag met weight care en pak ik een volledige dag uit de doos. Vandaag is er zo 1 Cool

Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2018 9:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo

Dat doe ik niet meer. Lange tijd niets gedaan,door een langdurige burn out die al 3 jaar duurt. Even rust heb ik nodig .

Later aan mijn gewicht werken .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2018 9:03    
Vrouw Weeggegevens   mssmrn

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Succes daarmee! Je eigen gezondheid is altijd het belangrijkste Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2018 13:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2018 14:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5