Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

11 kg afvallen met weight care, Ik heb jullie nodig!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   scorpio1045
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: weight care

Reageer met quote
Hoi samiraa

Die link van die shakes die shake heb ik in huis hahaha een hele pot hoor.
Er staat dat je het met water moet innemen maar dat is niet te hachelen dus met magere melk gedaan, benn u eerst de wc potten aan het leeg maken want ja anders ben je met twee dingen tegelijk bezig schiet niet op dan.
Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat en wanneer jullie je weegmoment opschrijven of is dat elke dag ??/ Moet me eerlijk gezegt ook beheersen maar neig ook naar elke dag hihi.

O ja weet iemand ook hoe ik mn weegticket vast onder aan mn berichten krijg ik heb die nu apart staan.
Nou s6 allemaal weer ..

gr tineke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2012 8:32    

Reageer met quote
Hoi samiraa

Die link van die shakes die shake heb ik in huis hahaha een hele pot hoor.
Er staat dat je het met water moet innemen maar dat is niet te hachelen dus met magere melk gedaan, benn u eerst de wc potten aan het leeg maken want ja anders ben je met twee dingen tegelijk bezig schiet niet op dan.
Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat en wanneer jullie je weegmoment opschrijven of is dat elke dag ??/ Moet me eerlijk gezegt ook beheersen maar neig ook naar elke dag hihi.

O ja weet iemand ook hoe ik mn weegticket vast onder aan mn berichten krijg ik heb die nu apart staan.
Nou s6 allemaal weer ..

gr tineke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 jan 2012 8:33    
Vrouw Weeggegevens   lies 16591
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
heel veel succes! ik zit nu ook in mijn derde week van weight care.. dus alle frustraties etc. ken ik ook ! hahah
maaar hou vol en ik zal wat vaker even langswippen !

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jan 2012 11:11    
Vrouw Weeggegevens   Samiraa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hallo allemaal

Begon op 80,4 kg toen gaf de weegschaal 78,5 kg aan en stond dagen op 78,5 kg vandaag weer. Nou heb ik vandaag alleen in de ochtend een shake genomen. En in de middag een

kippootje genomen met 1 aardappel

1 bord zelf gemaakte soepgroenten
2 soepstengels

2 kippenpootjes
2 aardappels in de oven
2 paprika,s
alles in de oven
met nog 2 boterhammen er bij

2 glazen cola ligt.

Ik denk effe mezelf op wegen na dat i ik alles had opgegeten. En ja hoor bijna alles er weer bij!
weegschaal gaf 79,8 kg bijna 80 kg dus.

Lijkt wel of dat je nep afvalt met maaltijdvervangers. dat het er 1 dag zo snel aan vliegt. Morgen maar weer aan de 3 shakes en 2 stuks fruit.
vrijdag moet ik naar de dietiste en zal zeggen dat ik zeer niet door ga met weight care, bij mij gaat het te traag en dan zakt te motivatie heel erg.

Ik wil wel snel afvallen dus ga ik voor de proteine shakes.

Tinekke wat leuk dat jij ze besteld hebt, wanneer ga jij er aan beginnen? Ik ga vrijdag dus naarr de dietise en zal met haar bespreken of dat ik ze kan bestellen. Maar met water zijn ze dus niet te drinken, had wel iets gelezen over soja melk, iets van 2.7 kh per 100 ml. dat is toch minder als normale melk denk ik. Heb soja melk nog nooit geproeft maar ga het wel uit proberen.

Ik ben benieuwd wat jou ervaringen zijn met eiwit slank, Hou jij ons op de hoogte? Ik zal jou zeker volgen.

Succes allemaal en ik ga morgen maar ook weer aan de shakes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jan 2012 22:22    
Vrouw Weeggegevens   Paulina
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast Intensive

Reageer met quote
Wat betreft dat "nep-afvallen", het is meer nep-aankomen! Als je shakes neemt krijg je weinig koolhydraten (zitten vooral in suiker, pasta, rijst, aardappelen, brood etc.) binnen. Koolhydraten zorgen voor energie, vaak meer dan je direct nodig hebt. Je lichaam heeft een mechanisme om die koolhydraten op te slaan, het heet dan glycogeen. Om dat glycogeen op te slaan is er veel water nodig. Je kunt het zien alsof elk glycogeen pakketje aan het volgende pakketje geplakt zit met water. Dus, als je normaal eet, heb je altijd een voorraadje glycogeen en dus een voorraadje water. Als je gaat shaken wordt die voorraad snel opgebruikt door het lichaam, om het gebrek aan energie aan te vullen. Zodra de voorraad op is, gaat je lichaam pas vet gebruiken hiervoor. Dat je de eerste week dus veel afvalt, komt omdat de glycogeen voorraad opgebruikt wordt en daarbij het water vrijkomt, wat je gewoon uitplast. Op het moment dat je na een tijd shaken opeens koolhydraten eet (zoals de aardappelen en het brood die je omschrijft) denkt je lichaam: "ha, een te veel aan energie! dat ga ik opslaan!" en leg je weer een glycogeenvoorraad aan, met het nodige water erbij. Niet gek dus, dat je opeens meer dan een kilo aankomt, das gewoon water. Als je enkele dagen weer shake'd, plas je het er weer uit.

Ik hoop dat je bovenstaand verhaal kunt volgen en je wat meer wijs kunt uit wisselende weegresultaten! Je lichaam gedraagt zich gewoon keurig zoals het hoort. Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jan 2012 0:10    
Vrouw Weeggegevens   Samiraa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hoi paulina,

Bedankt voor je uitleg. Wat ik me nu afvraag is als je 20 kg afgevallen bent hoeveel kg,s (vocht) komen er dan weer aan als je overstapt op normale gezonde voeding.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jan 2012 23:34    

Reageer met quote
Hoi samiraa

ja met soja heb ik het al eens gegeten maar dan de wc vanillle met de vanille soja maar dat is dan erg zoet je moet er van houden.
Qua calorieen verschild het volgens mij niet veel.
Ik ga me morgenochtend weer wegen, wil het een beetje op de vrijdagochtend houden als ik het noteer.
Die andere eiwitshake is heel goed omdat ook de eiwitten spierverlies tegengaan dat voorkomt dat je je slap en moe gaat voelen.
Even een tip voor een ieder die een moeilijke dag heeft, die aan de shake zit en er twee wil vervangen en 1 gewoon wil eten, ik heb nog een groenteshake op het menu voor het geval ik er drie die dag niet volhoudt, en die is eerrrrug lekker, luister
1 banaan, 1 appel en 150 gr rauwe gewassen spinazie, en 150 ml water.
dat alles in een blender of als je die niet hebt een staafmixer heerlijk gewoon en erg gezond want je kookt de vitamine niet uit de spinazie, je kunt ook doen 1 banaan, 1 klein blikje ananas (zit wel wat meer in omdat het op eigen sap is maar ja) en twee flinke bieten, dan heb je een rode groente shake, misschien eens iets om uit te proberen .

Nou samira tot horens en de rest ook allemaal s6 verder tot gauw.

gr tineke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jan 2012 9:15    
Vrouw Weeggegevens   lies 16591
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Samiraa schreef:
Hallo allemaal

Begon op 80,4 kg toen gaf de weegschaal 78,5 kg aan en stond dagen op 78,5 kg vandaag weer. Nou heb ik vandaag alleen in de ochtend een shake genomen. En in de middag een

kippootje genomen met 1 aardappel

1 bord zelf gemaakte soepgroenten
2 soepstengels

2 kippenpootjes
2 aardappels in de oven
2 paprika,s
alles in de oven
met nog 2 boterhammen er bij

2 glazen cola ligt.

Ik denk effe mezelf op wegen na dat i ik alles had opgegeten. En ja hoor bijna alles er weer bij!
weegschaal gaf 79,8 kg bijna 80 kg dus.

Lijkt wel of dat je nep afvalt met maaltijdvervangers. dat het er 1 dag zo snel aan vliegt. Morgen maar weer aan de 3 shakes en 2 stuks fruit.
vrijdag moet ik naar de dietiste en zal zeggen dat ik zeer niet door ga met weight care, bij mij gaat het te traag en dan zakt te motivatie heel erg.

Ik wil wel snel afvallen dus ga ik voor de proteine shakes.

Tinekke wat leuk dat jij ze besteld hebt, wanneer ga jij er aan beginnen? Ik ga vrijdag dus naarr de dietise en zal met haar bespreken of dat ik ze kan bestellen. Maar met water zijn ze dus niet te drinken, had wel iets gelezen over soja melk, iets van 2.7 kh per 100 ml. dat is toch minder als normale melk denk ik. Heb soja melk nog nooit geproeft maar ga het wel uit proberen.

Ik ben benieuwd wat jou ervaringen zijn met eiwit slank, Hou jij ons op de hoogte? Ik zal jou zeker volgen.

Succes allemaal en ik ga morgen maar ook weer aan de shakes.

sorrie, maar als ik kijk naar je dag.. vind ik het niet betaald een dieet dag..

kippenpoten, aardappelen en soepstengens zijn echt het laatste wat in je schema hoor..

tip (bijvoorbeeld) :

ochtend: shake

tussendoor: geroosterde boterham

middag: salade (kan ook met gegrilde kip.. moet je alleen de avond voorafgaand klaar maken als je moet werken)
OF >> middag: shake

tussendoor: stuk fruit (LET OP: GEEN BANAAN) en van kleinere fruit soorten kunnen het er best 2 zijn

Diner: 300 gram gewokte of gestoomde groente (hou dit er standaard in.. ook na het lijnen)
+ gegrilde vis / gegrilde panga filet / taartaartje
+ zilvervlies rijst.. Laat de aardappels staan !

tussendoor: schaaltje magere yoghurt met, wanneer daar behoefde aan is, vers fruit..

daarnaast (zoals iedereen zegt.. genoeg drinken) genoeg is niet perse 2 liter.. wissel water af met verschillende smaakjes thee.. of neem eens water met een paar plakjes citroen in een kannetje ofzo..
zelf ben ik geen voorstander van frisdrank (nooit geweest)
probeer je cola light glazen te halveren.. dus naar 1 per dag..

haal gewoon aanmaak limonade.. maak een fles en zet dit in de koelkast! het is zoet, en sowieso beter !

heel veel succes!!!!

ps. ik wil hier niet de wijsneus spelen.. maar heb na heeeel wat lijnpogingen deze tips van verschillende personal trainers en dietisten gekregen.. en het werkt! daarom deel ik het graag met je !

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jan 2012 9:47    
Vrouw Weeggegevens   Paulina
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast Intensive

Reageer met quote
Samiraa schreef:
Hoi paulina,

Bedankt voor je uitleg. Wat ik me nu afvraag is als je 20 kg afgevallen bent hoeveel kg,s (vocht) komen er dan weer aan als je overstapt op normale gezonde voeding.

Dat verschilt per persoon, maar met 2-3 kilo zul je in ieder geval wel goed zitten. Je weet neem ik aan wel dat je niet zomaar pats boem weer kunt gaan eten na een crashdieet, aangezien je verbranding moet wennen aan een nieuw patroon? Kijk anders even in mijn dagboekje, heb er een complete studie van gemaakt (ben nu aan het opbouwen). Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jan 2012 14:35    
Vrouw Weeggegevens   Faahje
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hey Samira!

Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest. Kwam even kijken hoe het jou afgaat.

Ben nu bijna 3 weken bezig met m'n Weight Care dieet.

Heb net gewogen en zit nu op 70.2 kilo. Startgewicht: 75.

4,8 kilo in 18 dagen.

Heb me er strikt aan gehouden. Maar het word steeds moeilijker en de kilo's gaat er steeds minder snel af, maar ik heb geduld.

Hoe gaat het met jou? Hoeveel ben jij kwijt?

Liefs,

Faahje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jan 2012 19:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5