Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

11 kg afvallen met weight care, Ik heb jullie nodig!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Samiraa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
hallo

heel veel succes. ik pak 2 stuks fruit als tussendoortje. en verder ook 3 shakes. of 2 shakes en 1 salade.
ik vind shake banaan met karnemelk lekker, ben benieuwd wat jij er van vindt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jan 2012 17:43    
Vrouw Weeggegevens   Holly
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Voedingsconsulente

Reageer met quote
en hoeveel ben jij ondertussen afgevallen samiraa in hoeveel tijdsbestek en dan bedoel ik met de shakes? ik heb ook de chocolade shake nog maar ik vind de banaan lekkerder Lach

welk fruit neem je tussendoor want het ene is ook weer beter dan het andere he..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jan 2012 20:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ben 5 dagen bezig en 0,8 kg afgevallen.
ik neem een appel/banaan.
maar babanen ga ik minderen en neem 2 manderijntjes in de plaats.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jan 2012 21:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja ik ga vanaf morgen ook wat fruit tussendoor nemen anders is het een lange tijd tussen de shakes, sport jij er ook bij of niet? ik kan helaas niet ivm mijn nekhernia waar ik nog last van heb maar probeer veel te wandelen oid..

En drink jij ook veel? ik drink nu meer dan anders ik was normaal niet zo'n drinker dus kan het nu wel merken.. mag alleen geen water dus drink groene thee.. drink jij ook ander drinken of ook alleen water en/of thee.. ik probeer nu eerst streng te zijn en dan over 12 dagen misschien weer avondeten of een broodje wat ik liever heb te nemen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jan 2012 21:26    
Vrouw Weeggegevens   lausje2009
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: WeightCare

Reageer met quote
Ik ben ook net bezig, ben wel wat zwaarder dan jou... Maar het werpt zn vruchten (kilo's) af. Bijna 4 kilo. Zet hem op, je kan het!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jan 2012 23:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ik ben gisterochtend begonnen met de shakes en vanochtend woog ik al 0,7 kg minder op de weegschaal, alleen tja de eerste 2 kilo's tellen eigenlijk niet he want dat is meestal alleen vocht, dus zodra je meer dan 2 kilo kwijt bent kun je zeggen ik ben afgevallen eigenlijk.. Dit zeiden ze bij die diëtiste vorig jaar, want met die eerste 2 kilo schommelt het heel erg en kan het dus ook best zijn dat ik die 0,8 kg er morgen weer bij heb..

Ik heb nu vanochtend een shake gehad en omdat ikd aar nog erg vol van zit heb ik nu een opkikkertje en dan doe ik om bijv. 1 uur de shake dan hou ik het vanmiddag ook langer vol en kan ik vanavond om 6 uur de laatste shake nemen.

Gisteren hadden we dus ook gelijk de eerste verjaardag maar daar heb ik alleen thee gehad, en vanochtend met mijn schoonzus te winkelen en die wilde broodjes eten bij bakkerij bart maar ook daar heb ik mij ingehouden en niks gehad, dus al met al vind ik het wel knap van mezelf hihi

Vanmiddag weer veel thee drinken want heb verder nog niks gedronken vandaag daar moet ik mij echt tot zetten.. gisteren ging dat goed dus vandaag gewoon weer doorgaan ik wil zowieso de eerste 12 dagen met 3 shakes per dag en dat moet gewoon lukken!! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jan 2012 12:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ik ben gisterochtend begonnen met de shakes en vanochtend woog ik al 0,7 kg minder op de weegschaal, alleen tja de eerste 2 kilo's tellen eigenlijk niet he want dat is meestal alleen vocht, dus zodra je meer dan 2 kilo kwijt bent kun je zeggen ik ben afgevallen eigenlijk.. Dit zeiden ze bij die diëtiste vorig jaar, want met die eerste 2 kilo schommelt het heel erg en kan het dus ook best zijn dat ik die 0,8 kg er morgen weer bij heb..

Ik heb nu vanochtend een shake gehad en omdat ikd aar nog erg vol van zit heb ik nu een opkikkertje en dan doe ik om bijv. 1 uur de shake dan hou ik het vanmiddag ook langer vol en kan ik vanavond om 6 uur de laatste shake nemen.

Gisteren hadden we dus ook gelijk de eerste verjaardag maar daar heb ik alleen thee gehad, en vanochtend met mijn schoonzus te winkelen en die wilde broodjes eten bij bakkerij bart maar ook daar heb ik mij ingehouden en niks gehad, dus al met al vind ik het wel knap van mezelf hihi

Vanmiddag weer veel thee drinken want heb verder nog niks gedronken vandaag daar moet ik mij echt tot zetten.. gisteren ging dat goed dus vandaag gewoon weer doorgaan ik wil zowieso de eerste 12 dagen met 3 shakes per dag en dat moet gewoon lukken!! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jan 2012 12:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hallo

ik had 16 potten shakes. 4 heb ik geopend. De andere 12 heb ik terug gebracht naar de etos en gelukkig mijn geld terug gekregen. Met de andere 4 pottn shakes ga ikdoor tot ze op zijn. dan is het afhankelijk van het resultaat hoeveel ik er mee afgevallen ben of ik er wel of niet mee door ga.

Morgen ben ik 1 week bezig. Ik zal ook door geven hoeveel in de eerste week kwijt ben.

vandaag heb ik gegeten:

2 mandarijntjes

shake banaan met magere yoghurt en wat kaneel door heen

2 soepborden. (bouilion, soepgroenten, wortel en wat vermicellie)

shake cocolade met magere yoghurt, (moet ik nog eten.)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jan 2012 20:55    
Vrouw Weeggegevens   bellita

Dieet: Sonja Bakker/ anderen

Reageer met quote
Hallo

ik doe ook mee met weight care shakes.
Na mijn 2e zwangerschap was bijna 20 kilo erbij.
ik moet echt voor dat mijn kleine 1 jaar word deze kilos eraf hebben ! en ik heb nog ong 4 half maand daarvoor.
wil tussen 65/70 zitten. als ik bij 67/68 zit is voor mij perfect!
begin namelijk vandaag weer, maar in oktober van vorig jaar was ik ermee begonnen en was in 7 weken 9 kilos kwijt. en toen toch ermee gestopt ,en door de feestdagen liet ik toch om in januari weer verder te gaan.
ik neem nu 2 shakes en 1 protiplus pudding. met 2 tussendoortjes als fruit of tussendoor reep, en ik drink veel lauw water, minimaal 2 liters ( is bewezen dat beter is dan koud water want je voelt dan voller ) als ik ergens ben dan probeer ik toch van die maaltijd repen van weight care bij te hebben om toch niet in verleiding te komen, maar dat eet ik alleen als ik buiten ben want vind erg zoet !

Nou succes iedereen !!!!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2012 10:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag Dames,

Ik ben vandaag 1 week bezig.
heb me opgewogen en resultaat is 200 gram er af. Heel heel boos
Kan er wel om huilen, vreselijk bah. Doe ik zo mijn best en niets anders gegeten wat niet mocht is dit het resultaat.

Huil huil Huil huil Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2012 13:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 2 van 5