Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

10 kilo kwijt in een half jaar

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Laurefindl schreef:
Bekend probleem Yeps, ik ga binnenkort verhuizen dus dat zal ook niet bevorderlijk zijn.
We gaan gewoon ons best doen en zien hoe ver we komen Lach

Verhuizen is de ideale tijd om af te vallen Erg blij !
Mijn vader (en moeder) zijn een jaar geleden verhuisd en mijn vader is maar liefst 8 kilo afgevallen, zonder dat hij op zijn eten lette of überhaupt probeerde af te vallen door de verhuizing. Moet er wel bij vermelden dat ze alles zelf verhuisd hebben, gesjouwd, tuin helemaal netjes en eigen gemaakt, aanbouw erbij, etc.

Ik doe met jullie mee! Ik heb wel ietsje hoger ingezet, omdat ik graag gebruik maak van de tijd die ik momenteel heb om extra te bewegen en hopelijk daardoor wat extra af te vallen. Erg blij Gezien dit tijdelijk is, zal het over een aantal weken weer langzamer gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jun 2019 12:27    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Laure,
Ik zag een hele gave vakantiebestemming voorbij komen! Hoe was je vakantie? Wat heb je allemaal gedaan/gezien?
Mijn ervaring is vooral dat wanneer je je (ook) blijft focussen op je eetgedrag het wel goedkomt.
Met enkel minder ongezond eten/drinken is vaak al veel winst te halen zonder dat dit heel veel extra tijd hoeft te kosten.
Ik zie dat jij net als ik ook bij het -0,5kg per week sprintje zit dus we kunnen elkaar mooi blijven motiveren.

Welkom Onig!
Hoe komt het dat je momenteel wat extra tijd hebt?
Top dat je deze (ook) wil en kan inzetten om aan je persoonlijke doelen te werken!
Wat is je plan?

Ik ben net terug van een duik uit t zwembad. Na jaren vandaag weer gestart met baantjes zwemmen. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jun 2019 14:44    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb extra tijd omdat mijn vriend geopereerd word en ik deze periode ook vrij heb gehouden. Hij zal zelf 6 tot 8 weken vrij weinig kunnen. Het gehele traject gaat ongeveer 3 jaar duren, verder kan ik er helaas weinig over vertellen. Mits hij niet te lastig is en teveel moppert sleep ik hem ook mee de komende weken met de wandelingen Lachen .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jun 2019 13:10    
Vrouw Weeggegevens   Laurefindl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Yeps,

Ik ben naar de UK en Ierland geweest Lach
We waren met de auto, dus door de UK was meer op doorreis. We naar het Tolkien museum geweest, en het station met de langste naam. Langfair... Op de terugweg wilden we nog naar Stonehenge, maar er waren een aantal wegen afgezet, dus dat hebben we uiteindelijk alleen van een afstand gezien.

In Ierland een dagje dublin gedaan en rond getrokken met de auto. Oa bij de cliffs of mohair geweest, killarney national park, kylemore abbey (gave tuin daar), Waterford en Ring of kerry gedaan. Hoop kastelen gezien en ook een paar ring forts. Hebben ons zeker vermaakt.

Ondertussen ook de oplevering van ons nieuwbouw huis gehad, oude huis bijna verkocht en nog 4 weken tot de verhuizing.
Drukke periode dus en met allerlei dingen te vieren wordt het een flinke challenge om toch nog af te vallen. Vlak na de verhuizing ga ik in ieder geval weer eens kijken naar een nieuwe sportschool. Nogal tegenaan zitten hikken bij het huidige huis om me ergens in te schrijven voor een jaar, omdat ik wist dat ik er niet lang zou blijven wonen.
Op hoop van zege maar!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jun 2019 0:24    
Vrouw Weeggegevens   Azula
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee. Ben op 23 mei begonnen en als ik 10 kilo kwijt wil in en half jaar dan is mijn streef 67,3 kg. Nu al 1,2 kg kwijt. Gaat de goeie kant op en ik vier m'n successen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jun 2019 14:40    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Klinkt pittig Onig, veel sterkte voor je vriend en voor jou ook, want zo te lezen gaat er zeker de eerste weken veel op jou neerkomen.

Hi Laure,
Dat klinkt als een erg gave reis! Hoe heb je het rondreizen ervaren?
Hebben wij ook eens gedaan in Schotland. Zaten vaak savomds wel echt uit te zoeken hoe en wat voor de volgende dag. En dat zelfs ondanks dat we de vliegtickets en overnachtingen al geboekt hadden thuis.

Welkom, Azula!
Als je hier regelmatig blijft komen kan dat je zeker helpen de motivatie vol te houden zodat deze keer het niet alleen bij een Deens blijft.

Ik heb de afgelopen dagen genoten aan de Zeeuwse kust. Heerlijk 15 km gewandeld maar ook genoten van lekker eten en lekkere tussendoortjes.
Mijn weegschaal was er minder blij mee dan ik. Lach
Nu nog een paar dagen om gezond te doen voor de vakantie begint.
Vandaag dan ook lekker gezwommen, nog niet gesnoept en zo ga ik een salade maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jun 2019 17:47    
Vrouw Weeggegevens   godelieve76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik sluit ook nog graag aan! was al 3.5 jaar niet meer op deze pagina geweest... maar slechts 1 kg er bij in die 3.5 jaar. ben bezig met BBL opleiding tot verzorgende C, dus 26 u werken en 1 dag naar school, plus studie . plus twee puberdochters die veel tijd vragen! mijn man gaat in september van baan wisselen dus genoeg uitdaging hier.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jun 2019 9:10    
Vrouw Weeggegevens   godelieve76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ik sluit ook nog graag aan! was al 3.5 jaar niet meer op deze pagina geweest... maar slechts 1 kg er bij in die 3.5 jaar. ben bezig met BBL opleiding tot verzorgende C, dus 26 u werken en 1 dag naar school, plus studie . plus twee puberdochters die veel tijd vragen! mijn man gaat in september van baan wisselen dus genoeg uitdaging hier.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jun 2019 9:11    
Vrouw Weeggegevens   Laurefindl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom terug Godelieve. Wat goed dat je in zo'n periode maar zo weinig aangekomen bent.
Scheelt wel dat je een heel actief leven hebt, dus hopelijk helpt dat om de weegschaal de andere kant op te bewegen.
Succes!

Ik heb mijn historie maar weg laten poetsen, want dat was veel te deprimerend als je het vergelijkt met nu Schaam Schaam
Maar we gaan er voor en het gaat in ieder geval de goede kant op.
Hoop wel dat m'n vriend nu van z'n Chinees cravings af is en we weer gewoon gezond kunnen eten Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jun 2019 21:40    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Geen groen vakje, helaas gelijk gebleven....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jun 2019 10:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 2 van 7