Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

10 kg minder op 1 mei 2021

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Wat knap kaatje. Vooral Na een slechte dag weer oppakken, gaat meestal mis hier.
Wat heeft jou hierbij geholpen?

3*500 cal, dat is eigenlijk helemaal niet gek bedacht. Ga ik onthouden , geef nu borstvoeding dus nog niet handig om in 3 maaltijden te kaderen denk ik.

Gisteren eerste kerstdag is goed verlopen, lekker gegeten maar niet bomvol. Vandaag hele dag hapjes dus dat zal minder succes zijn, maar ook veel groentes en fruit hapjes. Komt goed.

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 dec 2020 8:37    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben net als onze zoon en dochter positief getest op Corona! Rare kerstdagen hierdoor: man op de slaapkamer, andere kinderen die niet thuis kunnen komen met kerst. We maken er het beste van... gelukkig voel ik me niet heel erg ziek, had alleen één verschrikkelijke nacht. Eetlust nu wat minder, dat is in het voordeel voor de groene vakjes, dat dan wel.

Voor iedereen dit jaar andere kerstdagen dan anders. Maar maak er iets moois van! Fijne dag nog!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 dec 2020 13:27    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Beterschap Sasa! Hopelijk blijven het milde klachten! Dat is zeker heel raar voor de kerstdagen, hopelijk kunnen jullie oud en nieuw samen vieren!

Kleintje, dat weer oppakken is ook het lastigste vind ik. Maar ik ben er achter dat als ik na een of een paar dagen genieten weer terug ga naar mijn nieuwe eetgewoonte ik weer afval. Ik doe dat zeker niet elke week want dan ben ik de rest van de week bezig om de schade er weer af te krijgen. Dat was voorheen vaak of er zat zelfs meer aan en ik heb dat er niet meer voor over. Gister en vandaag heb ik best veel op wat ik normaal niet eet en ik moet echt zeggen dat ik dat merk aan hoe ik me voel. Het 3x per week joggen helpt heel erg goed en daar raak je soort van verslaafd aan, ik wil niet meer zonder Lachen .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 26 dec 2020 18:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nieuwe verslaving vinden dus hahah! Goeie tip Kaatje
En echt knal van jez!
Nou hier ondanks feestdagen wel afgevallen, en dan nu vandaag draad oppakken .

Sasa beterschap! Wat een gekke dagen dan. Hopelijk blijft het bij milde klachten.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 dec 2020 9:24    

Reageer met quote
De beste wensen voor 2021!

Voor mij deze week een hele dikke plus. Knap als je nu wel een groen vakje hebt gehaald, goed bezig! Maar we gaan er weer tegen aan, nog 4 maanden tijd om de 10 kg te lijf te gaan!

Helaas zit ik nog steeds in quarantaine, ik hoop zo erg dat dat snel is afgelopen en ik weer mag hardlopen! Ik vind het nu helemaal niks, al dat binnenzitten. En om dan hier in huis touwtje te springen of oefeningen te doen, daar ben ik niet zo van. Laat mij maar lekker rennen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 jan 2021 11:33    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Iedereen de beste wensen!

Ondanks de omstandigheden heb ik van een gezellige kerstvakantie genoten. Kantoor was 2 weken dicht (ik werk in de bouw).
2 weken niet fietsen naar kantoor en lekker eten en geen keukenweegschaal gebruikt. Dit nieuwe jaar er weer vol tegenaan.

Mijn doel is om 80kg te wegen december 2021.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2021 14:35    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Beste wensen allemaal!
Ondertussen snap ik niet hoe in 1 week 3kg ben aangekomen.
Lijkt me erg veel voor hetgeen wat gesnoept heb., 1 kilo kan me dan wel voorstellen
Misschien dat m’n borsten ook erg vol zaten met weegmomenr (geef borstvoeding) nou ja maar weer rustig verder

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2021 18:12    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Beste deelnemers al weer een jaar voorbij waar we samen met elkaar dit forum levendig hebben gehouden .
Bedankt voor jullie steun en donaties het is een gratis forum en dat willen we zo houden maar ik heb natuurlijk wel kosten dus hartelijk dank voor jullie steun
https://www.weegclub.nl/donaties/
Namen bekent bij de beheerder

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 05 jan 2021 13:03    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gedoneerd, zo’n fijn forum
Gisterochtend 78,9
Vanochtend 79,0
Foutje denk ik die 80, gaan gewoon weer door.
Hoe gaat met ieder het oppakken na feestdagen?

Sasa ah wat vervelend ! Vroeg in ochtend misschien? Kom je echt niemand tegen. Of ben je zelf ook ziek? Sorry niet goed gelezen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jan 2021 7:01    

Reageer met quote
kleintje1987 schreef:
Gedoneerd, zo’n fijn forum
Gisterochtend 78,9
Vanochtend 79,0
Foutje denk ik die 80, gaan gewoon weer door.
Hoe gaat met ieder het oppakken na feestdagen?

Sasa ah wat vervelend ! Vroeg in ochtend misschien? Kom je echt niemand tegen. Of ben je zelf ook ziek? Sorry niet goed gelezen.

Dat zie je eigenlijk altijd: naar verhouding behoorlijk aankomen als je een paar dagen fout eet, daarna ook een snel gewichtsverlies als je weer in het goede ritme zit. Om 1 kg aan te komen (in vet dan) moet je 7.000 kcal extra eten. Dat is fors. Als de weegschaal twee of drie kilo meer laat zien na een paar dagen is dat ook gedeeltelijk extra vocht dat je lichaam vasthoudt, dat ben je dan ook heel snel weer kwijt - valt dus gelukkig dan weer mee.

Kan iedereen het weer goed oppakken nadat de feestdagen achter de rug zijn? Bij mij heeft het ruim een week geduurd. Ik kon de knop maar niet omzetten, maar sinds gisteren gaat het nu weer goed. Ik ga voor veel groene vakjes de komende tijd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jan 2021 10:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 9 van 11