Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

10 kg minder op 1 mei 2021

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Felicia och jeetje heftig, op naar gezond herstel!
Sunflower zelf geen kinderen in die leeftijd maar collega’s gingen heel bewust plannen en ook tijd buiten (bladeren zoeken enz1) en dan in avonduren ook nog wat werken...
Ladyblue wat goed van je! Zou je willen delen wat je dan mag eten op een dag?
Hier gaan we rustig verder, op dit tempo afvallen is prima.

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2020 10:53    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Felicia - heftig, hoor! Aan je gewichtsverlies is te zien dat er echt wat aan de hand was - je valt niet zo maar 7 kg af. Ik hoop dat je gauw weer op oude sterkte bent!

@Sunflower - Fijn dat het al wat beter gaat! Probeer weer op je doel te focussen en jezelf af te leiden of een alternatief te verzinnen als er chocolade in zicht ligt. Iemand anders laten opeten is misschien ook een idee Cool Hier geen basisschoolkinderen, wel eentje in het V.O. Die is gelukkig heel zelfstandig en heeft mama niet nodig om alles bij te houden.

@Lady Blue - Ik hoop dat je je winst kunt doen met de tips van de diëtiste! Heb je ook nog tips voor ons? Ik ben nog nooit naar een groep of coach of diëtist geweest, maar ik stel me zo voor dat je je dan ook hiervoor inhoudt en beter je best doet dan dat je alleen aan jezelf rekenschap moet afleveren.

@Kleintje - fijn dat het lukt om op een rustig tempo af te vallen!

Hier ging het ook even paar dagen minder. Terwijl ik anders na 19 uur niets meer eet ben ik twee avonden bezweken en heb toch dingen gepakt. Helaas gaat dan ook meteen de complete rem eraf. Nu maar vandaag extra goed mijn best doen om morgen toch nog een groep vakje te halen. Ik heb vanochtend in ieder geval al een half uur hardgelopen en voor de rest me netjes gehouden aan wat de bedoeling was.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2020 17:46    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Lady Blue - Ik hoop dat je je winst kunt doen met de tips van de diëtiste! Heb je ook nog tips voor ons? Ik ben nog nooit naar een groep of coach of diëtist geweest, maar ik stel me zo voor dat je je dan ook hiervoor inhoudt en beter je best doet dan dat je alleen aan jezelf rekenschap moet afleveren.

Klopt, alleen dat werkt al Erg blij
Ik voel me er erg prettig bij, ik ga nu elke 2 weken en straks denk ik eens in de 3 of 4 weken voorlopig.

qua tips heb ik er wel eentje, ik ben een filet american fan en eet vaak in mijn eentje een heel bakje leeg omdat ik het zonde vind om weg te gooien. Ze gaf de tip vegetarische filet van de vegetarische slager dat zijn kleine bolletjes en kun je best lang bewaren. En echt heel erg lekker en minder calorieën.

Ik heb een rustig weekend dus qua eten zou het moeten goed komen...er maar een beetje extra opletten en dan wil ik met kerst wel lekker genieten en daarna pakken we draad weer op.

Allemaal prettige feestdagen toegewenst voor zover dat kan qua corona maatregelen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2020 11:08    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77

Reageer met quote
Beterschap felicia! Je zal wel even aan moeten sterken nu!

Lady Blue, dan heb ik echt een heerlijk simpel zelf te maken wortel filet. Ik vind die echt heerlijk, kun je ook goed invriezen als je grote portie maakt. Ik heb laatst een keer per ongeluk vega filet op, was verse maar die was helemaal niet lekker, durf die dus niet meer zo goed te kopen. Eitje, rucola, tomaat kun je weg laten, ik doe vaak een paar plakjes komkommer er op

Kaatje77 schreef:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2020 14:51    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Oeh dat zijn goede filet am tips!
Hier gaat lekker, eet iedere dag minstens 200gr groente, 2 stuks fruit en wat lekkers. Werkt goed voor mij tot nu toe
Zie meer groene hokjes, goed bezig!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 dec 2020 18:21    

Reageer met quote
Zo, we zijn samen al35 kg afgevallen, dat gaat lekker! En een aantal mensen zit al op 20 % of hoger, goed hoor!!

Filet americain ga ik allebei proberen: kant en klaar vegetarisch en het wortelfilet. Ben heel benieuwd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 dec 2020 23:14    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Jeetje wat zijn sommige mensen hier voorafgaand dit sprintte veel afgevallen! Knap!
Benieuwd naar de verhalen : hoe is het gelukt? En hoe ben je door blijven gaan ?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 dec 2020 1:44    

Reageer met quote
Ik ga echt nog steeds super goed! 3 maaltijden per dag van 500 kcal. Dan kun je echt alle kanten op, alles eten wat je lekker vindt. Geen of zo min mogelijk toegevoegde suikers, geen tussendoortjes. Geen honger of lekkere trek tussendoor. Veel bewegen, ik ga 3x per week joggen, daarnaast wandelen en af en toe wat oefeningen. Vanmorgen zelfs onder de 80, echt in jaren niet gezien! Dat was mijn streef voor de kerst maar ik had niet verwacht dat het zou lukken. Zeker ga ik af en toe los, wijntjes/hapjes/chips noem maar op. Geeft niet, volgende dag weer oppakken en na een paar dagen is het extra er weer af. Tot nu toe niet de fout gemaakt dat ik op de foute manier blijf doorgaan met alle smoesjes om dat te mogen. Ik voel me ook veel beter als ik gezond eet, dat is een super motivatie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 23 dec 2020 7:58    

Reageer met quote
Wat een positief verhaal, Kaatje! Gaaf om te horen dat het je nu zo goed afgaat! En dat je hierdoor beter voelt!

Ik denk drie keer per dag een aardige maaltijd, dat is heel goed. En voor veel mensen misschien de fout dat ze eigenlijk te weinig eten en dan op een gegeven moment zo'n trek hebben, dat ze het ruim compenseren met ook nog eens foute dingen.

Wat jij doet, Kaatje, doe ik eigenlijk ook in principe. Ik eet niet tussen 19 uur en 11 uur. Dan kom ik binnen mijn 'eetraam' ook op 3 (goede) maaltijden en geen tussendoortjes, behalve soms nog één portie fruit tussendoor. Mijn planning is die:
11 uur havermoutpap met vers fruit
14 uur 3 sneetjes zuurdezembrood met meestal houmous en rauwkost
18.30 uur warme avondmaaltijd met als toetje yoghurt
Dit is ook goed te doen!
In het weekend wijk ik hiervan nog eens af door dan 's avonds nog een wijntje te pakken. Maar dan gaat het juist ook vaak fout, omdat het dan niet bij dat wijntje blijft, maar ik zin krijg om te snaaien!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 dec 2020 13:28    

Reageer met quote
Inderdaad Sasa, dat is hetzelfde principe!
Ik kan ook geen wijntje pakken zonder iets er bij Schaam Schaam . Dus ik drink nu veel minder, een half jaar geleden pakte ik gerust elke avond een paar wijntjes. En als er dan ook elke keer iets bij moet, ja, logisch dat je dan aan komt Lachen . Dat doe ik dus niet meer. Maar met de kerst ga ik lekker genieten en dan maandag meteen weer de rem er op
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 23 dec 2020 14:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 8 van 10