Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

10 kg minder op 1 mei 2021

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat een goede resultaten zijn er al te zien: diverse mensen zitten al op 10 % of meer. Goed bezig!

Hier altijd wat problemen met het weekend. Op maandagochtend regelmatig een kilo meer op de weegschaal en dan veel moeite moeten doen om weer in het groen komen te staan. Dat is gelukkig wel gelukt, maar ik zou zoveel beter kunnen afvallen als ik wat consequenter was... Aan de andere kant, als ik het op die manier vol kan blijven houden en toch afval dan is het op zich ook geen drama.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 dec 2020 21:45    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb ook vaak van die weekenden Sasa. De laatste weken niet en dan zie je meteen zo veel beter resultaat na een week! Dat is ook wel motiverender moet ik zeggen. Dit weekend ook niks gepland dus dan kan ik lekker in mijn ritme blijven Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 03 dec 2020 9:49    
Vrouw Weeggegevens   Filiae
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Wauw, wat een mooie resultaten in het overzicht Applaus ik geef het morgen even door, hopelijk is het wat, want voel me vooral opgeblazen haha.

Behalve afvallen, is het natuurlijk eigenlijk "gewoon" om anders te gaan eten en dat vol te houden, dus als je het zo kan volhouden Sasa, heb je denk ik al heel veel gewonnen. Dan kun je altijd vanuit hier verder kijken of je in de weekenden consequenter kunt zijn Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2020 8:03    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ik was 2 december: 118,9 kg. Zo blij en zelfs roomboter amandelstaaf op het werk kunnen afslaan.

Ik heb een feestjurk gekocht in maat 46, waar ik begin van dit jaar nog maat 50 droeg. Dit motiveert zo erg. Ik ga deze jurk aandoen op onze trouwdag 11-01-2021.

Vandaag krijg ik een roomboter amandelstaaf mee van mijn werk en een Tony Chocolonely melk pepernoot. Ik ga ze allebei bewust meenemen vanavond naar mijn ouders als ik daar op de koffie ga. Dan delen we het met het gezin, ipv dat mijn vriend en ik het samen opeten.

Ik wil morgen graag zelf kruidnootjes bakken met een gezond recept van Smulweb, ik ben erg benieuwd.

Een fijne Sinterklaas allemaal morgen.

Groetjes,

Kelly
Sinterklaas

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2020 11:02    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77

Reageer met quote
Mooi resultaat! Fijn hè, als je aan je kleding merkt dat je bent afgevallen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2020 14:17    

Reageer met quote
Heerlijk als je het merkt aan je kleding, en wat goed bezig met de ongezonde tussendoortjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2020 20:34    
Vrouw Weeggegevens   Sunflower0209
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke kosters en Beck's

Reageer met quote
Hier gaat het helaas de laatste paar dagen helemaal de verkeerde kant op. Heb het erg druk en voel gewoon de stress. Moet nu echt even de rust terug pakken en ook het lijnen weer oppakken. In een weekend extra moeilijk, maar ga het wel proberen. Ik wil gewoon een groen hokje. Het motto dit weekend: alles voor groen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 dec 2020 11:03    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Sunflower0209 schreef:
Hier gaat het helaas de laatste paar dagen helemaal de verkeerde kant op. Heb het erg druk en voel gewoon de stress. Moet nu echt even de rust terug pakken en ook het lijnen weer oppakken. In een weekend extra moeilijk, maar ga het wel proberen. Ik wil gewoon een groen hokje. Het motto dit weekend: alles voor groen Erg blij

Het onder ogen zien dat het niet goed gaat is stap 1. Voornemens om het beter te doen is stap 2. Nu stap 3: maak een planning voor vandaag en morgen wat je precies wilt eten en hoe laat. Dat geeft houvast. Doe dat realistisch, en gerust een paar pepernoten of zo inplannen als je nog aan het heerlijk avondje doet. Je kunt het! Zet hem op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 dec 2020 11:31    

Reageer met quote
Ik kan niet anders dan me volledig bij Sasa aansluiten, je kunt het!

Hier via het werk en in een cadeautje ook het nodige aan eterij gekregen. Heb nu de taaitaai en een chocoladeletter geportioneerd zodat ik die als tussendoortje kan pakken Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 dec 2020 11:41    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Goedemiddag allen, hier ook weer op goede spoor. De magie van borstvoeding was uitgewerkt, oftewel ik at echt veel te veel. Beetje aangepast en voila, er is weer wat af.

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 dec 2020 14:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 6 van 11