Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

10 kg minder op 1 mei 2021

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Inderdaad, iedereen moet iets zoeken wat goed voelt en is vol te houden voor jezelf. Iets waar je in gelooft en dat werkt.

Heerlijk havermout bij t ontbijt, ik maak vaak een havermoutpannekoek of muffin, vult goed tot de lunch en super lekker smullen . Of havermoutpap met appel en kaneel, dat doe ik heel af en toe wel eens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 28 nov 2020 18:50    
Vrouw Weeggegevens   Filiae
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Kaatje, heb je nog een lekker muffin-recept? Ik was laatst al op zoek, maar kan alleen maar fancy dingen vinden met allerlei kokosbloesem dingen enzo. Maar gewoon simpel havermout met een ei en een banaan (bij wijze van) nog niet tegengekomen. Dus mocht je iets hebben, ik hou me aanbevolen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 nov 2020 20:34    
Vrouw Weeggegevens   Beginner
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa schreef:
Dit sprintje zal nog gevolgd worden door een tweede sprintje, bij elkaar 24 weken. Het doel is om op 1 mei 2021 10 kg minder te wegen dan nu. Het lijkt me een realistisch doel, maar al te veel uitglijders moet je je dan natuurlijk niet permitteren.
Hoe kan je dit doel bereiken?
Stel je concreet die dag in mei voor. Hoe denk je er dan uit te kunnen zien met zoveel minder gewicht? Je gezicht, je buik, je billen en heupen. Welke kleding wil je kunnen passen? Iets speciaals waar je al langer over droomt? Ga online kijken of in winkels neuzen als je daar nog niet over hebt nagedacht. Maak het zo concreet mogelijk! Ga misschien een foto van deze kleding ergens zichtbaar ophangen. Je kunt ook je omgeving over je plannen inlichten zodat je van die kant misschien ook steun krijgt.
Als je moeilijke momenten hebt, dan moet in je hoofd die gedachte aan 1 mei je tegenhouden om toe te geven aan verleidingen.
Het is de bedoeling om nu al min 10 kg in te vullen. Dan zie je aan het einde van het eerste sprintje hoeveel procent je er van gehaald hebt. Het mooiste is dan natuurlijk 50 %.
Wie zet er samen met mij flink de schouders eronder?

Leuk idee
Ik doe mee
Op naar 50% op het einde van deze sprint Yes! (nederlands=

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 nov 2020 22:26    
Vrouw Weeggegevens   Sunflower0209
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke kosters en Beck's

Reageer met quote
@Filiae. Wat zou het toch heerlijk zijn he als alle voedingsdeskundigen hetzelfde zouden zeggen. Ik zie ook af en toe door de bomen het bos niet meer.

@beginner. Leuk dat je mee doet.

@sasa, goed dat je je hardloopschoenen hebt aangetrokken. Havermout is inderdaad heerlijk. Wat voor een fruit doe je er dan meestal door? En eet je het dan warm of koud?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 nov 2020 22:47    

Reageer met quote
Filiae schreef:
Kaatje, heb je nog een lekker muffin-recept? Ik was laatst al op zoek, maar kan alleen maar fancy dingen vinden met allerlei kokosbloesem dingen enzo. Maar gewoon simpel havermout met een ei en een banaan (bij wijze van) nog niet tegengekomen. Dus mocht je iets hebben, ik hou me aanbevolen!

Ik zal t straks delen, ik ben er gek op
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2020 9:13    

Reageer met quote
Voor 12 stuks:

1 appel, 1 banaan, 125gram havermout, 2 eieren, 150ml melk, 2 tel kaneel en 75 gram rozijnen fijn malen in keukenmachine. 40 gram amandelen en 40 gram walnoten grof hakken en erdoor mengen. Ik doe er dan een grote hand blauwe bessen door, volgens het originele recept zijn dat nog 2 appels in kleine partjes. Oven op 180, half uur tot 40 min in de oven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2020 15:47    
Vrouw Weeggegevens   Filiae

Reageer met quote
Dank, dank! cheerleader die ga ik opslaan Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2020 20:17    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Het fruit dat ik in mijn havermoutpap doe is appel, peer, banaan of kaki fruit. Dat laatste is mijn favoriet! Ik doe er ook een beetje lijnzaad bij de havermout en kook het met amandelmelk. Maar gewone melk is natuurlijk ook goed. Even in de magnetron tot aan de kook brengen, dan een paar minuten laten staan en het fruit erin.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2020 21:24    

Reageer met quote
Kaki fruit ken ik niet Gemeen , ik blijf t meeste bij wat ik ken Lachen . Maar ik probeer wel altijd alles hoor, dus als ik t zie zal ik eens proberen.

Laat maar weten Filiae als je ze gemaakt hebt! Staan binnen een kwartier in de oven en dan heb je voor 6x ontbijt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 30 nov 2020 7:22    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat een goede resultaten zijn er al te zien: diverse mensen zitten al op 10 % of meer. Goed bezig!

Hier altijd wat problemen met het weekend. Op maandagochtend regelmatig een kilo meer op de weegschaal en dan veel moeite moeten doen om weer in het groen komen te staan. Dat is gelukkig wel gelukt, maar ik zou zoveel beter kunnen afvallen als ik wat consequenter was... Aan de andere kant, als ik het op die manier vol kan blijven houden en toch afval dan is het op zich ook geen drama.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 dec 2020 21:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 5 van 11