Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Actief aan het werk!
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

1 x per week samen sporten - Pilates

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Goh wat een leuk idee. Misschien een idee om het nu in corona tijd weer nieuw leven in te blazen? Mogelijk het beste in de vorm van een sprintje?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2020 20:41    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Kordiya, wat bijzonder dat je dit boekje of onderwerp of wat het ook maar is, gevonden hebt!
Ik was het allang kwijt... maar ik ben er erg blij mee dat het er kennelijk nog is. Want het is leuk om te lezen hoe we vijf jaar geleden hier mee bezig waren.
Ik herinnerde me hier iets van toen ik tijdens de lockdown noodgedwongen bezig was met filmpjes en thuis trainen. Maar ik wist niet precies meer hoe of wat.
Nu kan ik het allemaal weer teruglezen!

Ik ga alleen niet kiezen voor vrijwillig weer thuis trainen, ik ben veel te blij met m'n sportschool. Mocht het er toch weer van komen dat de hele boel op slot komt, dan is dit hier misschien wel een leuke oppepper om thuis te blijven trainen.

Als jij het wel graag wil doen, kun je er uiteraard een sprintje van maken, dan trekt het wellicht meer deelnemers? Want ik heb geen idee hoe je hier bij dit onderwerp of boekje of wat het ook maar is komt. Dus hoe zouden anderen hier bij komen?
Misschien dom van me, maar ik weet het niet.

In ieder geval bedankt Kordiya, dat je me weer op het spoor hebt gebracht van dit draadje/onderwerp.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 okt 2020 12:08    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Het is een subforum, zie ik.
Weer wat geleerd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 okt 2020 12:09    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Geke schreef:
Kordiya, wat bijzonder dat je dit boekje of onderwerp of wat het ook maar is, gevonden hebt!
Ik was het allang kwijt... maar ik ben er erg blij mee dat het er kennelijk nog is. Want het is leuk om te lezen hoe we vijf jaar geleden hier mee bezig waren.
Ik herinnerde me hier iets van toen ik tijdens de lockdown noodgedwongen bezig was met filmpjes en thuis trainen. Maar ik wist niet precies meer hoe of wat.
Nu kan ik het allemaal weer teruglezen!

Ik ga alleen niet kiezen voor vrijwillig weer thuis trainen, ik ben veel te blij met m'n sportschool. Mocht het er toch weer van komen dat de hele boel op slot komt, dan is dit hier misschien wel een leuke oppepper om thuis te blijven trainen.

Als jij het wel graag wil doen, kun je er uiteraard een sprintje van maken, dan trekt het wellicht meer deelnemers? Want ik heb geen idee hoe je hier bij dit onderwerp of boekje of wat het ook maar is komt. Dus hoe zouden anderen hier bij komen?
Misschien dom van me, maar ik weet het niet.

In ieder geval bedankt Kordiya, dat je me weer op het spoor hebt gebracht van dit draadje/onderwerp.

Leuk om je reacties te lezen, Geke.

Ik vind het een heel leuk idee maar ik heb momenteel geen ruimte om (nog) een sprintje te starten. Iets om te onthouden, misschien later...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 okt 2020 18:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Pagina 13 van 13