Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vind ik ook, Janniek. Ik blijf maar schommelen rond hetzelfde gewicht dus moet even extra tandje erbij. Hoe gaat het met jou?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 14:43    
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Druk op t werk. Hand gaat heel langzaam de goede kant op. Heb al meer kracht in de hand. Heb nog wel een paar wkn nodig.
Nog 3 wkn werken dan vakantie.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 14:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Fijn vooruitzicht in ieder geval en ook dat het steeds wat beter gaat, ook al is het met kleine stapjes. Het gaat wél vooruit. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 14:49    
Vrouw Weeggegevens   maxx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Vandaag weer aangemeld bij de sportschool. Ik had mijn abo in mei opgezegd, in de zomer sport ik nooit in de sportschool, maar vind ik het altijd fijn om buiten te zijn (wandelen/fietsen).
Nu toch maar aangemeld met een maandelijks opzegbaar abonnement. Eens even weer wat groepslessen uitproberen en wat wandelen heuvelop op de loopband voor wat extra beweging.

Hoi Jasmijn,
Super bezig! Ik ben benieuwd of je de versnelling gaat merken. Ik denk het wel hoor. Ik ben zelf ook nooit gek op de sportschool dus ik snap je terughoudendheid Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 22:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Op zich vind ik het best fijn. Had hiervoor een 2 jaar abonnement en eigenlijk ook altijd wel gegaan. Toen was ik er in mei even klaar mee. Vaak heb ik wel als ik begin met sporten dat ik dan minder afval (denk door spieropbouw), maar uiteindelijk is het wel goed natuurlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 7:20    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteravond voor het eerst gegaan. Rustig aan begonnen op de loopband, flink heuvelop gewandeld. Dat was heerlijk. Lekker zweten en dat voelde toch weer fijn.
Vanavond eerst weer heuvelop wandelen en daarna heb ik mij aangemeld voor een korte, intensieve groepsles. Is een half uur circuittraining. Daar zie ik wel een beetje tegenop. Ik weet gewoon dat ik nu totaal niet sterk ben en geen conditie heb, dus ik vrees het best wel. Het hangt ook erg van de trainer af. Heb het eerder gedaan bij een jongen die heel prettig was, maar heb ook een ervaring gehad met een drill-instructor die me teveel pushte dat het een averechts effect had: ik kon de training écht niet aan en kon vervolgens 5 dagen amper lopen van de spierpijn. Dan haak ik dus echt af. Hopen op een fijne instructeur.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 aug 2018 11:37    

Reageer met quote
Je bent iig lekker bezig en idd rustig opbouwen.
Zo.n circuit training is toch ook bedoeld dat iedereen in zn eigen tempo kan trainen en eigen zwaarte. Dus laat je niet gek maken doed gewoon wat jij kan en die conditie valt misschien best nog mee. Zet m op.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 16 aug 2018 12:02    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Grrrrr zo aan het schommelen.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 17 aug 2018 11:48    

Reageer met quote
Jammer Yvonne dat je zo schommelt. Snap dat je daar van baalt.
Hoop dat t deze week weer beter gaat.

Fijn weekend allen.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 18 aug 2018 8:40    
Vrouw Weeggegevens   Mininoes
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Dat schommelen herken ik. Grrr... De laatste 2 weken heb ik mezelf een flinke schop onder mijn kont gegeven en dat gaat beter.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 aug 2018 12:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 7 van 15