Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Bedankt, dames! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 sep 2018 9:17    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Oh jongens, ik ga echt als een speer; zo fijn!
Morgen is mijn weegmoment en ik ga een klappertje maken hoor, hahaha! Heerlijk. Erg blij

Hoe gaat het met jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 sep 2018 8:49    
Vrouw Weeggegevens   Hanjah89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat fijn dat het zo goed gaat Lach hier druk bezig balans te vinden tussen eten en bewegen zodat ik niet meer afval. En druk op zoek naar nieuwe kleding haha
Heb 2 blouse gehaald maar breng ze denk ik terug, heerlijk dat onbeslisbare

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 sep 2018 12:34    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lastig om die balans te vinden. Vond je de blouses niet mooi of zaten ze niet goed? Heerlijk om nieuwe kleren te kopen. Ik zie ook allemaal leuke setjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 sep 2018 12:49    
Vrouw Weeggegevens   maxx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Oh jongens, ik ga echt als een speer; zo fijn!
Morgen is mijn weegmoment en ik ga een klappertje maken hoor, hahaha! Heerlijk. Erg blij

Hoe gaat het met jullie?

Goed bezig Jasmijn, gefeliciteerd! Ik ben nog steeds aan het opkrabbelen maar ik denk dat ik deze week wel een heel bescheiden groen vakje heb Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 sep 2018 18:10    
Vrouw Weeggegevens   Hanjah89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Lastig om die balans te vinden. Vond je de blouses niet mooi of zaten ze niet goed? Heerlijk om nieuwe kleren te kopen. Ik zie ook allemaal leuke setjes.

Ik heb een heel lang boven lichaam dus ik had blouses aan dat eigenlijk jurkjes waren en dan voor in de broek, maar dan was avhter toch iets te lang en de stof hobbelde heel erg om de buik en vind ik toch niet mooi toen ze ik thuis nog een keer aan deed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 sep 2018 5:25    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@maxx, groen is groen; eraf is eraf, dus dat zou toch top zijn? Zeker nadat je een dipje had. Ik heb na een dip altijd een dikke rode haha, dus ik vind het supergoed als je alsnog een groene hebt. Dan ben je gewoon goed bezig.

@Hanjah89, jammer dat het toch niet zo mooi zat. Zeker als de kleding zo leuk is. Wie weet zie je nog een andere.

Vanochtend was mijn weegmoment (welke ik pas zondag kan invullen), maar ben 2 kg kwijt sinds vorige keer! cheerleader Wel was ik deze week ongesteld en gek genoeg ben ik dan wel altijd wat lichter, dus ik hoop dat ik het vast kan houden volgende week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 sep 2018 8:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
@maxx, groen is groen; eraf is eraf, dus dat zou toch top zijn? Zeker nadat je een dipje had. Ik heb na een dip altijd een dikke rode haha, dus ik vind het supergoed als je alsnog een groene hebt. Dan ben je gewoon goed bezig.

Vanochtend was mijn weegmoment (welke ik pas zondag kan invullen), maar ben 2 kg kwijt sinds vorige keer! cheerleader Wel was ik deze week ongesteld en gek genoeg ben ik dan wel altijd wat lichter, dus ik hoop dat ik het vast kan houden volgende week.

@Jasmijn: met groen ben ik idd sowieso blij dus hopelijk is dat zondag ook zo. Wat super dat jij op 2kg zit. Dat schiet lekker op zeg!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 sep 2018 20:35    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteravond uit eten geweest en daar ook zeker van genoten. Wijntje erbij, heerlijk! Daar heb ik echt van genoten. Verder dit weekend probeer ik wat gezonder te blijven.

Vandaag heb ik mij opgegeven voor de eco city walk. Daarbij loop je met een groep ongeveer 11 km door de stad en ondertussen ruim je rotzooi van straat op met een prikstok. Alles om de aarde weer een beetje schoner te maken op world clean up day. Tegelijkertijd weer wat beweging. Morgen einde van de middag speel ik mijn eerste tenniswedstrijd. Heel erg leuk, een dubbelwedstrijd.
Dus genoeg beweging dit weekend, hopen dat ik daarnaast mijn eten ook goed onder controle kan houden.
Wat zijn jullie plannen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 sep 2018 8:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Jasmijn: ik ga er morgen lekker op uit met het gezin. Lekker van de buitenlucht (ik ruik de herfst al) genieten. Wat een goed initiatief die clean up day!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 sep 2018 21:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Volgende
Pagina 13 van 15