Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
janniek schreef:

Zie dat het sprintje weer bijna is afgelopen zal ik weer een vervolg aanmaken?

We stimuleren elkaar toch goed met ons kleine groepje.

Goed plan. Ik vind het tof om mee te lezen en af en toe te schrijven. Zo blijf ik bij de les.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 9:30    

Reageer met quote
Hier weer een hoop geschommel de afgelopen week. Maar op termijn gaat ondanks dat de weegschaal toch langzaam naar beneden. Maar ik blijf hangen rond dit gewicht en de zo gewilde 99 kilo komt maar niet in zicht. Sip Ik wil toch echt eens in de buurt van die 100 kilo komen om die 100 kilo grens te doorbreken. Steeds als ik in de buurt kom dan gaat er iets mis en kom ik weer aan. Om vervolgens weer af te vallen tot ik weer in de buurt kom. Heeft iemand tips hoe ik toch door dat plateau heen kom?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 9:33    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
janniek schreef:
Ben wel een weekje weggeweest hoor dus dat had je wel goed.

Leuk! Hoe was het?

@Yvonne, jammer dat je zo blijft hangen. Ik heb dat ook, maar ik heb een duidelijke reden: ik hou mij niet goed genoeg aan mijn eetschema en eet dan toch weer slechte dingen, dus ik weet waar mijn fout zit haha. Heb jij dat ook of houd je je keurig aan je plan en je valt niet verder af?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 11:52    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
https://www.weegclub.nl/forum/0-5-kg-per-week-afvallen-vervolg-t55696.html

hier de link voor het nieuwe sprintje. Hoop dat er weer veel meedoen, zal niet meevallen voor ieder want het is vakantie tijd, ik zelf ga pas in september nog 8 wkn ongeveer,

@ de eeuwige jojo, hoe gaat het nu?

ik zelf ben in februari aan mn hand geopereerd, aan de artrose in mn duim. Mijn blokkade werkte wel heel goed, heb 1 week gipsspalk gehad en daarna 3 weken gips en toen een kunststof spalk vooral voor de nacht. Operatie ( mechanisch) is alles al goed.
Heb helaas wel een complicatie erbij gekregen, ontregeling noemen ze dit, nu nog steeds veel last van warmte, vocht enz in mn hand, ben nu wel langzaam aan het opbouwen wb werk,
en idd geduld is een schone zaak, het komt goed maar moet geduld hebben,
Heb nu aan kracht ca 7 kg in mn hand de andere zit op 28 kg. heb dus nog ff te gaan

@ Jasmijn je nog een beetje in kunnen houden met eten?

Ook ik schommel heel veel en dat is toch omdat ik me niet goed aan mn eetschema hou.

Succes weer deze week zet m op.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018 19:04    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank voor het aanmaken voor weer een nieuwe sprint, Janniek! Super! Ik ben in ieder geval weer helemaal gemotiveerd, dus we geven de moed niet op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018 19:09    

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Dank voor het aanmaken voor weer een nieuwe sprint, Janniek! Super! Ik ben in ieder geval weer helemaal gemotiveerd, dus we geven de moed niet op.

we zullen door gaan Erg blij Erg blij

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018 19:15    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
janniek schreef:
jasmijn86 schreef:

we zullen door gaan Erg blij Erg blij

Zo is dat Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018 19:20    
Vrouw Weeggegevens   de eeuwige jojo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Het gaat nog niet echt heel erg lekker @ janniek, heb best veel pijn nog en erge dikke vingers , heb het gevoel of ik de hele dag iets heel zwaars in mijn hand heb,Gelukkig slaap ik heel erg goed , maar ben ook nog steeds wat wiebelig in me benen.
Me gewicht blijft een beetje hangen, ben sinds dinsdag ook niet echt goed naar de wc geweest. Ik houd me wel goed aan mijn eetpatroon dus ik weet dat ik het goed doe.

Ik doe weer mee met het nieuwe sprintje ook al komt de vakantie eraan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018 19:45    

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
janniek schreef:
Ben wel een weekje weggeweest hoor dus dat had je wel goed.

Leuk! Hoe was het?

@Yvonne, jammer dat je zo blijft hangen. Ik heb dat ook, maar ik heb een duidelijke reden: ik hou mij niet goed genoeg aan mijn eetschema en eet dan toch weer slechte dingen, dus ik weet waar mijn fout zit haha. Heb jij dat ook of houd je je keurig aan je plan en je valt niet verder af?

Ik hou me aan mijn schema tot ik lange tijd blijf hangen. Daarna gaat het mis omdat ik dan niet meer afval ondanks dat ik alles goed doe. Dan gooi ik er met de pet naar en komen er weer een aantal kilo's aan. Tot ik weer schrik van de weegschaal en wat er aan is gekomen en dan start ik weer opnieuw. Maar nu zit ik weer bijna aan het gewicht waar ik steeds op blijf hangen en ik merk dat het afvallen al weer slechter gaat. Ben bang dat het dan weer mis gaat. Vandaar mijn vraag of iemand een tip heeft om een plateaugewicht te doorbreken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018 20:16    

Reageer met quote
Yvonne heb niet echt een tip. Wat ik wel doe is heel veel afwisselen ik volg een beetje project gezond weet niet of je daar wel s van gehoord hebt. Er is een gratis weekmenu te downloaden. Ben hier al eeen tijd lid van maar doe nog niet serieus mee .
Wil dit wel gaan doen

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018 20:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Volgende
Pagina 15 van 17