Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 9

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Een week geleden heb ik mezelf een schop gegeven en weer geprobeerd de motivatie bij elkaar te rapen die ik twee jaar geleden had (dan je wel, Yvonne dat jij me hiertoe een zetje hebt gegeven door het over de brief te hebben, die je aan jezelf hebt geschreven). De eerste week is heel goed gegaan en ik ben meer dan tevreden met mezelf. Nu doorpakken!
Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 okt 2020 12:35    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig Sasa. Hoop dat je de flow weer te pakken hebt.

Ik heb ook weer een paar herfstrecepten opgezocht. Altijd leuk! Ik vind het heerlijk dat de herfst begonnen is. Weer andere maaltijden en tussendoortjes, de mooie kleuren in het bos, dekentje en een goed boek. Love it!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 okt 2020 15:58    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goed bezig Sasa. Soms is het even nodig om terug te kijken waarom je dit ook al weer doet. Even weer die motivatie pakken.

Voor mezelf is het de belofte aan mezelf maken en dan niet alleen in mijn hoofd want dat heb ik al zo vaak gedaan, maar nu ook zwart op wit. Vooruit kijken naar waar ik naar toe wil. In ieder geval zelf ook weer de motivatie te pakken. Nu een kwestie van deze vast te houden.

Volgende streefgewicht 101,0 kilo op 5 december.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 03 okt 2020 17:28    
Vrouw Weeggegevens   Beginner
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Yvonne leuk idee - dat van die brief aan jezelf schrijven
Ga ik ook doen
Dank je voor die tip
Maar vraagje: waar/hoe bewaar je die zodat je die over een jaar ook terugvindt Koffie
Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 okt 2020 20:20    
Vrouw Weeggegevens   dai165
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

@Yvonne klinkt als een goede stok achter de deur en vooral duidelijk hebben wat je doelen zijn.

Ik ga als een speer.. eerste weken gaat vaak harder maar ik ben blij dat het mij nu erg motiveert. Wanneer is jullie weegdag?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 okt 2020 8:52    

Reageer met quote
dai165 schreef:
Goedemorgen dames,

@Yvonne klinkt als een goede stok achter de deur en vooral duidelijk hebben wat je doelen zijn.

Ik ga als een speer.. eerste weken gaat vaak harder maar ik ben blij dat het mij nu erg motiveert. Wanneer is jullie weegdag?

Mijn weegdag is zondag, wat best wel jammer is want dan sta je daar als eerste ... en ben steeds blij als er snel van één v/d anderen een waarde bijkomt Uitlachen #samen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 okt 2020 13:52    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Hallo, wauw wat gaat het goed met ( bijna) iedereen! Hier gisteren schandalig gezondigt... Éen van mijn zoons had zijn vet percentage objectief gehaalt dus gelijk uit de band gesprongen, hahahah. Vandaag weer gewoon normaal met z´n allen.

Welke herfst???Wij zitten nog steeds tot net onder de dertig graden en woensdag nog even lekker naar het strand. Uitlachen Ik vind dit zalig, ik woonde hier voor in de bergen boven de sneeuwgrens, erg koud en inderdaad wel mooi en gezellig met de open haard aan maar wat een kadootje om nu nog zo lang buiten te kunnen zijn en voordat het pas (relatief) koud wordt, kan het wel februari worden!

Yvonne, fijn dat het het beter gaat met je knie. Hoe gaat het met de verhuizing?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 okt 2020 20:50    
Vrouw Weeggegevens   dai165
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sophie, ben dan wel erg benieuwd waar jij woont!

Mijn weekdag is maandag. Doe ik express. Voorheen was het altijd vrijdag zodat ik ma-do de tijd had om het weekend te compenseren. Nu ben ik veel strenger in het weekend dus werkt goed, haha.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 okt 2020 13:10    

Reageer met quote
dai165 schreef:
Sophie, ben dan wel erg benieuwd waar jij woont!

Mijn weekdag is maandag. Doe ik express. Voorheen was het altijd vrijdag zodat ik ma-do de tijd had om het weekend te compenseren. Nu ben ik veel strenger in het weekend dus werkt goed, haha.

ja net daarom houd ik de zondag toch aan als weegmoment: dan kan ik me op vrijdag en zaterdag niet verliezen in het ‘weekendgevoel’, en na het weegmoment op zondagmorgen toch wel fijn genieten van een (iets uitgebreider) zondags-ontbijtje smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 okt 2020 16:02    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
@Beginner. Het schrijven van de brief was als afsluiting van mijn transitietraining voor HSPers (hoog sensitieve persoon). Deze brief heb ik dus bij mijn trainers achter gelaten en die wordt op 15 september 2021 naar mij toe gestuurd. Ik bewaar hem dus niet zelf. Dan kan ik dus terug lezen wat ik dit jaar dacht te hebben bereikt in een jaar tijd. Er staan meer dingen in dan alleen mijn gewicht dus ik ben benieuwt wat er allemaal van uit gaat komen. Erg blij

@dai165 Mijn weegdag is zaterdag. De laatste weegdag van de week hier in de weegclub. Als het resultaat tegengevallen is motiveert het me meer om de week er op de puntjes weer op de i te zetten en als ik in de loop van de week zie dat het niet goed gaat ook dan extra motivatie. Maar dat geldt eigenlijk voor iedere dag in de week die je kiest. Er zit altijd een week tussen om dat wat even niet zo goed is gegaan te herstellen. Erg blij Het maakt dus niet zo veel uit op welke dag je weegt als het maar een vaste dag is. Maar soms kan het in je hoofd belangrijk zijn om inderdaad net voor of net na het weekend te wegen. Voor velen is het weekend toch net even iets bijzonders qua eten. Gezellig met het gezin dat ontbijtje of dat feestje in het weekend. Dan kan een weegmoment er net voor of juist er net na een extra motivatie geven om iets niet te nemen of om te herstellen wat mis is gegaan.

@Sophie De bovenste kamers van het huis zijn klaar met stukadoren, schuren en schilderen en de vloer is gelegd. Inmiddels is mijn werkcomputer over gehuisd dus ik kan deze week vanuit ons nieuwe huis gaan werken. Dit is binnendoor maar ongeveer een kwartier rijden van mijn verblijfadres in Duitsland dus dat is goed te doen. Het is nog even behelpen maar het is weer een stap dichter bij het eind doel. Mijn knie wil nog steeds niet wat ik wil en daardoor kan ik niet voldoende helpen naar mijn zin. Daar baal ik enorm van maar moet het er mee doen. Steeds als ik wel aan de klus ga, dan gaat het ook meteen weer mis met mijn knie dus zit ik weer te niksen. Huil huil Dat is zo niks voor mij. Ik kan al minder dan wat ik wil vanwege mijn reuma maar helemaal stil zitten is niks voor mij. En gelukkig gaat het met mijn lijf al zoveel beter dan op mijn 35ste. Toen kwam ik bij de reumatoloog binnen en kon ik nauwelijks meer lopen. Hij gaf aan dat als het in dat tempo door zou gaan dat ik dan binnen 3 maanden in een rolstoel zou zitten. Toen heb ik gezegd: Zeg maar wat ik moet doen om dat te voorkomen. Anderhalf jaar therapie en voeding aanpassen heeft me uit die rolstoel gehouden. Verder mijn voeding aanpassen, aloe vera drinken en probiotica slikken en één of twee keer per jaar mijn lichaam reinigen en afvallen er voor gezorgd dat ik kan wat ik nu kan. En er is nog meer uit te halen qua gezondheid dus daar ga ik voor.

Volgende streefgewicht 101,0 kilo op 5 december.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2020 14:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 8 van 13