Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 9

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   dai165
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hi! Ik ben blij met het eerste weeg moment maar wil dit ook vast houden. Het scheelt dat er door corona weinig sociale dingen geplnd staan want daar gaat het vaak fout!

Wat is jullie grootste valkuil en hoe ga je daar mee om?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 8:22    
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Weer bijkomen van m'n migraine dagen vandaag nog ff rustig aan doen .
Het enige voordeel is dat m'n gewicht wel gezakt is nu dit vast zien te houden deze week.

Verder bijna allemaal positieve berichtjes.

@Yvonne hoop dat alles snel de goede kant opgaat en dan lekker genieten in je nieuwe huis.
@Dai165 mooi goed begin.

Mijn valkuil, is eigenlijk alles vind heel veel lekker. Maar wil niet alles laten staan. Dus ik neem bij de koffie 1 koekje. S avonds bij de thee 1 stukje chocola. In het weekend een wijntje en probeer minder op te scheppen met eten. Zo gaat er iedere keer wat af alleen niet zo snel.
Dat werkt voor mij heel goed.
En 2x per de milon cirkel van 40 min.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 9:03    
Vrouw Weeggegevens   Beginner
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@ dank je Sophie Lach
@ yeps goed bezig Lach met dat trappen maken - ik ga je daarin volgen: meer bewegen
@ sasa goede oproep van jou: samen er de schouders onder zetten om ons doel te bereiken en t werkt Lachen we staan nog maar op plus 2 - > die 0 is haalbaar voor de groep Uitroep
We hebben nog tijd - het gaat lukken Disco

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 16:27    
Vrouw Weeggegevens   Beginner

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@ wat n pech voor jou Yvonne - houd voor ogen dat t slechts tijdelijk is - het zál beter gaan - houd de moed erin

Ik ga niet iedereen @-en , maar bedank jullie wel allemaal om hier te posten: zo herkenbaar jullie ervaringen. Ik put er moed en inspiratie uit.

Op naar een goed en gezond resultaat voor ons allen cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 16:36    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Janniek, oh, wat verschrikkelijk migraines, sterkte! En het hoeft ook niet snel eraf, beetje bij beetje is beter, dan komt het er als je op je streef bent ook niet zo makkelijk meer aan, toch?

Dai165, ik ben gek op chocola en ik duik vaak de kast in op zoek naar iets lekkers. Ik ben dan ook zo'n iemand die weet dat ze niks in huis heeft toch alle laden en kasten opentrekt met de hoop een verdwaalt stukje chocola of dropje te vinden. Ik ga er niet mee om Lachen , ik sport me gewoon suf Lachen

Sasa, Nee hoor, kom maar op met nog een verhuizing! Lachen Lachen Lachen Het voordeel is dat ik niet echt heel veel bewaar want ik moet het anders allemaal weer mee slepen en ik ben gek op nieuwe plekken ontdekken. Het enige nadeel is de eenzaamheid en omdat ik weet dat het maar voor tijdelijk is doe ik er dus ook niet echt veel moeite meer voor. Maar goed, geeft niks, ik blijf dromen van mijn huisje in de bergen in Frankrijk en gedurende 30 jaar hetzelfde uitzicht te hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 18:24    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Reageer met quote
Mijn valkuil is zoetigheid. Als ik een beetje snoep gaat de rem eraf en blijf ik eten. Uitzonderingen en even toegeven voor iets kleins zijn vaak funest. Ik kan er daarom maar het beste helemmaal vanaf blijven, dan kost het me ook weinig moeite om gezond en matig te eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 21:16    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Maandag toch maar even langs de huisarts geweest met mijn knie. Die is nog niet veranderd omdat ik nog in mijn oude woonplaats ingeschreven sta. Tja dan toch maar de auto in en een uur en een kwartier rijden. Gelukkig veel snelweg waardoor ik mijn linker knie niet veel hoefde te gebruiken. Daar aangekomen schrok de huisarts van hoe dik mijn knie geworden was. Toch maar een foto laten maken in het ziekenhuis. Gisteren de uitslag gekregen. Niets gebroken of gescheurd dus dat viel mee. Wel zag ze een beginnende artrose. Rust houden en het vocht moest binnen 3 weken weg zijn. Ontstekingsremmers blijven slikken tot de knie weer normale dikte heeft. Ben ook maar weer begonnen met het drinken van ontzurende thee. Dat schijnt te helpen bij reumatisch aandoeningen. Inmiddels is mijn knie al een heel stuk dunner geworden en ik kan weer op links staan. Vandaar toch maar wat gaan doen in het nieuwe huis. Rustig aan gedaan en beslist niet met mijn knie op de betonnen vloer gaan zitten. Ik mag minstens 3 weken niet op mijn knie zitten dus dat doe ik dan ook niet. Op tijd mijn rust genomen en nu met mijn pootje omhoog op de bank. Erg blij We hopen dit weekend de bovenverdieping klaar te hebben dan kan ik mijn werkplek inrichten en hoef ik niet voor werk steeds 1 uur en 1 kwartier te rijden naar mijn oude woonplaats. Ik verblijf nu tijdelijk net over de grens bij mijn vriend en dat is maar 15 minuten rijden naar ons nieuwe huis.

Volgende streefgewicht 101,0 kilo op 5 december.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 22:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ Janniek
Herkenbaar. Ik zou willen dat ik het kon: 1 koekje en 1 stukje chocolade. Ik spreek om die reden voor nu met mijzelf af het te beperken tot het weekend.

@ Sophie
Haha dat is ook een optie en eigenlijk een goede. Je hoeft niet te veel te laten maar compenseert gewoon.

@ Sasa
ja zo ga ik er ook mee om. Wat ik wel jammer vindt hoor. Zou zo graag beheerst om willen gaan met dit soort dingen.

@Yvonne
een goede oplossing zo lijkt mij. Klinkt wel heel vervelend allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 8:23    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Reageer met quote
Net een digitaal kookboeken gedownload van het diabetisfonds voor gezonde en betaalbare gerechten. Ik ga er zeker een paar van uitproberen. Voor wie ook interesse heeft: https://www.diabetesfonds.nl/media/appeltje-eitje_-_digitaal_receptenboek_van_het_diabetes_fonds.pdf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 okt 2020 21:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa schreef:
Net een digitaal kookboeken gedownload van het diabetisfonds voor gezonde en betaalbare gerechten. Ik ga er zeker een paar van uitproberen. Voor wie ook interesse heeft: https://www.diabetesfonds.nl/media/appeltje-eitje_-_digitaal_receptenboek_van_het_diabetes_fonds.pdf

Bedankt voor het delen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2020 11:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 7 van 12