Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 9

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Beginner
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Eerste gewin is kattegespin zegt men
Ben toch blij om op eerste weegmoment gewichtsverlies te mogen optekenen
We zijn vertrokken
Op naar dat gezond gewicht voor ons allen
Het lezen van jullie berichtjes helpt
Want zó herkenbaar
Houd dat goed gevoel vast Yeps Lach

Laatst aangepast door Beginner op zo 27 sep 2020 15:47, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 sep 2020 8:06    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Gaat niet goed hier zo, maar ik heb mijn goeie eetpatroon weer gevonden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 sep 2020 9:39    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Ik heb net vanmorgen weer spinning gedaan, en omdat het iets frisser is ( lees tegen de 20 ´s morgens en rond de 28 in de midddag), willen mijn honden nu ook weer langer lopen, en loop ik dus weer heel wat af de laatste tijd. Gisteren BodyPump gedaan en nu even aan het twijfelen of ik morgen BodyPump ga doen of toch weer spinning... maar 1 ding is zeker, ik zwoeg gewoon door in de sportschool...ik wil onder de 87 uitkomen deze week.

Deugnietje, ben benieuwd naar volgende week. Als je je goed eetpatroon hebt gevonden, dan komt er volgende week vast een schitterend groen vakje!

Beginner, mooi begin, goed gedaan!

Yeps, zo lang je het maar in balans kan brengen met je andere maaltijden is er niks an de hand. We moeten ook een beetje blijven genieten, toch?

Sasa, ik denk dat we allemaal een beeje zijn zoals jij. Ik heb mijn streefgewicht ook al wel een paar keer gehaalt maar daarnaast gaat het weer verschrikkelijk de mist in, terwijl ik heel goed weet hoe het wel moet. Daarom doe ik het nu ook rustiger aan, ipv zwaar dieten, eet ik gewoon beter en sport ik vaker en gaat het beetje bij beetje eraf, om straks hopelijk weer niet heel erg aan te komen als ik wel weer op mijn streef ben.

Yvonne, heel veel succes, gewoon beetje bij beetje en je zult zien dat je lichaam er aan gaat wennen en je elke keer meer kan doen. Wat een leuk idee om een brief aan jezelf te schrijven die je dan ook nog krijgt volgend jaar.

Dipinipi, aan de slag, schouders er onder en gaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 sep 2020 14:51    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Deugnietje - super dat je nu weer de goede eetgewoontes hebt opgepakt. Nu doorpakken!

Ik lees van veel mensen die er nu weer helemaal voor willen gaan! Kom op, we kunnen het! Zullen we er om te beginnen aan werken om de 5 kg die we nu samen zijn aangekomen weer naar minimaal 0 terug te brengen aan het einde van de week, ja?

Ik heb me voorgenomen om 6 dagen in de week minimaal 30 minuten te bewegen. Net terug van 1 1/2 uur fietsen. Dat was lekker, ook al voel ik nu mijn benen aardig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 sep 2020 17:58    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
En potverdorie dan gaat meteen al de eerste week fietsen de mist in. Ik zit met een dikke knie omhoog. In 1 nacht weer ruim een kilo erbij en een knie die twee keer zo dik is als de andere. Ik kan net aan korte stukjes lopen maar met veel pijn (en dan bedoel ik een paar meter om naar het toilet te gaan bv). Door mij wordt er dus ook weer niet geklust in ons nieuwe huis. Man wat baal ik enorm. Ik dacht tijdens mijn vakantie enorm veel te kunnen doen in ons nieuwe huis. Morgen toch maar eens de huisarts bellen want dit gaat zo niet goed. Ik zit al twee weken aan de ontstekingsremmers maar die knie weet niet van ophouden. Bij het minste wat ik extra doe, schiet hij meteen weer vol (letterlijk). Normaal is het een paar dagen en dan is het met de ontstekingsremmers wel weer goed te doen. Nu leek het even goed te gaan maar toch weer terug bij af en nu kan ik er helemaal nauwelijks op steunen. Wel goed dat er hier in huis dan helemaal niets is om te snaaien dus dat komt dan weer wel goed uit.

Volgende streefgewicht 101,0 kilo op 5 december.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 27 sep 2020 18:13    

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:
En potverdorie dan gaat meteen al de eerste week fietsen de mist in. Ik zit met een dikke knie omhoog. In 1 nacht weer ruim een kilo erbij en een knie die twee keer zo dik is als de andere. Ik kan net aan korte stukjes lopen maar met veel pijn (en dan bedoel ik een paar meter om naar het toilet te gaan bv). Door mij wordt er dus ook weer niet geklust in ons nieuwe huis. Man wat baal ik enorm. Ik dacht tijdens mijn vakantie enorm veel te kunnen doen in ons nieuwe huis. Morgen toch maar eens de huisarts bellen want dit gaat zo niet goed. Ik zit al twee weken aan de ontstekingsremmers maar die knie weet niet van ophouden. Bij het minste wat ik extra doe, schiet hij meteen weer vol (letterlijk). Normaal is het een paar dagen en dan is het met de ontstekingsremmers wel weer goed te doen. Nu leek het even goed te gaan maar toch weer terug bij af en nu kan ik er helemaal nauwelijks op steunen. Wel goed dat er hier in huis dan helemaal niets is om te snaaien dus dat komt dan weer wel goed uit.

aai dat is echt niet leuk, Yvonne! Ik kan me voorstellen dat je enorm baalt! Wat is dat met je knie dat je dit vaker hebt?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2020 8:27    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Dank je wel voor jullie reacties!
Beginner, de eerste min kan alleen maar motiverend werken toch. Lach
Yvonne en Deugenietje, hopelijk gaat t bij jullie straks ook weer beter!
Yvonne, met zo n knie is het ook wel extra lastig denk ik!

Hier gaat het best goed, gisteren zowaar in de horeca geweest en enkel een paar koppen thee op. Geen nacho's, geen bittergarnituur. Een hele prestatie. ;-)

Op mijn werk vandaag gestart met het voornemen niet alleen de trap naar beneden te nemen maar ook omhoog, 3 verdiepingen. Elke dag 2 keer is een goede 'training' voor iemand met weinig conditie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2020 14:12    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hè Yvonne, wat is dat nou vervelend.
Maar hoe vervelend ook, niets aan te doen. Beter om even rustig aan de toen. Komt helemaal niet uit als je aan het klussen bent. Ik snap dat je in je nieuwe huis mee wilt helpen. Dus je gaat verhuizen? Hele klus.

Yeps, goed voornemen. En als 3 trappen op toch teveel blijkt, begin je gewoon met 2 if zelfs 1. Niets forceren, want traplopen is best zwaar.

Sasa, leuk doel voor ons allen deze week. Ik hoop mijn steentje te kunnen bijdragen.

Deugenietje, als je je goede eetpatroon weer gevonden hebt, heb je deze week vast weer een min.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 sep 2020 7:54    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Hele kleine bijdrage geleverd aan dat de gezamenlijke kilos minder worden Schaam Schaam

Yvonne, misschien helemaal zo gek niet om niks te hoeven te doen in het nieuwe huis? Lachen Lachen Lachen Nee hoor, grapje, ik snap dat je zelf ook graag wat wilt doen, en dat het perfect is voordat je er intrekt. Ik ben zelf 10 keer verhuist in de laatste 25 jaar en over een jaar of hopelijk twee jaar ben ik weer aan de beurt, en ik laat alles ondertussen maar gewoon doen, heb het helemaal gehad! Trouwens, ondanks dat je niet kan fietsen misschien kan je toch wel wat blijven doen, bijvoorbeeld je armen, borst, buik, zo lang je maar niet je benen hoeft te gebruiken? Met wat gewichtjes, flessen water of blikjes met sperziebonen kom je al een eind op weg en dan verbrand je toch stiekem nog wat kaloriën.

Wauw Yeps, dat is echt een hele prestatie. Het water loopt me al in de mond als ik het wood biterballen hoor! En heel goed voornemen trap oplopen, alles helpt, en 3 verdiepingen is nog best wel wat.

Succes allemaal deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 sep 2020 21:22    

Reageer met quote
Ha, wat wordt er goed naar me geluisterd Lachen Lachen we staan nog maar bij plus 2 kg!

@ Yeps: Traplopen is een super goed idee! Dat kan je prima inpassen en kost niet veel extra tijd.

Ik ben vanochtend naar mijn werk gelopen in plaats van fietsen: 50 minuten in totaal. Probeer zo elke dag aan wat beweging te komen. Ik hoop alleen niet dat ik ziek wordt. Voel me wat gammel vandaag...

@ Sophie: 10 keer verhuizen! Daar moet ik niet aan denken! Het schrikt dus niet af om nog weer je biezen te pakken, hahaha!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 sep 2020 22:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 6 van 12