Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 9

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Beginner schreef:
Dank ook @ Yeps voor je welkomwoord Lach
En ook jij bent nu goed op weg want je kocht gezond in

Lid zijn van deze weegclub werkt reeds:
had gisteren zin in ‘vanalles’ maar besefte toen dat ik wekelijks een gewicht moet doorgeven hier -> ben braaf overal afgebleven want wil eerste weegmoment graag goed inzetten

Dank aan jullie om er te zijn: het lezen van jullie ervaringen helpt. Het motiveert want ik besef: ik sta er niet alleen voor Schaam Schaam

dat is de kracht van de weegclub...van samen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 sep 2020 13:51    
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Weer de hele week geen meldingen gehad.
Welkom voor de nieuwe medesprinters.
Ik ga nu het te sprintje sluiten.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 26 sep 2020 8:01    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
nog 9 weken om 5.5 kilo kwijt te raken... Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 26 sep 2020 8:38    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
nog 9 weken om 5.5 kilo kwijt te raken... Erg blij

Hier nog 4,1. Maar mijn lijf maakt rare spongen op het ogenblik dus niets is zeker. Erg blij

Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 26 sep 2020 9:36    

Reageer met quote
Gisteren begonnen met fietsen op een fietstrainer. Ik heb belooft dat ik minstens 3 x per week ga fietsen en dat ga opbouwen naar minimaal een uur per keer. Gaat vast zwaar worden maar ik wil naar een gezond gewicht dus moet ik er ook wat voor doen. Met alleen op mijn eten letten en weinig bewegen gaat het maar langzaam en ben ik al jaren aan het vechten om onder de 100 kilo te komen. Nu dus extra aanpak. Erg blij Ik hoop dat mijn lijf niet al te hard gaat protesteren tegen deze nieuwe aanpak want dan zal het moeilijk zijn om door te zetten. Ik heb een brief naar mezelf geschreven waarin ik heb aangegeven dat ik op 15 sept. 2021 83,0 kilo weeg. Dat zou een gemiddelde van een 0,5 kilo per week zijn om af te vallen. Dat moet haalbaar zijn. Dus werk aan de winkel om het nu echt te halen. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 26 sep 2020 9:46    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Reageer met quote
Goed bezig Yvonne. Echt heel rustig opbouwen, dan zal het wel goed gaan. Wat goed dat je een brief aan jezelf hebt geschreven.
Als je zo serieus ermee aan de slag gaat, gaat het je vast lukken.
Succes!

Ik was deze week totaal niet met afvallen bezig en zie het resultaat: een dikke plus. Ik moet het afvallen weer op nr 1 zien te krijgen.
Maar ben het vertrouwen dat het me ooit nog gaat lukken aan het verliezen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 sep 2020 10:03    

Reageer met quote
Dionbi schreef:
Goed bezig Yvonne. Echt heel rustig opbouwen, dan zal het wel goed gaan. Wat goed dat je een brief aan jezelf hebt geschreven.
Als je zo serieus ermee aan de slag gaat, gaat het je vast lukken.
Succes!

Ik was deze week totaal niet met afvallen bezig en zie het resultaat: een dikke plus. Ik moet het afvallen weer op nr 1 zien te krijgen.
Maar ben het vertrouwen dat het me ooit nog gaat lukken aan het verliezen.

De brief was als afsluiting van de trainingen die ik de afgelopen maanden heb gedaan. Een brief aan mezelf met daarin waar ik over een jaar denk te staan. Geschreven zoals ik het dan ook bereikt heb. Deze brief wordt op 15 sept ook naar mij toe gestuurd zodat ik dan kan lezen wat ik er van uitgekomen is. Dus ik ben benieuwd wat er van uit gaat komen. Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 26 sep 2020 11:36    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Reageer met quote
Goed om zo bewust ermee bezig te zijn en je voor ogen te houden wat je op lange termijn wilt bereiken!
2 jaar geleden - ik was toen op mijn allerzwaarst - heb ik ook zo’n soort dagboekstuk geschreven met allemaal redenen waarom ik niet dik wil zijn. Ik denk dat het er zo’n 15 waren. En dan een plan voor elke maand gemaakt: wat ik die maand wilde bereiken, hoe precies, evaluatie wat er die maand ervoor wel en niet goed was gegaan. Ook elke dag een eetplan geschreven hoe laat ik wat wilde eten. Dat heeft mij toen heel goed geholpen! Dat heb ik een half jaar lang zo gedaan. En vervolgens ben ik 1 1/2 jaar lang goed bezig geweest en 17 kg afgevallen. Ik voelde me fantastisch! Nu sinds een half jaar gaat het helaas de verkeerde kant op. Het lukt steeds maar om een paar dagen goed bezig te zijn, dan verpest ik het weer. Terwijl ik dit schrijf denk ik: wat is dat toch dom, wat toen gelukt is, moet nu toch ook weer kunnen! Ik ga straks in de papieren van toen duiken en ga er weer werk van maken! Yvonne, ik ga met jou samen weer de schouders eronder zetten! Dionbi, jij en de rest van het clubje ook?? Yes we can!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 sep 2020 13:08    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Dank je wel Beginner!
Fijn dat je nu al veel aan de weegclub hebt!
Dat heb ik zelf in het verleden zo ook ervaren.
Hopelijk lukt het nu ook weer mede met jullie hulp om het vol te houden.

Mijn vakantiekilo's waren eraf vanochtend maar vanmiddag een uitgestelde verjaardagsvisite gedaan inclusief een taartje, chipje en glaasje alcohol. Hier wel vooraf rekening meegehouden door wat minder te lunchen en ik ben op de fiets geweest ipv met de auto. Dus toch nog wel een goed gevoel over.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 sep 2020 18:52    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Reageer met quote
Dat heb je goed gedaan, Yeps! Als je er rekening mee houdt, dan moet dit gewoon een keer kunnen! Als je van tevoren bedenkt dat je dit en dat mag pakken, is het prima en hoef je je niet schuldig over te voelen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 sep 2020 20:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 5 van 20