Auteur |
Bericht |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 39137 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 24 sep 2020 13:51 |
|
 |
|
 |
janniek Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-3-2012 Berichten: 4218 Dieet: gezond eten Woonplaats: Bollenstreek
|
|
Weer de hele week geen meldingen gehad.
Welkom voor de nieuwe medesprinters.
Ik ga nu het te sprintje sluiten. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 26 sep 2020 8:01 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 39137 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
nog 9 weken om 5.5 kilo kwijt te raken...  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 26 sep 2020 8:38 |
|
 |
yvonne-the-lady Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 11-1-2010 Berichten: 3500 Dieet: E.G.A Woonplaats: Groesbeek
|
|
Dipinipi schreef: | nog 9 weken om 5.5 kilo kwijt te raken...  |
Hier nog 4,1. Maar mijn lijf maakt rare spongen op het ogenblik dus niets is zeker.  _________________
Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 26 sep 2020 9:36 |
|
 |
|
 |

|
|
Gisteren begonnen met fietsen op een fietstrainer. Ik heb belooft dat ik minstens 3 x per week ga fietsen en dat ga opbouwen naar minimaal een uur per keer. Gaat vast zwaar worden maar ik wil naar een gezond gewicht dus moet ik er ook wat voor doen. Met alleen op mijn eten letten en weinig bewegen gaat het maar langzaam en ben ik al jaren aan het vechten om onder de 100 kilo te komen. Nu dus extra aanpak. Ik hoop dat mijn lijf niet al te hard gaat protesteren tegen deze nieuwe aanpak want dan zal het moeilijk zijn om door te zetten. Ik heb een brief naar mezelf geschreven waarin ik heb aangegeven dat ik op 15 sept. 2021 83,0 kilo weeg. Dat zou een gemiddelde van een 0,5 kilo per week zijn om af te vallen. Dat moet haalbaar zijn. Dus werk aan de winkel om het nu echt te halen.  _________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 26 sep 2020 9:46 |
|
 |
Dionbi Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 27-8-2012 Berichten: 2668 Dieet: E.G.A Woonplaats: Gelderland
|
|
Goed bezig Yvonne. Echt heel rustig opbouwen, dan zal het wel goed gaan. Wat goed dat je een brief aan jezelf hebt geschreven.
Als je zo serieus ermee aan de slag gaat, gaat het je vast lukken.
Succes!
Ik was deze week totaal niet met afvallen bezig en zie het resultaat: een dikke plus. Ik moet het afvallen weer op nr 1 zien te krijgen.
Maar ben het vertrouwen dat het me ooit nog gaat lukken aan het verliezen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 26 sep 2020 10:03 |
|
 |

|
|
Dionbi schreef: | Goed bezig Yvonne. Echt heel rustig opbouwen, dan zal het wel goed gaan. Wat goed dat je een brief aan jezelf hebt geschreven.
Als je zo serieus ermee aan de slag gaat, gaat het je vast lukken.
Succes!
Ik was deze week totaal niet met afvallen bezig en zie het resultaat: een dikke plus. Ik moet het afvallen weer op nr 1 zien te krijgen.
Maar ben het vertrouwen dat het me ooit nog gaat lukken aan het verliezen. |
De brief was als afsluiting van de trainingen die ik de afgelopen maanden heb gedaan. Een brief aan mezelf met daarin waar ik over een jaar denk te staan. Geschreven zoals ik het dan ook bereikt heb. Deze brief wordt op 15 sept ook naar mij toe gestuurd zodat ik dan kan lezen wat ik er van uitgekomen is. Dus ik ben benieuwd wat er van uit gaat komen.  _________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 26 sep 2020 11:36 |
|
 |
|
 |
Sasa Weegclubfan voor het leven

|
|
Goed om zo bewust ermee bezig te zijn en je voor ogen te houden wat je op lange termijn wilt bereiken!
2 jaar geleden - ik was toen op mijn allerzwaarst - heb ik ook zo’n soort dagboekstuk geschreven met allemaal redenen waarom ik niet dik wil zijn. Ik denk dat het er zo’n 15 waren. En dan een plan voor elke maand gemaakt: wat ik die maand wilde bereiken, hoe precies, evaluatie wat er die maand ervoor wel en niet goed was gegaan. Ook elke dag een eetplan geschreven hoe laat ik wat wilde eten. Dat heeft mij toen heel goed geholpen! Dat heb ik een half jaar lang zo gedaan. En vervolgens ben ik 1 1/2 jaar lang goed bezig geweest en 17 kg afgevallen. Ik voelde me fantastisch! Nu sinds een half jaar gaat het helaas de verkeerde kant op. Het lukt steeds maar om een paar dagen goed bezig te zijn, dan verpest ik het weer. Terwijl ik dit schrijf denk ik: wat is dat toch dom, wat toen gelukt is, moet nu toch ook weer kunnen! Ik ga straks in de papieren van toen duiken en ga er weer werk van maken! Yvonne, ik ga met jou samen weer de schouders eronder zetten! Dionbi, jij en de rest van het clubje ook?? Yes we can!!!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 26 sep 2020 13:08 |
|
 |
Yeps Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 9-11-2016 Berichten: 639 Dieet: Gezond leven Woonplaats: Noord-Brabant
|
|
Dank je wel Beginner!
Fijn dat je nu al veel aan de weegclub hebt!
Dat heb ik zelf in het verleden zo ook ervaren.
Hopelijk lukt het nu ook weer mede met jullie hulp om het vol te houden.
Mijn vakantiekilo's waren eraf vanochtend maar vanmiddag een uitgestelde verjaardagsvisite gedaan inclusief een taartje, chipje en glaasje alcohol. Hier wel vooraf rekening meegehouden door wat minder te lunchen en ik ben op de fiets geweest ipv met de auto. Dus toch nog wel een goed gevoel over. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 26 sep 2020 18:52 |
|
 |
Sasa Weegclubfan voor het leven

|
|
Dat heb je goed gedaan, Yeps! Als je er rekening mee houdt, dan moet dit gewoon een keer kunnen! Als je van tevoren bedenkt dat je dit en dat mag pakken, is het prima en hoef je je niet schuldig over te voelen!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 26 sep 2020 20:28 |
|
 |
|
|