Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 9

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Meteen al een overtuigend rood vak neer gezet. Gelukkig is het wel minder dan het rode vak wat ik aan het beging van de week zou hebben. Toen stond ik maar liefst 4 kilo in de plus. Veel vocht waarschijnlijk. Inmiddels erg pijnlijke gewrichten en mijn lichaam is ook op de gewrichten erg warm dus ontstekingen door mijn hele lijf. Nu dus helaas aan de pijn/ontstekingsremmende medicatie. Die zorgen ook voor een gewicht toenamen dus maar zien waar mijn gewicht uit gaat komen. Nu eerst maar eens herstellen van de pijnlijke gewrichten. Ik had gehoopt veel te kunnen klussen in mijn vakantie maar dat zit er nu ook niet in. Huil huil Vandaag me al weer helemaal gek gelopen naar het toilet waardoor mijn gewicht dus toch lager uit kwam met een + 1,4 ipv een + 4 kilo. Nu maar zien hoe snel mijn lichaam zich herstelt en hopen dat ik toch nog wat kan mee helpen in ons nieuwe huis.

Volgende streefgewicht 101,0 kilo op 5 december.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 19 sep 2020 23:06    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Helaas geen halve kilo, hopelijk volgende week beter Erg blij

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 20 sep 2020 9:27    
Vrouw Weeggegevens   Beginner
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Dag dag
Ben nieuw op deze site sinds vandaag #spannend
Op naar gezondere tijden
Dank je dat ik hier mag ‘ meesprinten’
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 sep 2020 9:29    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Eigenlijk best wel blij, maar 100 gram erbij na bij mijn zoon te zijn geweest, had het veel erger verwacht. Vandaag nog even niet gesport, volgens mij beginnen de jaren te tellen, ik word veel sneller moe als ik moet reizen en dat verschrikkelijke gehang op het vliegveld, dus vandaag even een beetje bijkomen.

Welkom, beginner.

Bloempje, geeft niks, gewoon verder!

Yvonne, jeetje, hoe komt dat zo? Te zwaar getilt ( ik lees dat je aan het verhuizen bent?) of heb je er vaker last van?

Succes allemaal deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 20:43    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Yvonne - dat is balen! Let maar even niet op de weegschaal, dat zegt op het moment niets. Beterschap!

@Beginner - welkom! Ik hoop dat je hier veel inspiratie en motivatie kunt opdoen!

@Sophie - gelukkig niet noemenswaardig aangekomen na je bezoek hier! Nu je ritme weer oppakken!

Ik heb niet zo veel te berichten. Met eten schommel ik nog wat: 5 dagen goed bezig, 2 slecht of zo. Om af te vallen niet goed genoeg... Ben nog steeds niet wezen hardlopen door verkoudheid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 sep 2020 12:51    

Reageer met quote
Dank voor de fijne welkom-woorden Uitlachen
Op naar een fijn weekresultaat voor allen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 sep 2020 20:29    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Welkom Beginner! Leuk dat je hier meeschrijft, alvast veel succes gewenst!

Hier is het inmiddels meer 0,5 per week erbij dan eraf.
Maar de vakantie is nu voorbij, bij de boodschappen veel groenten en fruit meegenomen en geen chocolade of chips dus opweg om van die plus toch weer een - te maken. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 sep 2020 13:28    
Vrouw Weeggegevens   dai165
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi!
Ik heb mijzelf ook aangemeld! Ben er helemaal klaar voor en klaar mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 sep 2020 21:47    

Reageer met quote
Dank ook @ Yeps voor je welkomwoord Lach
En ook jij bent nu goed op weg want je kocht gezond in

Lid zijn van deze weegclub werkt reeds:
had gisteren zin in ‘vanalles’ maar besefte toen dat ik wekelijks een gewicht moet doorgeven hier -> ben braaf overal afgebleven want wil eerste weegmoment graag goed inzetten

Dank aan jullie om er te zijn: het lezen van jullie ervaringen helpt. Het motiveert want ik besef: ik sta er niet alleen voor Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 sep 2020 11:01    
Vrouw Weeggegevens   dai165
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Beginner schreef:
Dank ook @ Yeps voor je welkomwoord Lach
En ook jij bent nu goed op weg want je kocht gezond in

Lid zijn van deze weegclub werkt reeds:
had gisteren zin in ‘vanalles’ maar besefte toen dat ik wekelijks een gewicht moet doorgeven hier -> ben braaf overal afgebleven want wil eerste weegmoment graag goed inzetten

Dank aan jullie om er te zijn: het lezen van jullie ervaringen helpt. Het motiveert want ik besef: ik sta er niet alleen voor Schaam Schaam

Het is heel gek.. maar voor mij werkt dit dus ook heel erg. Als ik eenmaal 2 weken bezig ben, zit ik wel echt in de flow..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 sep 2020 14:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 4 van 11