Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 9

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Sasa, hoop dat het snel weer wat beter met je gaat. Goed gedaan die 1,5 kilo eraf sinds zaterdag, nu inderdaad gewoon doorgaan en hoop dat je snel weer kan gaan sporten!

Ik woon nu bijna 2 jaar in Valencia, maar woon in totaal al zo'n 25 jaar niet meer in Nederland. Maar ben nog een echte Nederlandse hoor! Het fijne van Valencia is dat op een uurtje rijden er gewoon Nederlandse supermarkten zijn, dus ga ik 1 keer in de maand inslaan: roosvicee, bitterballen, appelmoes, dropjes, enz, enz, enz Lachen Lachen Lachen Het leven is hier heel gemoedelijk, minder haasten en het komt allemaal niet zo nauw met alles. En het weer, hè! In de zomer is het hier wel heel erg warm, maar de beste tijd komt nu.

Ik ben ondertussen bij mijn zoon, wel even zalig, maar ook doodeng want ik ben zo'n iemand die elke dag even op de weegschaal stapt om er zeker van te weten dat het goed gaat, en geen weegschaal te bekennen hier. Vanavond lekker uit eten met zijn tweetjes dus dat helpt ook al niet. Trouwens, zalig om te vliegen, vliegtuig maar 1/3 vol en niks niet druk op het vliegveld. Jammer dat we niet verder weg mogen, anders zou ik een vlucht boeken naar Azië ofzo!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 sep 2020 19:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam , 4 keer mijn berichtje geplaatst zie ik net. Sorry....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 sep 2020 19:11    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Sophie schreef:
Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam , 4 keer mijn berichtje geplaatst zie ik net. Sorry....

ik heb ze weggehaald Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 17 sep 2020 22:23    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Geniet van het etentje met je zoon, Sophie! En maak een verstandige keuze, dan komt het wel goed met de weegschaal.

Ben nu snikverkouden. Eens kijken of ik morgen fut heb om te sporten. Nu nog even niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 sep 2020 8:31    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Veel bewogen afgelopen week, wandelen, fietsen, yoga.....maar toch aangekomen. Het valt niet mee.
Ben blij dat de hitte voorbij is een lekker temperatuurtje van rond de 21/22 graden is mij best.
Op naar volgende week.....maar merk dat ik een beetje begin te verslappen........

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 sep 2020 10:37    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Zo mn vakantie zit erop. Eindig toch in de plus maar niet zoveel als dat we weg geweest waren.
Deze week veel gefietst elke dag ca 50 km. Maandag door de duinen naar Zandvoort, woensdag eerst met de auto naar de Reeuwijkse Plassen en donderdag richting Wassenaar de landgoederen route. Toen stond er wel veel wind.
Dit weekend vol met verjaardagen 1 kleindochter wordt vandaag 6 en de oudste kleindochter wordt morgen 12.
En dan maandag weer werken, sporten enz enz.
Lekker weer in t ritme.

Fijn weekend allen en succes. Dat we de rode vakjes weer en mogen werken.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 19 sep 2020 9:26    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, ik was even offline. Ik heb veel boeken gelezen en nagedacht. Ook over eten, gezondheid etc.(onder andere: "best knap, voor een dik meisje) Ik wil niet meer obsessief bezig zijn met de weegschaal. Ik wil gewoon wat actiever worden (omdat ik dat leuk vind) en natuurlijk is het fijn als je gezond bent, maar dat "moeten" daar ben ik van af. Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan 3 kg erbij of eraf. Ik zal hier gewoon wel blijven inchecken hoor, maar mijn mindset is gewoon helemaal anders geworden. Nu ga ik zo eerst lekker een boterham met nutella eten en dan eens een mooie wandeling uitzoeken voor morgen. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 sep 2020 10:18    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Reageer met quote
@Janniek - leuk, zo’n actieve vakantie! Je had heerlijk weer afgelopen week! Geniet van de kleinkinderen dit weekend!

@Jasmijn - je hebt een BMI van 27. Daarmee ben je niet echt dik. De noodzaak van het ‘moeten’ is groter als de BMI veel hoger zou zijn. Geobsedeerd met eten bezig zijn maakt het tot een heel groot item in je leven. Ik snap dat je dat niet meer wilt en daarom nu een andere weg wilt bewandelen. Laat maar af en toe weten hoe het bevalt!

Hier een link over een hele interessante lezing van professor Liesbeth van Rossum over obesitas. Overgewicht is allemaal veel complexer dan alleen maar een sommetje van eten en bewegen. Ik haal er voor mezelf uit dat ik beter op mijn slaapuurtjes moet letten. Meestal slaap ik 7 uur per nacht, regelmatig ook minder.
https://youtu.be/jGH7n2eC2F4

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 sep 2020 12:30    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa, slapen is inderdaad ook een belangrijk onderdeel. Het is zoveel complexer dan alleen wat je eet inderdaad. Goed dat je daar ook aan denkt.
Ik doe mee aan een virtuele wandelchallenge. Dan wandel je virtueel de Camino trail in Spanje (ong. 770 km). Via een app zie je dan waar je virtueel bent en krijg je onderweg awards. Als je het hebt voltooid, krijg je een medaille thuis gestuurd. Vind ik wel geinig! Ik ben pas naar de veluwe geweest voor een mooie wandeling, onder andere over de Posbank. De hei stond in bloei, was prachtig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 sep 2020 12:34    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jasmijn, ik moet nog bijna net zoveel als jou afvallen en nog zo'n 7 kilo om op een gezond BMI te zitten. Ik ben sinds november weer begonnen met sporten en let meer op mijn eten, maar ik maak mezelf er niet gek mee, want wil ook blijven genieten. Het sporten zorgt dat ik me fijner in mijn eigen lichaam voel, ook al blijf ik een reus tussen al die kleine spanjaarden Lachen . Ik maak wel iets bewustere keuezes, ik eet niet totdat ik vol zit, ik neem bijvoorbeeld geen toetje als ik uit eten ga, of gisteren bij Five Guys wel wat patat maar niet die bananen milkshake die me zo toelachte. Met wat kleine veranderingen kom je ook al een heel eind. En gewoon langs blijven komen hier!

Janniek, 50 km fietsen per dag! Wauw! Gefeliciteerd met de verjaardagen van je kleindochters!

Miep, kop op, niet verslappen, soms blijven we even hangen of komen we aan, maar als je gewoon doorzet, gaat het straks vanzelf gewoon weer omlaag!

Sasa, wat vervelend, vole je je ondertussen al wat beter?

Mijn weegdag is zondag maar ik denk dat ik hem maar wat verschuif, hahahaha,.Kan niet sporten, al probeer ik wel te wandelen hier tussen de regenbuien door, maar ja, we eten toch net iets anders. Ik heb mijn laptop wel mee, maar ik denk niet dat de onderburen zo blij zijn als ik fanatiek fitchannel ga doen Volgens mij staan er vandaag crepes op het programma Lachen en wie weet wat er voor vanavond gepland staat. Gisterenen kwam de vriendin van mijn zoon langs, met een zelfgebakken taart, dus daar moet je dan wel wat van eten, zucht! Vanaf maandag gewoon weer thuis dus dan pakken we de draad weer op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 sep 2020 12:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 3 van 12