Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 9

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gefeliciteerd, weer een mooie opsteker Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 nov 2020 13:35    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Deze week een klein groen vakje. Het lijkt er op dat mijn lichaam aan het stabiliseren is. De laatste weken kwam ik behoorlijk los in mijn vel te zitten. Ik maakte me daar best zorgen om. Ben ik over een jaar mooi afgevallen en heb ik vel over. Maar deze week lijkt het allemaal weer strakker te trekken. Cm's gaan er nog steeds af maar in gewicht even niet zo hard als de voorgaande weken. Goed dat mijn lichaam dat dan ook meteen mee oppakt en even de tijd neemt om letterlijk bij te trekken Erg blij Ik heb ingezet op gemiddeld 0,5 kilo per week en daar zit ik vanaf half september ver boven dus dat zit nog steeds goed. Erg blij

Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 08 nov 2020 15:21    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Reageer met quote
Hier ging het even niet goed: 2,4 kg aangekomen na een aantal weken groene vakjes te hebben gehad. Het begon met een zak dropjes te openen en daar steeds uit te snoepen. Uiteraard ging die zak leeg en begon ik steeds meer te eten. Nu is het weer klaar en ga ik weer goed verder, beloofd! Gelukkig leert de ervaring dat ik snel kan aankomen maar het dan ook weer snel kwijt raak. Ik ga voor 2 kg min deze week.

Fantastisch om te zien hoe goed iedereen bezig is na ook bij deze of gene een motivatiedip. Fijn dat we elkaar kunnen ondersteunen. Ik ben zelf in ieder geval heel blij met dit sprintje en met alle eerlijke verhalen die jullie delen. (In het bijzonder Yvonne: wat gun ik je je nieuwe geluk toch, meid Lief )

Jullie zien me straks ook weer meedoen bij het nieuwe sprintje. Janniek, misschien moet je het maar nog niet al te snel aanmaken. We hebben nog bijn 3 weken hier om te gaan en anders schrijven we dan in twee sprintje tegelijk, of?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2020 21:51    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Sasa schreef:

Jullie zien me straks ook weer meedoen bij het nieuwe sprintje. Janniek, misschien moet je het maar nog niet al te snel aanmaken. We hebben nog bijn 3 weken hier om te gaan en anders schrijven we dan in twee sprintje tegelijk, of?

Ik laat m altijd 1 week samen lopen kan nl ik bestellen wanneer ik het sprintje wil starten.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2020 22:02    
Vrouw Weeggegevens   Beginner
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Yvonne klein groen is óók groen Uitlachen Zolang het maar groen is ga je de goede richting uit. Een beetje langzamer omlaag is ook omlaag. Goed bezig !

@Sasa jammer dat je een mindere week had na weken mooi resultaat. Maar heel goed dat je je zo snel herpakt na je dipje. Dat is sterk van je.

@Janniek fijn dat je deze verlengt Schaam Schaam

Voor mij zo herkenbaar het verhaal van Sasa:
Enkele weken goed opletten, gevolgd door een ‘slechte’ week.
Ik leerde ondertussen - net zoals Sasa - om snel terug op te staan en opnieuw te beginnen, want daar zit de winst en niet denken: ach t is weer om zeep, ik geef op.
Neen! Opstaan en doorgaan Idee
Succes allemaal
(Ps: omdat ik een beetje de weg kwijt was en maar wat deed kocht ik het boek Het 8-weekse-Bloedsuikerdieet van dokter Mosley en volg dit losjes sinds gisteren. Dit dieet is koolhydraatbeperkt en mediterraan (= olijfolie en veel gekleurde groenten)
Ik zal nog steeds geen caloriën tellen en geen weegschaal gebruiken. Dit om die ‘normale’, gezonde relatie tot voeding te krijgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 7:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Alle vertrouwen in je, Sasa. Jij pakt het zo weer op. Heel veel succes deze week

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 8:52    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Wat een motiverende berichten weer en wat knap van iedereen die het weer oppakt nadat het even wat minder gaat. Want dat hebben we tenslotte allemaal wel eens. En het is dan precies zoals je zegt beginner, niet denken dat dan de week of zelfs de dag om zeep is. Dat is inderdaad ook een van die belangrijke lessen die ik inmiddels geleerd heb.

Top bezig weer iedereen!!!

Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 16:53    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Yvonne, groen is groen!!! Je doet het hartstikke goed!

Sasa, geeft niks, zolang je je maar herpakt. En wat er snel aankomt is er snel af, volgende week een geweldig groen vakje!

Hier gaat het eigenlijk nog steeds best wel goed. Ik sport veel, let goed op mijn eten, en heb eindelijk weer wat regelmaat in mijn dag, wat heel erg helpt. Ik hoop deze week onder mijn start gewicht uit te komen, want ik wil met een groen vakje dit sprintje eindigen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 22:41    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Ah Jasmijn, ik doe BodyPump 3 keer in de week met daarna 45 min tot een uur cardio (cross trainer, hardlopen, spinning) en 3 keer in de week spinning. Ik vind spinning echt leuk maar dat komt omdat het allemaal leraren zijn van Bestcycling, de lessen zijn ontzettend leuk en dat maakt het extra motiverend. Voor wie zelf spinning wil doen en spaans wil leren tegelijkertijd Lachen , kun je je aboneren op hun site. Zo ben ik de 99 dagen complete lockdown door gekomen, met online spinning lessen en hardloopband lessen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 22:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Fanatiek hoor, Sophie. Echt heel erg knap en vooral heel belangrijk dat je het zo leuk vindt om te doen. Dat is wel het allerbelangrijkste. Ga zo door!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2020 9:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Pagina 16 van 20