Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 9

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Ik ben ook weer goed bezig, vandaag weer wezen sporten, nog even genieten van het mooie weer voordat we vanaf morgen een weekje regen krijgen ) schijnt het.
Nou krijg ik natuurlijk niet al mijn extra gewicht er vanaf en nog die kilos om mijn doel te gaan halen in de komende 4 weken, maar ik ga wel mijn best doen om in ieder geval onder mijn start gewicht van dit sprintje uit te komen.

Vandaag een Bodypump bar gekocht met gewichten en een step, want ik zie de bui al weer hangen dat de sportscholen over een paar weken weer dicht gaan. Toch de drukte dan maar even voor zijn, voordat er straks weer niets te krijgen is.

Ik reageer morgen even op de rest, ga eerst naar bed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 23:39    
Vrouw Weeggegevens   dai165
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Yes, mijn doel gehaald! ik val niet heet geleidelijk af dus hoop die 0,5 vanaf nu nog wekelijks te kunnen halen voor de laatste 3 weken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 nov 2020 9:17    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Dai165, goed gedaan! Gefeliciteerd!

Jasmijn, als je maar genoten hebt, dat is belangrijker dan op je gewicht letten in een vakantie!

Beginner, ik ben weer begonnen, maar het blijft een weg met heel veel vallen en tussendoor weer opstaan. Heb je de motivatie kunnen vinden?

Net BodyPump gedaan en morgen al weer ingeschreven voor spinning, we gaan gewoon ijverig door!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 nov 2020 18:16    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Het op schrijven van mijn doel en wanneer ik het wil halen, heeft bij mij veel los gemaakt. De steun van mijn nieuwe partner is ook enorm. En tja, het niet in huis halen van dat wat je niet wil eten is het beste wat je kunt doen. Ik ben 20 minuten onder weg voordat ik bij de winkel ben. Als iets niet in huis is dan eet ik het dus ook niet. Dat is de moeite van het te gaan halen niet waard. Een enorme winst dus. Voorheen lag er altijd wat te snoepen in huis omdat ik een partner had die altijd wel drop, koek of chips wilde eten. Liefst s avonds ook nog kaas of worst bij de TV of een toastje. En dan is het moeilijk om Nee te blijven zeggen. En als je dan ook nog eens Nee zegt en je krijgt dan te horen, Ach een keertje mag toch wel, dan wordt het helemaal lastig. Steun van je omgeving is zo belangrijk. Maar dan moet je omgeving wel weten wat je aan het doen bent. Dus praten.

Volgende streefgewicht 95 kilo op 6 februari 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 03 nov 2020 18:37    
Vrouw Weeggegevens   Ann92
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Helemaal eens met Yvonne. Mijn gewicht was voor mij een soort geheim en de moeite die ik daarmee heb. Ik praat er veel meer open over dan ik een halfjaar geleden deed. En eindelijk verlies ik, op een gezonde manier gewicht. En dat gaat altijd wel met ups en downs, maar ik merk dat wanneer er wat bij komt, ik niet gelijk opgeeft. Maar dan juist erover praat en bewust wordt van mijn valkuilen.

En niet in huis hebben is zo belangrijk ja, want afgelopen dagen weer teveel en dan is t soort van 'moeten' dat je het wil eten. Terwijl, niet in huis hebben scheelt zoveel!

Na het werk ging ik heel vaak langs winkel om wat te halen omdat ik zin in iets had. Nu heb ik altijd een appel mee in de auto. Dat is echt een verschil voor mij geweest qua geld en eten. Voorbereiding is t halve werk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 8:34    
Vrouw Weeggegevens   Beginner
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
dai165 schreef:
Yes, mijn doel gehaald! ik val niet heet geleidelijk af dus hoop die 0,5 vanaf nu nog wekelijks te kunnen halen voor de laatste 3 weken.

Goed gedaan Dai ! Proficiat Applaus en nu blijven doorgaan - op naar je volgende doel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 10:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sophie schreef:
Dai165, goed gedaan! Gefeliciteerd!

Jasmijn, als je maar genoten hebt, dat is belangrijker dan op je gewicht letten in een vakantie!

Beginner, ik ben weer begonnen, maar het blijft een weg met heel veel vallen en tussendoor weer opstaan. Heb je de motivatie kunnen vinden?

Net BodyPump gedaan en morgen al weer ingeschreven voor spinning, we gaan gewoon ijverig door!

ja ik heb de motivatie weer gevonden dank zij jullie allemaal. Ik had het moeilijk, las jullie motiverende woorden en ben weer vertrokken Erg blij dank je

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 10:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:
Het op schrijven van mijn doel en wanneer ik het wil halen, heeft bij mij veel los gemaakt. De steun van mijn nieuwe partner is ook enorm. En tja, het niet in huis halen van dat wat je niet wil eten is het beste wat je kunt doen. Ik ben 20 minuten onder weg voordat ik bij de winkel ben. Als iets niet in huis is dan eet ik het dus ook niet. Dat is de moeite van het te gaan halen niet waard. Een enorme winst dus. Voorheen lag er altijd wat te snoepen in huis omdat ik een partner had die altijd wel drop, koek of chips wilde eten. Liefst s avonds ook nog kaas of worst bij de TV of een toastje. En dan is het moeilijk om Nee te blijven zeggen. En als je dan ook nog eens Nee zegt en je krijgt dan te horen, Ach een keertje mag toch wel, dan wordt het helemaal lastig. Steun van je omgeving is zo belangrijk. Maar dan moet je omgeving wel weten wat je aan het doen bent. Dus praten.

Blij voor je dat je gesteund wordt door je partner @ Yvonne
We moeten het elk van ons wel alleen doen, zelf doen, maar het is toch fijn en wat makkelijker met steun van de huisgenoten
En je bent ook mooi in t groen. Het gaat je goed. Nu kwestie van volhouden.
En ja niks in huis halen wat niet mag. Zo herkenbaar dat! Die energie om daar tegen te vechten hebben we over om andere dingen te doen, om gezonde keuzes te maken
Lopen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 10:27    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Steun is heel fijn en belangrijk.
Maar bij mij werkt het soms ook averechts. Als ik wat neem en ze zeggen 'zou je dat wel doen' eet ik het soms uit kribbigheid toch op.

Met (oudere) kinderen thuis, is er eigenlijk altijd wel wat lekkers in huis.
Ze hebben gewoon altijd lekkere trek p Lachen
Zolang de zakken dicht zitten, lukt het weerstaan nog wel.
Maar als ze open zijn......

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 16:32    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Yvonne, nieuwe partner? Heb ik wat gemist? Lach

Ik heb zaterdag voor de hele week boodschappen gedaan. Weekmenu klaar en tot nu toe gaat dat heel goed. Wat ik juist moeilijk vind is dat ik weer vanaf nul begin met sporten en dan na de eerste lessen zoveel spierpijn heb dat ik dan weer 2 dagen moet herstellen. Dan wil ik gelijk de volgende dag weer en dat gaat niet haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 19:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 14 van 20