Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 9

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Als ik denk dat ik te weinig eet dan vul ik de eetmeter in van het voedingscentrum. Dan zie ik precies of ik ook alle voedingsmiddelen heb binnen gekregen. Overigens kan het wel zo zijn dat als je bv een koolhydraat arm dieet volgt dat je dan ziet dat je te weinig koolhydraten hebt gegeten. Daar houdt de eetmeter dan dus geen rekening mee. Vooral handig dus bij een normaal voedingspatroon.
Even een tijdje dagelijks invullen dan weet je zeker of je nog in het goede spoor zit. Ik vind het vooral handig dat je producten kunt inscannen met de barcode.

Volgende streefgewicht 91 kilo op 3 mei 2021.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2020 13:44    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Yes er is weer 1,6 kilo af.

Heb een paar hele moeilijke dagen gehad en heb me niet verloren in de snoep en de andere snaaierijen. Zeer trots op.

Ik moet zeker werken aan mijn zelfbeeld. Vorige jaar hier wel iets mee gedaan en dat werkte op dag moment, maar het heeft niet geholpen voor langere periode.

@yvonne-the-lady: het klopt helemaal wat je zegt.
Mooi gezegd ook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2020 11:28    
Vrouw Weeggegevens   Beginner
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mooie wijze woorden hier te lezen! Dank jullie om ze te posten
Zó herkenbaar
Zó bevrijdend te lezen dat ik er niet alleen voor sta
En wel meerderen worstelen met ..
Succes aan iedereen
En heel blij voor jou @ Deugnietje dat je op de juiste weg bent

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2020 12:00    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Deugnietje - je mag zeker trots op je zijn als je - ondanks dat je het moeilijk had - niet bent gezwicht voor verleiding! Het resultaat is er dan ook naar! Ik hoop dat je door lieve mensen om je heen en/of professionele hulp steeds stapjes verder komt en het leven weer wat lichter wordt. aai

Ik heb dit weekend voor mijn doen redelijk goed doorgebracht. Wel een aantal extra’s genomen maar niet doorgeslagen. Daar ben ik heel tevreden over want zo stel ik me de rest van mijn leven met een gezond gewicht voor: doordeweeks heel bewust bezig zijn en met mate eten, in de weekend (of op bijzondere dagen) dan wel extra dingen maar die dan ook gedoseerd.

Meiden, wat zijn we hier goed en serieus bezig! Complimentje voor zo velen! En wat een eerlijke verhalen worden hier gedeeld! Mooi om zo van elkaar te leren en elkaar te steunen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2020 20:39    
Vrouw Weeggegevens   dai165
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yes!
ik heb mijn doel voor dit sprintje gehaald.

@Deugnietje Goed resultaat! motiverend ook!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 9:27    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goed bezig Dai!

Ik ga ook wel lekker, maar het zou wel iets harder mogen.
Maar daarvoor zal ik in de weekenden beter moeten opletten.
Gelukkig al wel een paar groene weken na elkaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 7:38    

Reageer met quote
Wat zout met je doet: ik heb de laatste week twee keer een kom soep bij mijn schoonmoeder gegeten, die behoorlijk zout was. Vervolgens zakte mijn gewicht voor geen meter, integendeel, ondanks dat ik heel goed bezig was met eten en bewegen. Laat ik gisteren een heel zwak moment gehad hebben waarbij ik 200 g ongezouten cashewnoten en een reep chocolade heb opgegeten. Ik vreesde het ergste vanochtend op de weegschaal, maar wat blijkt: 1 kg minder dan gisteren! Ik kon het ook merken aan mijn vingers, die waren een paar dagen dikker en nu weer normaal. Houd dat dus in je achterhoofd als je gewicht op het weegmoment tegen valt. Misschien heb je wel 1 of 2 dagen daarvoor meer zout binnengekregen dan normaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 10:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa schreef:
Wat zout met je doet: ik heb de laatste week twee keer een kom soep bij mijn schoonmoeder gegeten, die behoorlijk zout was. Vervolgens zakte mijn gewicht voor geen meter, integendeel, ondanks dat ik heel goed bezig was met eten en bewegen. Laat ik gisteren een heel zwak moment gehad hebben waarbij ik 200 g ongezouten cashewnoten en een reep chocolade heb opgegeten. Ik vreesde het ergste vanochtend op de weegschaal, maar wat blijkt: 1 kg minder dan gisteren! Ik kon het ook merken aan mijn vingers, die waren een paar dagen dikker en nu weer normaal. Houd dat dus in je achterhoofd als je gewicht op het weegmoment tegen valt. Misschien heb je wel 1 of 2 dagen daarvoor meer zout binnengekregen dan normaal.

Bizar!! Ik wist dat het invloed had.. maar zo erg..
Om die reden ben ik zout af gaan bouwen (in kleine stapjes) ik kook nu volledig zonder zout. Dat moet je niet in een keer doen.. maar ik geniet nu net zo veel van mijn eten als een half jaar geleden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2020 6:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gister avond heb ik de documentaire over Bibian Mental "Leef" gekeken op videoland. Heel droevig.. vaak ordinair gejankt.. maar dit is wel weer een motivatie geweest om goed voor mijn lichaam te zorgen en dankbaar te zijn dat ik alles kan en gezond ben. Wellicht kan het anderen ook motiveren.

Als we het toch over programma's hebben. Wie kijkt er Obese?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2020 6:54    

Reageer met quote
Naar Obese ga ik ook eens kijken. Ik wist niet dat dit programma bestond, ik ben niet zo'n grote tv kijker. Gisteren wel toevallig gekeken naar 'Jouw schuld dat ik dit ben' over jongeren met obesitas.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2020 8:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 11 van 20