Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 8

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@sasa

Jij gunde jezelf dat ene bolletje ijs... en dan geef je al toe dat het mag... dus dan mag jij ook die chocolade...

Beter is om het gewoon niet te doen... ga geen discussie met jezelf aan en zeg tegen jezelf... het is lekker maar het past niet in mijn dieet.

Het blijft moeilijk... maar jij heb een doel voor ogen... en daar past geen zoetigheid in Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 3:48    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik vind best dat daar af en toe wat lekkers in past, zoals een bolletje ijs. Maar het is inderdaad de truc dat je dan niet doorslaat en ook nog die chocoladereep opeet. Dat is dan weer jammer ohhh

Ik heb even gespiekt op de weegschaal en het zit in orde. Ik had mijn weekend iets te lang gerekt met lekker eten, maar omdat ik eigenlijk verder gewoon goed bezig ben heeft het weinig schade aangericht.
Deze week ook weer begonnen in de sportschool met lessen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 8:31    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Reageer met quote
Marina en Jasmijn, ik denk dat jullie allebei gelijk hebben: in principe moet het kunnen (250 kcal erbij voor een ijsje is te overzien). Maar het punt is om dan verder sterk te blijven, en aangezien me dat veel moeite en strijd kost en ik dit vaak verlies, kan ik het beter niet doen.
De weegschaal was gelukkig wel lief voor me en ik heb een groen vakje. Eigenlijk stond die nog wat lager dan ik heb ingevuld maar het was ineens zo veel minder dan ik had verwacht. Ik ga deze week ook nog drie dagen weg en ben jarig, dan houd ik maar liever wat marge vor volgende week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 9:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat goed, Sasa! Groene vakjes moeten worden gevierd (maar niet met eten vandaag hahaha). Ga je weer naar Duitsland of ergens anders heen? Wanneer ben je jarig?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 10:04    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
In principe 'mag' je alles eten hoor, alleen kies je als je af wilt vallen vaker om het niet te doen omdat het echt niet gezond is.

Onlangs las ik ergens, geen idee meer waar, dat zodra we op ons eten gaan letten we in een kinderlijk jargon belanden: ik heb gezondigd, ik mag dit niet meer, ik ben ongehoorzaam...etc...

Voor mij een eyeopener; je bent volwassen, maakt verstandige keuzes en wie bepaald dan of je stout bent geweest? ohhh ohhh

En ja ook ik ben 'stout' oftewel 'stom' ohhh geweest, en weet heel goed waar m'n gewicht aan te danken is.
Maar het voelt beslist niet ongehoorzaam tegen wie dan ook, deze buik is duur betaald en ik heb genoten!
Maar nu is de maat vol (!) en ga ik genietend van andere dingen afvallen. Ik mag alles, neem alles en lust alles, maar alles met mate en niet op 1 dag Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 11:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Helemaal mee eens, foodlover. Daar hadden we het een tijdje terug ook over in het vorige sprintje. "slecht" "fout" etc helpt je vaak niet verder. Wel "ik maak vandaag deze keuze".

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 14:31    

Reageer met quote
Dat is helemaal waar... als wij iets nemen wat niet in een dieet past... hebben wij gelijk zoiets van .... ik kan het niet ... ik ben stom geweest.

Zie het als een verwenmomentje Erg blij

Ik doe.... eens in de week een zondigdag Erg blij op zaterdag eet ik die dingen die ik niet mag... en op zondag pak ik de draad weer op.... en omdat je het maar een keer in de week doet... zet het niet om in vet... en merk je aan je weegschaal dat het de dagen daarna een beetje schommelig is... en daarna ben je gewoon wat gewicht kwijt.

Ik heb dat met mijn vorige afvalpoging gedaan en ik doe het nu weer... je houd als het ware ook je stofwisseling op peil Erg blij

Alleen moet je wel stevig in je schoenen staan om de dag daarna weer het dieet op te pakken.

Het is toch veel makkelijker dat je denkt ik mag dat ...Bv op zaterdag wel... maar dat mag echt maar een dag in de week... en zeker als je best wat kilootjes moet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 22:24    

Reageer met quote
Deze week lachte de weegschaal mij weer toe Erg blij op deze manier worden wij vast wel dikke vrienden Stom lachje Stom lachje

1,2 kilo eraf... cheerleader ik wist wel dat hij deze week weer Groen zou worden... maar zo groen Erg blij TOPPIE cheerleader

Aankomende week er weer lekker tegenaan en ik wens iedereen heel veel succes Applaus Applaus

Laat de weegschaal maar zweten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2020 4:20    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Goed gedaan Marina.

Ook hier weer een groen vakje deze week ben er blij mee.
Vlgd week proberen weer 2x te sporten. Maandag ben ik weerf begonnen en het viel me niet tegen had wel spierpijn woensdag. Maar woensdag ging ik onderuit bleef met een voet in mn regenjas hangen en kwam natuurlijk op mn schouder terecht, dus maar even rust gegeven.
Nu gaat het gelukkig wel weer.
Wens iedereen een fijn weekend en succes we vlgd week.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2020 8:16    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Gewicht van vorige week er weer af Erg blij

Volgende streefgewicht 106,1 op 19 september 2020
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2020 9:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 6 van 11