Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 7

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Sasa en Lisselotte, zie het als je beginpunt. Nu kan het allemaal maar beter gaan. Straf jezelf niet te hard. Je kunt niets meer veranderen aan het verleden. Probeer positief te blijven over de toekomst. Het is ook zo verdomde moeilijk in deze tijden, waarbij je vaak minder structuur hebt en/of veel thuis moet werken. Wees lief voor jezelf en zet de schouders er weer onder. De sprint is nog lang, er is nog zoveel te winnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2020 11:51    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Sasa en Lisselotte, zie het als je beginpunt. Nu kan het allemaal maar beter gaan. Straf jezelf niet te hard. Je kunt niets meer veranderen aan het verleden. Probeer positief te blijven over de toekomst. Het is ook zo verdomde moeilijk in deze tijden, waarbij je vaak minder structuur hebt en/of veel thuis moet werken. Wees lief voor jezelf en zet de schouders er weer onder. De sprint is nog lang, er is nog zoveel te winnen.

Lief van je, deze bemoedigende woorden! Je hebt helemaal gelijk! Er is altijd wat te winnen!
Het scheelt wel als het gewicht hier is ingevuld en een schaamteberichtje is geschreven. Dan heb je het onder ogen gezien en kan je er de schouders weer onder zetten. Andere keren heb ik dan maar niks ingevuld en ging ik op de verkeerde weg verder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2020 12:35    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Precies, je bent gewoon op de weegschaal gaan staan en hebt het resultaat hier vermeld. Je hebt het dus zeker onder ogen gezien en sluit jezelf er niet voor af. Nu weer doooor Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2020 12:51    
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
janniek schreef:
Ben jij dat jojo-en ook zat?

Laten wij stoppen met te proberen om 5 kg in 1 week of maand af te vallen, maar met kleine stapjes een blijvend resultaat proberen te behalen.

Ik volg geen speciaal dieet, maar probeer mijn dagelijkse dingen aan te passen. Met de fiets naar het werk i.p.v. met de auto, na het eten een korte wandeling, kleinere porties opscheppen, water drinken i.p.v. frisdrank. Wel dat taartje op die verjaardag maar dan als lunch ter compensatie een salade. Zulke dingen.

Door kleine aanpassingen te doen, houden we het hopelijk langer vol.
Met als doel het behalen en vasthouden van je streefgewicht.

Gezellig als je meedoet, wel graag minimaal 1x per week een reaktie plaatsen. meer mag natuurlijk altijd.

Ik word ook doodmoe van het jojo-en.
De afgelopen jaren kom ik steeds weer uit bij mijn huidige gewicht.
Ik denk dat het mij ook ontbreekt aan inspiratie m.b.t. magere recepten en met name sausen. Ik wou dat ik wat magere recepten kon vinden, zonder al te veel ingredienten en die niet te duur zijn.
Gelukkig beweeg ik wel redelijk veel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2020 14:29    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Ik heb wel wat aan jullie berichtjes, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Door spanningen eet ik teveel, het wordt een rood vakje morgen, maar ik ben mild voor mezelf en probeer het iedere dag opnieuw.

Succes allemaal en een fijn weekend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2020 14:30    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Vorige week er niet aan toegekomen om mijn gewicht in te vullen maar er zat 2,9 kilo bij. Door ziekte van mijn man en omdat de huisarts dacht aan hartklachten was ik vorige week even niet met de weegclub bezig. Nu van die 2,9 kilo er wel wat af kunnen krijgen maar ten opzichte van twee weken terug dus nog een dik rood vakje.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 25 apr 2020 15:04    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Dat kan ik begrijpen Yvonne.

Hoe is t nu met je man?

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 25 apr 2020 16:04    

Reageer met quote
Sterkte Yvonne en beterschap voor je man.

Hoe gaat het nu met je vader janniek?

Op mijn werk corona vrij, ik mocht mijn kleindochter vandaag weer knuffelen, zo genoten, we hebben elkaar gemist Lief

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 apr 2020 22:07    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Mijn vader gaat de goede kant weer op. Zijn hand komt er bij lopen gaat ook steeds beter. Nu het praten nog.

Fijn vlinderr twee goede berichten.
Wat mis je die kleintjes he?

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 25 apr 2020 22:14    

Reageer met quote
Fijn dat het de goede kant op gaat Lach

Had haar echt zo gemist, we beeldbelden wel, maar die kleine armpjes om je nek is goud waard..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 apr 2020 22:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 6 van 19