Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 7

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb nog niet alles weg kunnen werken deze week, vandaar mijn rode + 0.1 vakje. Deze gaat zeker naar groen volgende week, daar heb ik alle vertrouwen in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2020 15:32    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Goed zeg, al dat wandelen en rennen, zelfs met een (eerder geroken) schouder. Ikzelf was slordig met sporten de afgelopen weken terwijl ik eerder twee keer per week ging hardlopen. Dat heb ik nu net weer gedaan en heb het vaste voornemen om dit weer goed op te pakken. Na de Pasen nu ook weer goed IF volgehouden. Dan hoop ik dat ik het streefgewicht van dit sprintje kan halen!
Mazzel dat ik nu een groen vakje heb. Donderdag 79,9 kg, toen vergeten in te vullen, vrijdag 79,1. Het gebeurt hier vaker dat ik zulke schommelingen kan hebben. Komt vast door zout.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 apr 2020 9:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed dat je het hardlopen weer gaat oppakken. Is het ook heel goed weer voor. Veel succes! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 apr 2020 9:40    
Vrouw Weeggegevens   Meiske
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Deze week mij goed aan mijn kh arm dieet gehouden maar weer niets afgevallen. Dan weer 5 ons er af en dan weer 7 ons erbij.. kortom ik blijf op mijn plateau. ik weet dat ik teveel focus op het gewicht en de weegschaal maar dat is voor mij toch mijn graadmeter.

Thuis sporten is nog niet gelukt. Ik probeer wel iedere dag even te bewegen maar bewegen heeft mij nog nooit echt geholpen om af te vallen. Meestal wordt ik alleen maar zwaarder Lach

Het enige wat ik lastig vind is genoeg water drinken. Dat is dus iets wat ik deze week ga oppakken en aandacht aan ga besteden. Genoeg water drinken !

Succes iedereen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 apr 2020 13:27    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Meiske, frustrerend dat het langzaam gaat wanneer je goed je best doet. Hou vol hoor.

Ik heb onverwacht zorgen op mijn bordje gekregen, wat ook niet heel gauw over zal zijn. Ik probeer ondertussen goed voor mezelf te zorgen, troosteten helpt niet. Ga proberen ieder weegmoment een berichtje te plaatsen.

Succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2020 6:41    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Meiske, heel frustrerend. Houd moed. Zeker als je op een plateau zit, kan het goed zijn de boel even op te schudden door dan wel wat meer te bewegen. Misschien een flinke avondwandeling?

@Vlinderrr, wat vervelend. Ik wens je veel sterke. Ondanks alle moeilijkheden hoop ik dat je juist nu in deze tijden gezond kunt eten. Dan is het extra belangrijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2020 8:47    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Het blijft een moeilijke tijd voor iedereen.

@meiske soms idd de boel ff wakker schudden.
Succes ermee.
@Vlinderr. Sterkte ermee. Blijf goed op je zelf letten
.
@bloempje 666 succes fijn dat je weer mee doet.

Vorige week heeft mijn vader weer een klein herseninfarct gehad. Toch een paar dagen in zh gelegen, dat viel niet mee alleen mijn moeder en mijn broer mochten op bezoek komen. Maar hij is nu gelukkig weer thuis en hij heeft wel wat raar schade maar hij gaat er weer voor.
Blijft alleen lastig dat je niet zoveel naar hem toe kan. Ivm mijn werk (thuiszorg) enz.

Succes iedereen weer een blijf gezond.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2020 17:21    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Bedankt jasmijn en janniek..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2020 21:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Janniek, veel sterkte gewenst. Ontzettend naar, zeker in deze tijden. En ook sterkte met werken. Dat moet ook zwaar zijn. Ik vind het top wat je doet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 apr 2020 10:12    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Dank j e wel jasmijn.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 21 apr 2020 12:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 4 van 19