Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 7

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Meiske
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Helaas deze week geen resultaat. Heb me echt goed aan KHD arm gehouden. Veel gewandeld en gefietst.. dan heb ik er s ochtends bijv weer 5 ons af en de volgende dag zit er weer 7 ons bij… zucht. Het gaat zo ontzettend langzaam….
Ik hoop iedere week weer een klapper te kunnen maken maar op d een of andere manier wil mijn lichaam niet..

En ik wil en moet en zal er toch echt 10 kilo afhebben ! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2020 11:10    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Bij mij ging het in het begin met KHA ook snel en nu niet meer. Zet ook weer terug aan de onsje er af in de week. En als er dan wat bij komt omdat ik niet goed opgelet heb en wat extra's heb genomen en dan komt het er met een grote klapper aan. Weet ook niet wat dat is. Mijn lijf wil ook niet verder naar beneden. En dat terwijl ik toch echt wel meer dan 10 kilo er af moet zien te krijgen. We zullen het er toch mee moeten doen @Meiske. Aangezien het ultieme afvallen nog door niemand uitgevonden is.

@Vlinder Ik weet dat ik zelf die schop onder mijn kont moet geven. Maar dan is zo'n mooi berichtje van jou wel een mooie aanzet omdat dan ook daadwerkelijk te doen. Dank je wel.

Volgende streefgewicht 101,0 kilo op 5 december.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 12 apr 2020 12:49    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zo, de paasdagen weer doorgekomen. Ik voel me net zelf een paasei ondertussen haha. Alle lekkere dingen zijn nu op. Vanochtend weer gewogen (au!!!) en nu weer de focus op gezondheid. Vandaag werk ik thuis en dus staat er in de lunchpauze een cardiosessie op het programma (via YouTube).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 apr 2020 10:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat het met iedereen na de paasdagen? Weer in het goede ritme gekomen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 apr 2020 15:10    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Hier gaat het redelijk. Mijn man werkt nu ook om de week en wil altijd wat extra's bij de lunch in de week dat ik alleen ben kan ik beter opletten dan als hij thuis is.
Sporten kan ik me niet toe zetten.

Maar ik doe m'n best.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 15 apr 2020 15:56    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Hier gaat het eindelijk weer eens lekker. Ik ben begonnen aan de 6 weekse cursus van Skinnyminds (Het geheim van slanke mensen) en ik raak weer gemotiveerd Lachen dat gevoel was ik al een tijdje kwijt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 apr 2020 18:56    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ik kon er ook graag weer bij!
Ik was zo goed bezig: bijna op gewicht, rennen voor de 10km wedstrijd... Ik had net voor t eerst de 10 km aangetikt in net iets meer dan een uur en een paar dagen erna breek ik mijn schouder... Huil huil
Tja, dan snap je wel hoe het gaat.
In 1 klap niet meer bewegen maar verplicht stil zitten voor 2 weken en daarna nog niet veel kunnen bewegen met die schouder.
Welkom kilo's erbij natuurlijk. Rollende ogen
Maar nu wil ik er echt weer mijn schouders onder zetten. Geen excuses meer..
Echt sporten gaat nog steeds niet (die schouder blijkt erg centraal..) maar wandelen en squads natuurlijk wel. Dan dat dus maar en hier weer wat actiever zijn!
(Het is 2 maanden geleden gebeurd overigens... )

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 15 apr 2020 21:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Janniek, ik kan me voorstellen als je man wat extra's neemt dat het dan extra moeilijk is om sterk te blijven. Iedere goede dag is er weer een. In de week dat hij er niet is, kun je je mooi aan je plan houden. En dat is toch goed genoeg? Zet 'm op!

@Vlinderrr, goed om je hier weer te zien. En tof dat je weer gemotiveerd bent. Houd ons op de hoogte van je cursus. Dat helpt misschien ook als stok achter de deur.

@Bloempje666, wat ontzettend vervelend dat je je schouder gebroken hebt. En balen als je zo goed met hardlopen bezig was en je weer overnieuw moet beginnen. Misschien inderdaad een goed moment om te wandelen en je te richten op spieroefeningen waarbij je je arm niet nodig bent? Core oefeningen?
Leuke zinspeling dat je "je schouders er weer onder wil zetten". Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 apr 2020 9:03    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:

Leuke zinspeling dat je "je schouders er weer onder wil zetten". Grap

Lachen Lachen Lachen
ja daar was het mij ook wel om te doen!!!
Moet er niet te lang negatief naar kijken...

Vandaag de 5000 stappen gehaald met ook 1 km ongeveer gaan rennen met mijn zoontje, dat was best gezellig en ik denk dat het ook wel goed ging met de schouder... Dat geeft hoop! Erg blij

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 16 apr 2020 22:26    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat geeft zeker hoop. Goed gedaan.
Ik heb gisteravond nog 5.7 km gewandeld. Het was heerlijk weer, ideaal om even naar buiten te gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2020 9:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 3 van 22