Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 7

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Is het misschien een idee om je buikomtrek (en andere zones) te meten? Het kan best dat jullie slanker zijn geworden maar dat de weegschaal dat niet meteen oppikt (spieren en zo). Als het ene getal niet vermindert dan misschien nog wel het andere waardoor je motivatie niet zo’n dreun krijgt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mei 2020 22:37    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja dat zal vast een heel goed idee zijn...
maar dat zit er bij mij in de ochtend echt niet in met mijn kids die meteen om mij heen hangen Lachen
Moet ook eerlijk bekennen dat ik daar niet zo'n zin in heb in de ochtend Rollende ogen
Uiteindelijk gaat het mij er om dat ik een aantal broeken weer pas... dus die zijn dan wel mijn meetlat Lachen
En volgens mij pas ik die pas zo rond de 60 kg...

Ach, t komt vast wel weer een keer goed, ik weet het zeker!!!

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 16 mei 2020 22:43    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt voor de opbeurende woorden en ik voel met je mee Bloempje. Ik vind dat meten ook teveel gedoe, maar je kunt er zeker wel gelijk over hebben, Sasa. Daar ben ik mij ook van bewust. We gaan maar weer gewoon door en slepen elkaar doorheen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2020 15:56    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Ben ik ook weer even.
Druk druk druk.
De high tea was erg lekker. Jammer dat we aan het verven een behangen waren maar heb er wel van genoten.

De komende week zeker nog 2 dagen behangen.
En ws 3 maar jongste dochter komt ook 1 dag mee helpen.
Donderdag weer opgeven voor een sport les.
Dit gaat buiten gebeuren ben benieuwd.

Het meten van je omvang , armen benen enz kan je ook doen als je gaat douchen hetg hoeft maar 1x en dan na 1 maand weer of zo. Dus dan is het niet zoveel werk.

Verder wens ik iedereen weer succes en een gezellige week.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2020 19:14    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Reageer met quote
Succes nog met die enorme behangklus, Janniek! Behangen is veel werk - ik heb ook alle slaapkamers hier in mijn eentje behangen, maar het is ook dankbaar werk want het knapt een ruimte zo enorm op! En gelijktijdig heb je aardig wat beweging Cool
Heb net nog 20 km gefietst! Eens wat anders dan hardlopen, hahaha! Ik heb sinds 6 weken rugpijn nadat ik onze piano ging verslepen (wat dus niet zo verstandig was...) nu een week geleden telefonisch overleg met fysiotherapie en wat oefeningen. Een paar dagen geleden had ik s avonds ook al een stuk gefietst en gemerkt dat mijn rug dat wel prettig vond. Nu dus in herhaling en gelijktijdig 500 kcal armer. Dubbele winst, veel zuurstof en straks vast heerlijk slapen Snurken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 21:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat goed Sasa! Natuurlijk niet van je rug, maar fietsen is dan ideaal. Fijn dat je rug er zo goed op reageert en inderdaad verbruik je energie en het is ook nog eens fijn om buiten te zijn. Ik ben gisteren weer wezen fietsen naar werk. 54 km totaal en 's avonds ook vroeg mijn mandje in omdat ik zo moe was hahaha. Voldaan gevoel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 8:34    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Voor mij weer een leuk groen vakje deze week. Het was zelfs nog iets lager maar zondag verjaardag van mijn schoonvader gevierd met appeltaart met slagroom en daar blijven eten en dan eet ik altijd net wat meer. En gisteren had mijn man zin in pizza dus tja daarmee bleef ik ook niet helemaal binnen mijn eetpatroon. Wel een mooie strandwandeling gedaan bij schoonvaders en samen met mijn man de afgelopen week ook een paar doorstapwandelingen gedaan. Nu deze flow vast zien te houden. Erg blij

Volgende streefgewicht 106,1 op 19 september 2020
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 15:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed gedaan, Yvonne! Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 15:58    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wow wat zijn we allemaal goed bezig!!!

Hier heb ik opeens een duik naar beneden op de weegschaal na een paar dagen doeg stilstaan.. Je snapt er soms ook helemaal niets van he...
Maar dus 800gr minder dan gisteren opeens Erg blij Ik ben deze week wel verzekerd van een groen vakje lijkt me zo.
Ik wacht nog even af tot zaterdag, wat momenteel mijn weegdag is.

Vandaag 4 km gaan hardlopen in 26 minuten (waarvan 5 min wandelen) dus ben ook best goed weer bezig Lach

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2020 11:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een goede berichten, Bloempje. En wat goed van het hardlopen. Vind je het ook leuk om te doen? Ik ben benieuwd naar je groene vakje hihi. Ik heb weer een lang weekend voor de boeg (morgen en vrijdag vrij) dus goed het eten plannen. Morgen wil ik een fietstochtje gaan maken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2020 12:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 14 van 22