Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 7

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik krijg geen berichtjes meer. Dit in combinatie met slechte motivatie maakt dat ik hier al even niet meer was. Heb even bijgelezen en lees veel herkenbare dingen. Zo jammer dat het bij sommigen niet goed lukt om vol te houden op het moment. Zo ook hier Sip Voor Moederdag moet ik maar even geen plannen maken - ik zie veel lekkers in de koelkast liggen, heb zo’n vermoeden dat de kinderen daar wat plannetjes mee hebben. Maar vanaf maandag ga ik s ochtend weer een eetplan schrijven. Dat helpt meestal wel. Geeft me houvast en duidelijkheid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 mei 2020 23:57    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Helaas gaat het er hier ook langzamer af dan dat het er aangekomen is maar in ieder geval er wel weer af. Erg blij

Volgende streefgewicht 106,1 op 19 september 2020
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 10 mei 2020 18:24    

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:
Helaas gaat het er hier ook langzamer af dan dat het er aangekomen is maar in ieder geval er wel weer af. Erg blij

De trend omlaag is weer ingezet! Mooi begin, Yvonne! Nu zo doorgaan! Geldt ook voor mezelf, maar het begin is bij mij pas twee uur oud. Ik wil weer mijn vastentijden goed volhouden. Heb in mijn hoofd nu weer vol gas te geven en in een maand 5 kg af te vallen. Als ik een beetje oplet en ook ga sporten is dat wel realistisch.Duimen jullie voor me dat het lukt?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mei 2020 21:20    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed je weer te zien, Sasa. Lijkt me een realistisch doel. Go for it! En natuurlijk duimen we.

Yvonne, lekker weer zo'n "dikke" groene hahaha. Goed bezig.

Ik wil morgen voor het eerst op de fiets naar het werk, totaal 54 km (heen en terug). Ik ben benieuwd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2020 17:41    

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:

Ik wil morgen voor het eerst op de fiets naar het werk, totaal 54 km (heen en terug). Ik ben benieuwd.

Dan hoop ik dat er niet meer zo veel wind staat als vandaag anders wordt het moordend - of heb je een elektrische

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2020 19:42    

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:

Dan hoop ik dat er niet meer zo veel wind staat als vandaag anders wordt het moordend - of heb je een elektrische Cool
Goed voornemen! Als je dat eens per week zou doen ga je aardig wat calorietjes verbranden! Ben benieuwd of het bevalt! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2020 19:43    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hahaha Nee, geen elektrische fiets, maar heb de wind al gecheckt. Het moet wel leuk blijven Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2020 20:00    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Janniek, hoe was de high tea?

sasa, ik heb dat ook eens gehad, heel vervelend om de berichten dan te missen... Ik zie dat jij vast, heb ik ook een poos gedan en beviel mij prima. Alleen nu met de kinderen de hele tijd thuis gaat t niet. Met toch voor hun t goede voorbeeld geven met het ontbijt vind ik. Dus nu weer ouderwets kcal bijhouden...

yvonne, t gaan wel langzamer er af dan er aan, maar bij jou is het toch ook weer veel er af!

Jasmijn, wow dat is best een heel end voor woon-werk!!! petje af hoor, ook met geen wind.

vandaag was er al weer 0.5 af ten opzichte van mijn weegmoment van zaterdag! Nu niet meer aankomen iig Lachen

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2020 20:31    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Klopt dat er weer een mooi getal in het groen staat. Ook veel vocht denk ik want ik was weer flink opgeblazen en dat is nu weer weg. Regelmatig doet mijn lijf waar het zelf zin in heeft en samen met extra's eten gaat het dan echt mis. En dan de eerst week weer opletten wat ik eet dan herstelt het vocht vast houden weer en verlies ik ook even wat meer gewicht dan verwacht. Nu maar weer gewoon door met groene vakjes dan komt het vanzelf weer goed. Erg blij

Volgende streefgewicht 106,1 op 19 september 2020
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2020 22:06    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jaaa, ik heb het gedaan. 54 km op de fiets vandaag. Net gegeten en nu toch wel wat moe Grap Dus ik duik mooi op tijd mijn mandje in. Weer trots op mezelf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 mei 2020 19:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 12 van 22