Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32, 33  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoe gaat het vandaag Sasa? Voel me ook wat rillerig..

Vanmorgen nog één onsje in het rood, vind ik bijzonder knap na een late dienst hihi. Hoop morgen op een groen vakje en anders pech. Ik heb over het afvallen nagedacht en realiseer me dat ik best trots en tevreden mag zijn. Op dit moment is het goed om te stabiliseren en in het nieuwe jaar verder te gaan.

Blijf wel gewoon doorgaan, maar vind het prima zoals gaat, zo hoop ik dat ik het er ook af kan houden. Bij een eerdere poging het daar mis, te snel willen en steeds meer eraf. Op het moment dat ik rond de 75kg zat toen, toen voelde ik me heel slank en goed. Kleding kopen was leuk en toch liet ik het weer gaan, omdat ik meer wilde.. Zo zonde, dat wil ik nu voorkomen, plus dat mijn eetwijze erg is veranderd, dat geeft moed en hoop Lach

Heb vakantie, heeeeeerrrlllijk!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 nov 2019 16:43    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Klinkt heel verstandig, Vlinder. Zeker voor de lange termijn.
Ik wens je een heel fijne vakantie toe. Staat er nog iets op de planning?

Bedankt voor alle lieve berichtjes hier. Doet mij erg goed. Ik zal weer vaker inchecken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 nov 2019 18:00    

Reageer met quote
We zijn er om elkaar te helpen Cool

Vond het ook wel verstandig hihi, in het nieuwe jaar ga ik eens in de veertien dagen wegen uitproberen. Nog geen vaste plannen, wil nog wel wat leuks doen, maar wacht ff af, ben erg moe, hoofdpijn en voel een verkoudheid opkomen. Hopelijk valt het mee met rust Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 nov 2019 20:40    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Uitrusten is toch ook heerlijk? Zeker als je niet helemaal fit bent. Ik ben de afgelopen week vrij gehad. Een paar dingen gedaan, maar heb vooral veel op de bank gezeten en boeken gelezen. Even niks moeten, was heerlijk! Het is soms haast of je jezelf moet verontschuldigen als je "niets" doet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 nov 2019 20:59    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jasmijn - heerlijk om de tijd te hebben om veel te kunnen lezen! Dan ben je nu zeker lekker uitgerust!

Vlinder - als je maar niet je slechte eetpatroon van vroeger weer een kans geeft, dan is dit misschien een goed idee. Te hoge doelen stellen is in ieder geval niet goed. Voor mezelf stel ik een gezonde BMI als doel. Ik hoop dat nog eens binnenkort te bereiken, ook al is het in al die jaren op de weegclub nog niet eerder gelukt. Mocht ik dat dan gehaald hebben, dan zal ik gewoon kijken hoe ik me dan voel en of het makkelijk is om nog een poosje door te gaan.

Ik heb vanochtend nog gelukkig kunnen hardlopen en voel me alwweer wat beter. Nu echt wel moe van de afgelopen week. Gelukkig nu weekend en nu gauw naar bed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 nov 2019 23:04    

Reageer met quote
Jasmijn, zo voelt het idd. Ik kijk het meeste uit naar niets doen, beetje huisje op orde brengen en verder heerlijk op de bank Cool

Sasa, fijn dat je je al wat beter voelt. Ik wil nooit meer terug naar mijn oude eetpatroon. Ik heb zo'n baat bij de voedingsadviezen van de voedingscoach, dat ga ik rustig voortzetten, met zo nu en dan een uitstapje haha.

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 nov 2019 8:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Heb een nieuw recept voor lunch gevonden. Afgelopen week kwam een vriendin ermee aan. Het is iets meer calorieën dan dat ik normaal eet tussen de middag, maar het vult meer en is écht een maaltijd. Het is volkoren penne met pompoen/prei. Daar ga ik straks een paar bakjes van maken.
Vanavond en morgen staat er ook een gezonde maaltijd op het menu als avondeten.
Na de hele week "vreten" kan je er dan ook ineens helemaal klaar mee zijn. Zin om weer die ene goede dag te hebben. Zoals Sasa aangaf: als je die ene dag hebt gehad, dan gaat het vaak wel weer. Dat herken ik. Dus vandaag gaat die goede dag zijn Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 nov 2019 11:44    

Reageer met quote
cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 nov 2019 14:03    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dit weekend ging goed, yes!
Morgen begin ik mijn nieuwe baan. Best spannend en zal ook wel intensief zijn in het begin. Daarom voor de komende week eetschema's gemaakt, heb al 3 bakjes met lunch klaargemaakt die ik kan meenemen. Ook al mijn sportmomenten ingepland, dus geen excuses straks.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 nov 2019 17:02    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Fijn jasmijn dat je het weer zo goed op pakt.
Succes met je nieuwe baan.

En je bent al goed bezig zet m op.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 03 nov 2019 17:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32, 33  Volgende
Pagina 31 van 33