Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kitty10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Sasa welkom en succes het ziet er goed uit wat je van plan bent

Vlinder ik moet minder snaaien altijd ga ik de fout in rond de 3 en 4 uur , en ik eet om 12 /half 1 uur echt meer dan genoeg .

Ouder worden heeft ook wel paar voordelen ,we hoeven geen lichaam meer te krijgen als een 30 jarige . en eerlijk ik geniet ook meer . ik beweeg voldoende en crash dieeten nooit meer ,rustig aan afvallen is veel beter.

vandaag weer de boodschappen halen voor paar dagen en kijken wat ik haal om wat minder kh te eten .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 8:53    
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Welkom Sara en succes.

Dat geloof ik graag vlinderr kan je door gezonder te leven/eten er invloed op uit oefenen?

Kitty je kan het.

Hier gaat t weer de goede kant op kan nog net onder de 73 komen voor ik vakantie heb nog 3 weken werken

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 9:01    
Vrouw Weeggegevens   kitty10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Janniek jij bent ook goed bezig en op een vakantie mag ik van mijzelf altijd 3 kilo aan komen .

ik heb net een appel op en ga zo boven wat doen .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 10:21    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo Allemaal,

Ik doe graag mee met dit sprintje.

Groetjes Blue
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 11:22    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa schreef:
Ik doe ook graag met jullie mee. Ik ga pas morgen mijn streefgewicht invullen omdat ik dan ook op de weegschaal ga. Afhankelijk van mijn gewicht zet ik dan in voor dit sprintje-
Door de vakanties ben ik aardig uit mijn eet- en beweegschema geraakt. Van kwaad komt erger en de laatste dagen heb ik behoorlijk gesnaaid. Afgelopen week had ik niet gewogen omdat we toen weg waren (3 dagen fietsen). Dan denk ik al gauw: er gaan nu zo veel calorieën vanaf, dus geeft het niet om wat meer te eten. En daarna in die houding blijven terwijl de beweging weer op het normale niveau zit...
Vandaag kon ik mezelf gelukkig weer een schop onder mijn kont geven, ging ik hardlopen en weer eten zoals het de bedoeling is als je gewicht wilt verliezen Lach

Sasa, goed om je weer te zien hier. Dat is lang geleden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 12:42    
Vrouw Weeggegevens   sarike
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal!

Wat een leuk sprintje is dit en wat schrijft iedereen vaak. Dat is mega motiverend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 13:55    
Vrouw Weeggegevens   sarike
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal!

Wat een leuk sprintje is dit en wat schrijft iedereen vaak. Dat is mega motiverend.

Ik ben Sarike 31 jaar en mama van 3 kindjes van 6,4 en bijna 2 jaar.
Was voor de vakantie goed bezig maar weer helemaal teruggevallen. Elke dag uit eten, chips, chocolade, alcohol enz..
Dus wat ik ga doen is gezonder eten, alcohol alleen in het weekend en weer sporten.
Mijn ultieme doel is om ooit een keer onder de 60 te komen, maar uit ervaring weet ik dat dit erg moeilijk is. Heb al van alles geprobeerd maar merk dat kleine stapjes het best werkt. Dus 0,5 kg per week en niet te ver vooruit kijken!

Hoe pakken jullie het afvallen aan? Tips en ervaringen zijn altijd welkom natuurlijk!

Groetjes Sarike

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 13:56    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
sarike schreef:
Wat een leuk sprintje is dit en wat schrijft iedereen vaak. Dat is mega motiverend.

Dat is zeker zo en echt leuk als er een paar posts per dag staan. Niks aan als er sprintje zijn waar het telkens dagen stil is...

@Jasmijn - dat is zeker lang geleden! Leuk om je hier weer tegen te komen! Je gewicht gaat redelijk goed zie ik, maar net als bij mij valt er waarschijnlijk nog wat te wensen Verward Als we echt dat pond per week voor ogen houden dan zullen over 12 weken heel gelukkig zijn! En daar gaan we nu allemaal voor!! Ik stel voor om voor de eerste week echt goed op te letten en goed te bewegen. Lijkt me lekker als het nu lukt om 1 kg kwijt te raken en daardoor wat reserve te hebben voor de tijd daarna. Het zal vast nog wel eens gebeuren dat je stilstaat ondanks dat je goed je best doet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 15:22    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja, ben eigenlijk nu bijna 8 maanden aan het sporten, consistent zonder terugslag eigenlijk, dus ben een stuk sterker en fitter geworden. Mijn valkuil is echt het eten. Dat gaat dan weer met vallen en opstaan. Qua centimeters dus zeker wel wat opgeschoten, maar er is nog wel een flinke slag te winnen. Leuk dat je ook weer meedoet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 15:42    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Niet zichtbaar hier maar wel halve kilo er af. Erg blij

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 16:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6