Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 31, 32, 33  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
1 stap vooruit, 3 stappen achteruit

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 okt 2019 23:58    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Hier deze week precies het doel van dit sprintje gehaald Erg blij 0,5 kilo er af. Ben er blij mee.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 26 okt 2019 6:54    

Reageer met quote
Lisselotte schreef:
Hebben jullie eigenlijk een moment /dag ? Waarop je een bepaald doel in gewicht bereikt hoopt te hebben ?

Ik had berekend dat ik op 5 september 2020 85 kilo gehaald zou hebben. Op dat doel loop ik nog een heel stuk achter. Ik had dat berekend op 0,5 kilo in de week afvallen. Dat heb ik al heel veel weken niet gehaald. Ik hoop met het veranderen van mijn eetwijze dat ik nu iets harder ga dan die halve kilo in de week zodat ik toch mijn doel nog kan halen. We gaan het zien. Het gaat er in ieder geval af en dat is het belangrijkste.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 26 okt 2019 7:01    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat een week: met z’n allen 9,2 kg aangekomen en 3 kg afgevallen. Tijd voor collectieve schaamte!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 okt 2019 9:01    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Hier onverwacht, onverdiend toch groen Lachen Komende week weer gezonder eten met meer groente, zin in!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 okt 2019 9:42    

Reageer met quote
Sasa schreef:
Wat een week: met z’n allen 9,2 kg aangekomen en 3 kg afgevallen. Tijd voor collectieve schaamte!!

Ik hoor bij de 3 kilo Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 26 okt 2019 10:15    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa schreef:

Ik durfde me hier al niet meer te vertonen hahaha. Ik hoor ook bij de slechte rode vakken club. Het is nu nog erger dan op mijn weegdag vorige week...
Ben er nu weer. Heb vorige week mijn laatste werkdag gehad en begin volgende week aan mijn nieuwe baan. Deze week dus vrij en weinig plannen gemaakt. Ideaal om weer goed in het gareel te komen.

Yvonne, hartstikke goed gedaan! Gelukkig zit jij niet in de schaamclub ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 okt 2019 11:33    

Reageer met quote
Gelukkig zit ik al weer een tijdje in de groene vakjes maar dat is ook wel eens anders geweest hoor Jasmijn. Niks om je voor te schamen lijkt me. Afvallen doe je toch alleen voor jezelf en voor niemand anders. De sprintjes van de weegclub zijn naar mijn mening een ondersteuning. Niet iets om weg te blijven als het even niet zo goed gaat maar juist om naar toe te komen omdat het even niet zo goed gaat. Een hart onder de riem krijgen en de moed weer vinden om door te gaan. Op naar wel een groen vakje. Niet omdat het mooi staat in een tabel maar vooral omdat je er zelf voor gekozen hebt om af te vallen en de puntjes weer op de i te zetten.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 28 okt 2019 12:49    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Heel mooi gezegd, daar kan ik mij helemaal in vinden. Bedankt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 okt 2019 12:58    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Inderdaad, wijze woorden Yvonne! We weten allemaal dat afvallen een proces met vallen en opstaan is. Maar als je hier niet meer terug komt dan sta je hoogstwaarschijnlijk niet meer op maar blijf je liggen. De kunst is om je zo snel mogelijk proberen terug te pakken. Een keer vet rood komt ook weer goed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 okt 2019 16:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 31, 32, 33  Volgende
Pagina 28 van 33