Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 31, 32, 33  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Dat zijn toch geweldige resultaten Yvonne!

Dat zijn ook goede resultaten. Alleen met een ons in de week en dan nog 27 kilo af vallen. Dat zijn 270 weken. Dat is nog ruim 5 jaar. Verward Ik wil eigenlijk toch wel iets eerder van mijn kilo's af zijn. Vooral de kilo's rond mijn buik.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 11:03    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gewoon stap voor stap, niet te ver vooruit kijken, wie weet dat je lichaam er straks wel anders op reageert en dat je wel sneller afvalt.
Voor nu gewoon tevreden zijn, kijk wat een mooie serie je hebt staan, top!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 11:29    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Yvonne - je voelt heel goed aan je lijf dat je goed bezig bent, dus ga zo door! Er komt vast wel weer een periode dat het wat sneller gaat! Ik weet niet of je ook sport/flink beweegt. Misschien kan je proberen om elke dag wat te wandelen, als je op die manier elke dag 300 kcal of zo extra kunt verbranden, misschien dat dat de verbranding bevordert?

Bedankt voor je positieve berichten over vasten. Doe je dit nu altijd (16/8 )? Weet je hoe ik erachter kom of 5/7 of 16/8 beter bij me past? De proefpersonen hadden hiervoor een lijst ingevuld. Enig idee hoe ik aan die lijst kom?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 12:02    
Vrouw Weeggegevens   sarike
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Yvonne wat fijn dat vasten zo goed bij jou werkt! Ik ben ook aan if 17/7 het geeft me echt veel rust. Heb gewoon minder zin in eten. (Tuurlijk neem ik in het weekend mijn wijntje nog) En niet ontbijten.... gewoon wat gaan doen en je merkt de trek niet.
Top dus Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 okt 2019 7:56    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Dat van die lijst heb ik inderdaad ook gezien. Ik ben via facebook op een pagina over Intermittent Fasting 5 daagse voor vrouwen rondom de 50 gevolgd en voor mij was meteen duidelijk dat 16-8 een goede keuze was. Maar als je daar nog niet over uit bent dan is het misschien goed om jezelf voor te laten lichten. Voor begeleiding wordt over het algemeen wel een bedrag gevraagd. Dat varieert enorm dus ben je dat van plan, vraag dan goed na wat het kost.

Ik sport verder niet. Ondanks dat ik geen pijnstillers meer slik ben ik niet geheel pijn vrij en moet ik nog steeds wel mijn hoeveelheid beweging afstemmen op dagelijkse beweging. Wandelen kan ik wel. Ik vind het alleen niet leuk om alleen te doen. Mijn wandelmaatje is afgehaakt sinds ze een nieuwe vriend heeft. En mijn hond is graag buiten maar die wil dan ieder grassprietje dat ze tegen komt besnuffelen. Dat schiet dus niet op qua calorieën verbranden. Man lief loopt de hele dag al voor zijn werk dus die heeft ook niet echt de behoeft om mee te gaan. Misschien toch maar mijn bullen bij elkaar pakken en alleen gaan. Lach

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 okt 2019 8:05    
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dag allemaal,
Ik zal nog reageren op de berichten van vorige week.Lach Ik weet niet of het vandaag lukt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 okt 2019 13:08    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Heel interessant dat IF.. 17/7 is dan niet eten tussen 17:00/07:00?

Sinds ik mezelf wat lekkers heb gegund in het weekend, is het mis. Vandaag opnieuw beginnen, geen smoesjes meer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 okt 2019 7:38    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Heel interessant dat IF.. 17/7 is dan niet eten tussen 17:00/07:00?

Nee, het betekent 17 uur vasten en 7 uur eten per dag. Bv vanaf 12 uur tot 19 uur eten en daarna niet meer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 okt 2019 9:06    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Bedankt voor de uitleg Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 okt 2019 11:29    
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:
Ik bak eigenlijk nooit meer wat behalve brood met de broodbakmachine. (En die vult mijn man meestal.) Vooral omdat het er op neer kwam dat ik dan de rest van de week nog mijn baksels aan het eten ben. Geen probleem want ze smaken goed maar als je wil afvallen dan is het niet zo'n goed plan wat mij betreft. Dan ga ik al gauw weer neigen naar tussendoortjes met suiker en die heb ik nu toch weer uit mijn leven weten te halen. Het blijft een gevecht moet ik zeggen want zodra ik weer iets zoets in mijn mond heb gestopt komt er vanuit mijn lichaam meteen weer de vraag naar meer. Dat is denk ik ook waar fabrikanten op mikken. Geraffineerde suikers en vetten zijn verslavend dus als je dat in je voeding stopt dan vraagt het lichaam automatisch naar meer. Het geeft smaak en een soort van voldoening bij het eten van voedsel. Tja en als je eenmaal weet dat iets lekker is en het geeft je ook nog een goed gevoel, blijf er dan maar eens af. Zelfs al is dat maar van korte duur. De smaak en voldoening dan.

@ yvonne-the-lady; eigenlijk ben ik het er mee eens. De afgelopen 2 weken is het met mij dus ook allesbehalve goed gegaan qua afvallen, eetpatroon.
Ik mocht van mezelf wat lekkers en dat was min of meer mislukt en daarna ging ik toch weer door met lekkere dingen.
Maar toch is het ook wel weer heel dubbel.
In het verleden ben ik ook eens veel afgevallen d.m.v. een gezond eetpatroon en toch at ik 1x per 2 weken ( schatting ) iets wat ik zelf had gebakken. Ik bleef ondanks dat gewoon afvallen.
Volgens mijn toenmalige diëtiste kwam dit omdat ik er plezier aan had.
Wat ik ook denk, is dat zelf pure suiker toevoegen beter is dan al dat chemische spul wat in snoepgoed zit. Volgens mij zit ik daarom ook sneller vol als ik het zelf bak, dan dat ik een pak of zak ophaal uit de winkel. Ik weet het niet 100% zeker.

In mijn geval is het nu dus niet meer handig om te gaan bakken, althans voorlopig niet.

Mijn gewicht is bijna weer terug bij af !
Ik baal ervan, maar ik moet er maar niet teveel over na gaan denken. Ik moet de draad weer oppakken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 okt 2019 13:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 31, 32, 33  Volgende
Pagina 25 van 33