Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Miep, gefeliciteerd! Fijn dat er wat af is en ik ben benieuwd hoe je nieuwe plan gaat verlopen. Houd ons op de hoogte.

Hier ben ik niet blij. Gisteren gewogen en het was een dikke plus! Alle winst weer naar nul! Terwijl het best goed ging afgelopen 2 weken, behalve mijn snackavond maandag... Ik kom maar niet uit die 73-74 of net aan. Terwijl het over het algemeen eigenlijk best goed gaat. Ik was er weer zo door gedemotiveerd dat ik gisteren weer gesnackt heb. Tsja....dan gaat het natuurlijk nooit lukken. Ik denk dat ik toch consequenter moet zijn.
Ik zat er echt even doorheen gisteren. Was er de hele dag chagrijnig van.

Ik vond het 1x in de 14 dagen wegen wél prettig. Dus dat ga ik nog even aanhouden. Anders word ik te geobsedeerd door de weegschaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2019 9:59    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Hier ook een kilo erbij, vorige week pizza gegeten en daar waren mijn darmen het niet mee eens.. Positief bekeken is er nog steeds 10 kilo af Lachen

Dat eens in de 14 dagen wegen blijft me intrigeren, ga volgende week eens kijken of ik het een weekje uitstel..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2019 10:30    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jammer vlinder. Voor ons allebei geen goed weegmoment deze week. Hopelijk volgende keer weer een groene!

ja, ik merk zelf dat ik druk voel als de weegdag nadert. Geen goede, positieve druk. Dus dat heb ik nu minder, voel me daardoor beter.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2019 10:34    

Reageer met quote
Die druk ervaar ik ook inderdaad.. Ook omdat het einde van het jaar nadert en ik in het nieuwe jaar niet wéér wil aankomen. Zou zo graag stabiel in gewicht willen zijn en geen stress als het eens anders gaat, daar werk ik aan.

We houden vol jasmijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2019 10:40    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Miep, gefeliciteerd! Fijn dat er wat af is en ik ben benieuwd hoe je nieuwe plan gaat verlopen. Houd ons op de hoogte.

Hier ben ik niet blij. Gisteren gewogen en het was een dikke plus! Alle winst weer naar nul! Terwijl het best goed ging afgelopen 2 weken, behalve mijn snackavond maandag... Ik kom maar niet uit die 73-74 of net aan. Terwijl het over het algemeen eigenlijk best goed gaat. Ik was er weer zo door gedemotiveerd dat ik gisteren weer gesnackt heb. Tsja....dan gaat het natuurlijk nooit lukken. Ik denk dat ik toch consequenter moet zijn.
Ik zat er echt even doorheen gisteren. Was er de hele dag chagrijnig van.

Ik vond het 1x in de 14 dagen wegen wél prettig. Dus dat ga ik nog even aanhouden. Anders word ik te geobsedeerd door de weegschaal.

Dank je Jasmijn, jammer voor jou, maar de volhouder wint, kijk naar mij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2019 10:44    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Die druk ervaar ik ook inderdaad.. Ook omdat het einde van het jaar nadert en ik in het nieuwe jaar niet wéér wil aankomen. Zou zo graag stabiel in gewicht willen zijn en geen stress als het eens anders gaat, daar werk ik aan.

We houden vol jasmijn!

Goed zo Vlinder, de volhouder wint.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2019 10:45    
Vrouw Weeggegevens   Lisselotte
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yes !! Zo ontzettend blij met mijn 94.1 kg in geen boel veel jaren
dat getal op mijn weegschaal gezien.

Daarnaast lees ik hele goede dingen van doorzetten en volhouden ! Goed hoor dames !!!

Mij lukt het nu zo goed door zeer regelmatig te eten , dus op vast tijden en dus geen suiker toe te voegen, ik eet geen snoep , koek, drink geen frisdrank of sap. Kook niet meer uit pakjes en zakjes.

Eet wel gewoon volkoren brood en eet gewoon pasta en aardappelen hoor.

Maar door geen suiker te nemen wat soms best moeilijk is want ik ben dol op chocolade en koffie ook maar dat vind ik ronduit vies zonder suiker en zoetstof is rotzooi dat wil ik niet. dan maar ook geen koffie....... lukt het me nu wel af te vallen.

Ik merk in de paar weken dat ik nu bezig ben wel dat de behoefte aan suiker ed veel minder aan het worden is.

Op naar volgende week !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2019 12:29    

Reageer met quote
Bedankt voor je verhaal Liselotte, ik moest het weer even horen. Ik weet hoe minder zoet, hoe minder trek.. ook van khd schijn ik trek te krijgen. Ik kan de chocola die ik voor morgenavond in mijn hoofd heb er nog niet uitkrijgen, al weet ik dat het een het ander uitlokt. Regelmaat is ook heel belangrijk, het geeft houvast. Ik kijk hoe het morgen roept haha.

Ben ook benieuwd hoe het vasten je vergaat Miep!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2019 12:41    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lisselotte, wat een opsteker. Supergoed gedaan.

Ik ga straks weer even een schema maken voor komende week. En me er dan ook aan houden hopelijk Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2019 13:25    

Reageer met quote
Hoe doe je het in het weekend jasmijn?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2019 13:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Pagina 23 van 26