Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heb hetzelfde gewicht ingevuld als vorige week, maar heb mezelf niet gewogen. Fijn weekend alvast!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 okt 2019 8:59    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

Daar ben ik weer en het is niet te geloven, maar wederom niets af gevallen. Heb deze week stiekem een keer extra gekeken s ’morgens en was blij, een halve kilo minder…..maar helaas vrijdagmorgen weegdag en sta dus gewoon weer op 93,4……om gek van te worden toch?

Heb van de week trouwens samen met mijn vriend een cryolipolyse behandeling gedaan. Was een leuke actie met korting. Natuurlijk werd er van alles beloofd en vooral werd er geprobeerd te verkopen, maar we gaan het eerst eens afwachten.

Inmiddels ben ik met langdurige achillespeesklachten en wat verder ongemak bij Chinese massage en voetreflextherapie beland, moet zeggen knap er emotioneel al van op, nu die verdomde hiel nog.

Gisteren ook mijn bovenlip en tussen mijn wenkbrauwen laten laseren, ook een nieuwe ervaring.

Laatste 2 behandelingen worden vergoed vanuit mijn verzekering, anders kon bruintje dit niet trekken hoor.

Dus goed bezig, naast mijn full-time job, huishouding etc.

We eten gezond, zijn goed bezig, maar het gewicht laat te wensen over……echt meer dat dit volhouden zit er niet op en afwachten maar……

Zo dames allemaal weer succes aankomende week en een fijn weekend.

Groetjes Miep

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 okt 2019 9:48    
Vrouw Weeggegevens   Lisselotte
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe ik het doe weet ik niet maar voor de 2 de week achtereen exact 1 kilo minder.

Ik ga mijn Kcal wel wat verhogen eet nu rond de 1700 Kcal per dag.
Zou ik goed 500 gram per week mee af moeten vallen.
Het hoeft niet zo snel te gaan , rustig aan is gezonder vind ik.
Maar momenteel is er veel spanning in mijn leventje ik denk dat dat erg meehelpt met het afvallen.

En Miep, misschien ben je wel afgevallen maar is dat (nog) niet te zien op de weegschaal.
Je zou jezelf kunnen meten dan zie je waarschijnlijk wel verschillen door de weken heen.

Succes allemaal !!!
zwaai zwaai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 okt 2019 10:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lisselotte schreef:
Hoe ik het doe weet ik niet maar voor de 2 de week achtereen exact 1 kilo minder.

Ik ga mijn Kcal wel wat verhogen eet nu rond de 1700 Kcal per dag.
Zou ik goed 500 gram per week mee af moeten vallen.
Het hoeft niet zo snel te gaan , rustig aan is gezonder vind ik.
Maar momenteel is er veel spanning in mijn leventje ik denk dat dat erg meehelpt met het afvallen.

En Miep, misschien ben je wel afgevallen maar is dat (nog) niet te zien op de weegschaal.
Je zou jezelf kunnen meten dan zie je waarschijnlijk wel verschillen door de weken heen.

Succes allemaal !!!
zwaai zwaai

Fijn dat je lekker gaat, ja meten is weten......voel het wel aan mijn kleding hoor.......30 jaar ervaring in lijnen......komt goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 okt 2019 11:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wou , Miep, 30 jaar....ja dan weet je t ondertussen wel Erg blij . Maar gelukkig dat je het wel aan je kleding merkt.
Ik zou het vrees ik opgeven wanneer ik weken mijn best doe en mijn gewicht niet zie zakken.

Niet dat ik "los"zou gaan op slecht en veel eten maar gewoon weer "normaal "200 KCal gaan eten.

Hulde voor jou !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 okt 2019 12:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lisselotte schreef:
Wou , Miep, 30 jaar....ja dan weet je t ondertussen wel Erg blij . Maar gelukkig dat je het wel aan je kleding merkt.
Ik zou het vrees ik opgeven wanneer ik weken mijn best doe en mijn gewicht niet zie zakken.

Niet dat ik "los"zou gaan op slecht en veel eten maar gewoon weer "normaal "200 KCal gaan eten.

Hulde voor jou !!!

o wat vreselijk lief van jou. Nou niets niet hulde, want als je steeds afvalt en dan na een paar jaar toch weer opnieuw moet beginnen. Ze noemen dan levenslang. Vandaar nu gewoon gezond met hier en daar een uitspatting. 1500 calo per dag en in het weekend kijk ik hier niet naar, maar denk goed na bij wat ik eet.
De volhouder wint........

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 okt 2019 12:22    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Vakantie en rust doet het goed bij mij zo te zien. Met mijn laatste week van de vakantie bezig en 0,4 kilo afgevallen. Dat terwijl ik al tijden met moeite er maar een ons af krijg. Nu kijken of ik dan wat meer rust in mijn dagelijkse routine kan bouwen want dat lijkt goed te zijn voor mijn gewicht. Erg blij

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 05 okt 2019 10:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou Miep wel zeker Hulde ! Je pakt het toch maar weer mooi steeds op !!

En ja t is levenslang.

Ik ben opgevoed door ouders die zonder pakjes en zakjes kookte en nog koken . En behalve op feestdagen geen snoep ,koek enz. chips kwamen en komen er al helemaal niet in .
Vanille vla bv. ook niet dat is ook bewerkt.
En ze eten op vrij vaste tijden .

Ik ben op enig moment "los "gegaan. Met eten maar wil nu weer terug naar hoe ik het in mijn jeugd gewend was.

En Yvonne......goed plan, rust is sowieso goed . Geniet nog even van je vakantie !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 okt 2019 19:51    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ken je dat gevoel....dat je met jezelf hebt afgesproken dat zondag weer "gewoon" een normale, gezonde dag is. Zeker nadat je vrijdag en zaterdag lekkere dingen hebt gegeten. Je zit op de bank en hebt ontzettend trek in wat lekkers. Niks in huis natuurlijk, behalve ingrediënten voor het gezonde avondmaal. Het stopt zo met regenen, zal ik dan even naar de winkel gaan voor lekkers?
"Dan ga ik gewoon de rest van de week éxtra mijn best doen!"
"Het is toch nog weekend?"
"Wat maakt 1 extra dagje eten nou uit?"

Deze conversatie met mezelf speelt zich momenteel af. Wat is het moeilijk soms he? Ik blijf mezelf maar voorhouden hoe ik me straks ga voelen als ik het wel doe en dat ik sterk moet blijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 okt 2019 16:30    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Helemaal, ik vecht om niet naar de winkel te gaan, nog een half uurtje Rollende ogen
Ga een blokje doen met de hond..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 okt 2019 16:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 20 van 26