Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 31, 32, 33  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Lisselotte en @jasmijn86;
Tsja het was echt zo. Ik weet het zelfs nog te herinneren dat op één van die cake / koeken een glazuurlaag zat. Ik zag volgens mij meerdere soorten voorbij komen. In mijn droom moest ik volgens mij een keuze maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 okt 2019 15:22    
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Volgens mij weet ik al waarom het afvallen nu niet opschiet.

Ik loop achter met schoonmaak- en opruimklussen in huis. Alles heeft de afgelopen tijd wat stil gelegen.

Ik denk dat het door die onrust moeilijk is om me te focussen op het afvallen, hoewel ik al wel ca. 3 weken geen snoep etc. meer heb gehad.
Ook heb ik nog niet echt de rust gevonden, om naar magere en nieuwe recepten op zoek te gaan.

Hopelijk kan ik mij er de volgende week beter op richten.

Ik heb overigens ook gelezen, dat als je met opruimklussen bezig bent, je je niet met teveel andere zaken bezig moet houden. Ik denk omdat dat opruimen ook heel veel energie en concentratie opslurpt.

Na 3 weken zonder snoepgoed te hebben geleefd, heb ik eigenlijk wel zin om deze week iets te bakken.
Ik weet nog niet zeker of ik dit ga doen.

Misschien heb ik de lat ook wel te hoog gelegd.
Ik had tegen mezelf gezegd dat ik geen lekkere dingen meer wilde / mocht eten tot ca. december.

Hoe doen jullie dit ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 okt 2019 15:35    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Ik bak eigenlijk nooit meer wat behalve brood met de broodbakmachine. (En die vult mijn man meestal.) Vooral omdat het er op neer kwam dat ik dan de rest van de week nog mijn baksels aan het eten ben. Geen probleem want ze smaken goed maar als je wil afvallen dan is het niet zo'n goed plan wat mij betreft. Dan ga ik al gauw weer neigen naar tussendoortjes met suiker en die heb ik nu toch weer uit mijn leven weten te halen. Het blijft een gevecht moet ik zeggen want zodra ik weer iets zoets in mijn mond heb gestopt komt er vanuit mijn lichaam meteen weer de vraag naar meer. Dat is denk ik ook waar fabrikanten op mikken. Geraffineerde suikers en vetten zijn verslavend dus als je dat in je voeding stopt dan vraagt het lichaam automatisch naar meer. Het geeft smaak en een soort van voldoening bij het eten van voedsel. Tja en als je eenmaal weet dat iets lekker is en het geeft je ook nog een goed gevoel, blijf er dan maar eens af. Zelfs al is dat maar van korte duur. De smaak en voldoening dan.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 02 okt 2019 15:48    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Voor mij zou de lat te hoog liggen, als ik tot december geen lekkers mag Dribbbel. Ik neem eens in de zoveel tijd iets, niet te vaak want dat lokt idd trek naar meer uit, maar ik kan er dan erg van genieten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 okt 2019 7:38    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Voor mij is die lat ook veel te hoog.

Zelf kies ik voor een verandering die ik mijn leven lang kan volhouden. Dus niet te extreem. Dat betekent voor mij dat ik in principe doordeweeks gezond eet en sport. In het weekend neem ik gewoon ook lekkere dingen, ga ik uit eten, drink ik wijn en bak ik zo nu en dan ook wel wat. Waar ik vroeger echter in het weekend alles at wat los en vast zat, probeer ik nu wat meer te matigen. Dus niet de hele dag door alle ongezonde dingen eten.
Voor mij betekent dat vaak vrijdagavond en zaterdagavond genieten van lekker eten. Ik wil gewoon niet alles opgeven, het leven moet ook een beetje leuk blijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 okt 2019 7:47    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Precies dat! Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 okt 2019 7:56    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Jasmijn

Zo denk ik er ook over en als je dan maat weet te houden. Ben je goed bezig.
En kleinere portie s nemen .

Net weer gesport. Weer instellen andere fase dus de oefenen weer iets anders uit voeren zo blijft het leuk.
Was wel iets zwaarder nog dan de vorige meting maar dat is nog restant van de vakantie.
Fijn weekend allen.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 03 okt 2019 9:20    

Reageer met quote
Ik ga volgende week weer een paar deelnemers verwijderen die nog niets in gevuld hebben.
Krijgen we weer een beter beeld.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 03 okt 2019 9:21    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
janniek schreef:
Jasmijn

Zo denk ik er ook over en als je dan maat weet te houden. Ben je goed bezig.
En kleinere portie s nemen .

Net weer gesport. Weer instellen andere fase dus de oefenen weer iets anders uit voeren zo blijft het leuk.
Was wel iets zwaarder nog dan de vorige meting maar dat is nog restant van de vakantie.
Fijn weekend allen.

Altijd leuk als je weer nieuwe oefeningen gaat doen of een ander schema krijgt. Goed bezig, Janniek!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 okt 2019 9:48    

Reageer met quote
Ben blij dat ik mn ritme weer heb opgepakt na de vakantie.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 03 okt 2019 9:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 31, 32, 33  Volgende
Pagina 19 van 33