Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 31, 32, 33  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
O zeker niet verkeerd inderdaad. Ik ben meer hier met de vaste groep blijven hangen, maar haal bijna nooit meer 0.5 volgens mij. Is ook steeds moeilijker. Maar zeker een mooi streven. Volgende week dan een mooie halve kilo, Sasa?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 sep 2019 10:31    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hee wat gek, ik vul morgen mijn gewicht in, maar zie nu dat er al een geel vakje staat? Hoe kan dat? Ik heb 6 dagen geleden mijn vorige gewicht ingevuld..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 sep 2019 11:33    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Yes!! Heb vanochtend een eetplan gemaakt. Dat werkt altijd goed. Had bv een uur geleden al een koek voor mijn neus en had hem bijna al gepakt toen ik erbij stilstond dat voor de ochtend geen koek gepland stond, dus heb ik hem toch maar laten liggen. Afspraakje met mezelf dus Idee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 sep 2019 11:38    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Hee wat gek, ik vul morgen mijn gewicht in, maar zie nu dat er al een geel vakje staat? Hoe kan dat? Ik heb 6 dagen geleden mijn vorige gewicht ingevuld..
jouw vakje hier is nog leeg. Ik zou het nog een keer proberen. Misschien een storing?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 sep 2019 11:39    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik kijk niet goed, sorry! Schaam Schaam

Wat goed, Sasa! Eerste overwinning is alweer binnen dus Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 sep 2019 13:52    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo dames,

Wat een strijd, de heel week mijzelf keurig aan de 1470 calorieën gehouden, behalve het weekend, daar iets extra’s genomen. Wat denk je, sta nog op het zelfde gewicht als vorig week.

Positief denken: in ieder geval niets aangekomen ……maar pfffff zou toch leuk zijn als er wat meer gebeurde dan dat.

Dat gevoel dat je je constant inhoud met eten en toch niet afvalt……..

Maar we aten al gezond, maar het is nog gezonder geworden, dus dat is positief. Mijn bloeduitslag was ook geweldig, hoewel ik er niets mee opschiet, want dit helpt niet al mijn pees/gewrichtklachtjes op te lossen.
Naast fysio, momenteel bezig met Chinese massage therapie, hopelijk dat dit gaat helpen.

Inmiddels bak ik ook weer mijn eigen brood, heerlijk en beter dan met al die toevoegingen.

Zo dat was het zo’n beetje…..op naar een volgende week…..maar een beetje bang er voor.
We houden moed.

Groet en iedereen weer succes aankomende week
.
Miep.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 sep 2019 8:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Miep, wat vervelend. Ik begrijp je frustratie daarover. Ik vind het echt heel knap dat je ook in het weekend nog zo goed doet.
Houd vol inderdaad, laat je niet demotiveren. Wie weet maak je volgende week ineens een heel grote slag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 sep 2019 8:45    
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Sasa, een halve kilo is best veel voor de meeste mensen. Ik zou dat een beetje loslaten en gewoon gaan voor een groen vakje. Ik kom ook bijna nooit aan die halve kilo, maar ik vier wel als er weer wat af is.

Yep. Hier ben ik het helemaal mee eens.
Op een normale manier afvallen, via een gewoon normaal eetpatroon, gaat gewoon niet zo snel.

Van die afvalprogramma's op tv, waarbij men zoveel kg per week afvalt, zijn volgens mij helemaal niet realistisch, mits je misschien strenge begeleiding krijgt en misschien ligt het ook nog aan het gewicht wat je hebt.

Ik zat er ook al over na te denken. Ik wil ook steeds een halve kg per week afvallen, maar ik vraag mij ook af waarom dit altijd moet.
Ik ben ook al eens bezig geweest met een afvalplanning van ca. 0,3 kg per week, maar ik kom toch steeds weer uit op die 0,5 kg in mijn hoofd.

Laatst aangepast door Dribbel02 op vr 27 sep 2019 9:02, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 sep 2019 8:59    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Miep, wat vervelend. Ik begrijp je frustratie daarover. Ik vind het echt heel knap dat je ook in het weekend nog zo goed doet.
Houd vol inderdaad, laat je niet demotiveren. Wie weet maak je volgende week ineens een heel grote slag.

Dank je wel, we kennen de klappen van de zweep, jammer genoeg, dus we houden vol. Lief van je.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 sep 2019 8:59    
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Deze week is het bij mij niet zo goed gegaan.

Maandag en woensdag ging het niet zo goed qua avondeten. Gelukkig dat ik de rest van de dag weinig had gehad.

Gisteravond heb ik denk ik teveel gehad. Avondeten; daar twijfel ik nog aan qua kcal, maar ik heb 's avonds nog een maiskolf gehad. Duurde erg lang voordat het klaar was en het smaakte ook naar 'niks'.

Vandaag proberen het e.e.a. bij te stellen.

Ik verwacht dat ik deze week niet of nauwelijks af ben gevallen, maar ontdekte deze week wel een gewicht van 73 kg i.p.v. 73,5.
Weet niet zeker of dit wel zo blijft.

Laatst aangepast door Dribbel02 op vr 27 sep 2019 12:32, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 sep 2019 9:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 31, 32, 33  Volgende
Pagina 17 van 33