Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 31, 32, 33  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zou het liefst eens per twee weken op de weegschaal gaan, dat is mijn uiteindelijke doel. Meer bezig zijn met gezondheid dan gewicht Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 sep 2019 6:32    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vlinder, ik heb precies hetzelfde. De ene week heb ik ook gewoon wat meer op de planning dan de andere week. Ik ben nu gewoon goed bezig, maar donderdagavond een ingecalculeerde borrel met een ex-collega. Dat is dan vrijdagochtend een rood vakje. Me daardoor weer slecht voelen, puur omdat de timing van het weegmoment niet goed is, wil ik eigenlijk niet. Ik zit er over na te denken om ook 1x in de 14 dagen te wegen, maar dat is lastig met sprintjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 sep 2019 10:28    

Reageer met quote
Je zou hetzelfde gewicht in kunnen voeren, in de week dat je niet weegt.. of voor deze keer zaterdag invoeren.. Ik ga nog kijken wat me uitkomt, heb precies hetzelfde Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 sep 2019 11:20    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja, ik denk er ook nog even over na. Hetzelfde gewicht invullen is dan eventueel wel een optie. Goed idee! Iedere week andere dag krijg je ook zo een vertekend beeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 sep 2019 11:29    

Reageer met quote
Ach ik maak me niet druk om een dag of twee, ik werk onregelmatig, bij slaaptekort kies ik een andere dag, want dan is het verschil te groot.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 sep 2019 11:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat snap ik. Is zeker lastig met onregelmatige diensten. Succes deze week nog in ieder geval.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 sep 2019 11:40    

Reageer met quote
Jij ook en veel plezier bij je borrel Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 sep 2019 11:43    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Helaas zit ik tot nu toe op gemiddeld 2 ons afgevallen per week. Nog maar eens flink mijn best doen om dat gemiddelde wat omhoog te krijgen! Maar of dat pond per week nog goed komt??? Het is zo’n mooi streven en lijkt goed haalbaar maar de realiteit is weerbarstiger. Maar toch geef ik mezelf bij deze een schop onder mijn kont! Schouders eronder en alles goed op een rijtje zetten waarom ik ook alweer wilde afvallen. Hoe gaat het bij jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 sep 2019 21:15    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa, een halve kilo is best veel voor de meeste mensen. Ik zou dat een beetje loslaten en gewoon gaan voor een groen vakje. Ik kom ook bijna nooit aan die halve kilo, maar ik vier wel als er weer wat af is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 sep 2019 9:11    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het is dat dit de titel van dit sprintje is. En als je je keurig gedraagt is dit ook goed te doen. Je kunt tevreden zijn met minimaal afvallen - en dat is zeker beter dan aankomen of gelijk blijven!! Maar een klein beetje extra motivatie om voor die halve kilo te gaan is niet verkeerd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 sep 2019 9:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 31, 32, 33  Volgende
Pagina 16 van 33