Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 31, 32, 33  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Fijn dat je er weer bent janniek, heb je genoten? Hier gaat het idd lekker, wel een uitglijder gemaakt van de week, maar hop weer op het paard!

Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 sep 2019 7:31    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Een dik rood vakje wel te verwachten.
op Corfu heb je nu eenmaal bijna geen groenten bij je eten. En elke dag zit er friet en of gebakken aardappels bij. We hebben wel veel tomaat en komkommer gegeten. En watermeloen.

Hebben het heerlijk gehad.
Volgende week weer sporten oppakken.
Vandaag verjaardag van kleindochter die wordt dinsdag 5.

Fijn weekend allen.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 14 sep 2019 8:19    
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Sasa schreef:
@Miep - dank je voor je uitgebreide uitleg! Ik kende het nog niet. In wezen pas ik deze regel toch al toe Cool

@Jasmijn- mooi dat je nog een beetje bent afgevallen na een leuke vakantie!

@Dribbel - een eerste stap dat je hier van je afschrijft wat je dwars zit en wat je zou willen! Dat is positief! Nu even een begin maken en een plan bedenken. Ik zou ermee beginnen om voor 3 dagen een eetplan op te schrijven: Alles opschrijven wat je die dag wilt eten, ook rekening houden met dingen buitenshuis. En je vervolgens daaraan ook houden! Als je een paar dagen goed bezig bent, dan wen je er vanzelf aan en geeft je lichaam veel minder om ongezonde dingen dan nu. En je krijgt een positief gevoel over jezelf waardoor het ook steeds beter gaat. Misschien ongunstig dat nu net het weekend begint. Als je dat lastig vindt, dan begin je gewoon maandag. Heel veel succes! Ik hoop dat je een begin kunt maken.

@Sasa; wat een lieve reactie zeg !!! Dat doet me veel goed. Inderdaad een eetplan voor 3 dagen is een goed idee. Ik weet nog niet of 3 dagen voor mij direct lukt, maar voor 2 dagen zal wel moeten lukken. Ik maak steeds vaker eten voor 2 dagen.
Het ging deze week beter dan de week ervoor, maar toch niet zoals ik had gewild en hoewel ik ben afgevallen, heb ik de afgelopen 2 dagen toch té zware avondmaaltijden gehad, omdat er iets was misgegaan tijdens de bereiding. Weggooien was toch zonde.
Hoe gaat het met jou ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 11:26    
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
vlinderrr schreef:

@Dribbel, welkom en succes!
Lach

Dank je wel. Jij ook veel succes gewenst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 11:30    

Reageer met quote
Thx Dribbel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 12:01    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Dribbel - is het nog gelukt met een eetplan? Zondag was je al 1 kg minder. Ik hoop dat je dit voort kunt zetten! Zet hem op!

Bij mijzelf gaat het wat middelmatig. S avonds gaat het niet altijd helemaal goed. Maar ik heb afgelopen week 3keer hardgelopen en hoop dat dat wat compenseert. Morgen weegdag, we zullen het zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2019 21:19    
Vrouw Weeggegevens   sarike
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Motivatie was echt weg de afgelopen weken. Zo jammer maar helaas. Maar nu boek van de foodsisters gekocht en knallen. Wat gezonder eten en daarnaast minder drinken bij feestjes. Knop om vanaf nu!!!!! Hoe gaat het bij jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 sep 2019 7:55    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nou zeg, helemaal geen meldingen gekregen over de reacties in dit sprintje. Hier gaat het in ieder geval supergoed. Vrijdag pas weegdag, maar ga weer de goede kant op. Ben net lid geworden van NEOU fitness. Een soort netflix voor workouts die je thuis kunt doen. Leuk om naast mijn andere sporten te doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 sep 2019 9:40    

Reageer met quote
Hier en daar wat gesnoept deze week, de teller stond gelijk vanmorgen, toen ging ik naar de wc en was er toch een pond af haha, snel ingevoerd.

Succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 sep 2019 7:39    
Vrouw Weeggegevens   sarike
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Haha @vlinder altijd eerst naar de wc voor je ook maar iets invult Lachen herkenbaar!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 sep 2019 9:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 31, 32, 33  Volgende
Pagina 13 van 33