Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 31, 32, 33  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Rustig in de sprint, hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het nog steeds lekker Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 8:11    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
We zijn allemaal uiterst geconcentreerd bezig Vlinder Erg blij

Vrijdag is mijn weegdag en dan hoor je meer.

Tot dan.

Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 9:43    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig!

Hier maandag slecht nieuws gehad en weer in de valkuil van eten gevallen. 2 dagen gevreten, niet gesport en 's avonds vroeg naar bed. Vandaag mij weer kunnen herpakken, ook mentaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 14:26    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Hier maandag slecht nieuws gehad en weer in de valkuil van eten gevallen. 2 dagen gevreten, niet gesport en 's avonds vroeg naar bed. Vandaag mij weer kunnen herpakken, ook mentaal.

Vervelend voor je! Dat we terugvallen in foute gewoontes, dat hebben we allemaal eens. Dat is ook geen ramp, als je je één of twee ochtenden later weer bij elkaar weet te rapen en tegen jezelf zegt: nu is het genoeg geweest, ik maak weer een nieuw begin. Fijn om te horen dat je dat gelukt is! En sterkte verder hoor!

Hier ging het de laatste tijd niet echt spetterend, steeds maar aan het snaaien s avonds. Overdag trouwens nergens last van. Het beste is dan om nog een kopje thee te zetten en op tijd naar bed te gaan. In ieder geval bij mij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 sep 2019 20:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dankje, Sasa.
Moeilijk hè, de avonden? Maar goed dat je iets hebt gevonden dat helpt. Ik ga na het werk sporten, dan nog avondeten en dan is het vaak al 21:30-22:00 en kan ik ook gelijk douchen en naar bed. Kan ik ook niets meer pakken hahaha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 sep 2019 8:35    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
ben weer terug van vakantie, was een latertje vannacht of zeg maar beter een vroegertje, waren uiteindelijk om half 2 op schiphol ipv om kwart voor 11 vliegtuig had vertraging van bijna 2 uur, de reden was niet leuk er was op de vlucht voor ons een passagier onwel geworden die moest uiteindelijk in Munchen van boord en naar het ziekenhuis, als je dat hoort ben je blij dat je alleen maar vertraging hebt.

de vakantie was verder heel lekker, goed uitgerust, veel gezwommen enz, nu nog ruim 1 weekje vrij er zal wel weer wat gewicht bij zijn gekomen maar daar gaan we weer wat aan doen.

vervelend jasmijn, slecht nieuws is nooit leuk, fijn dat je de knop weer om kan zetten.

Vlinderr het gaat super met je geloof ik fijn voor je.

sasa misschien neem je overdag toch iets te weinig zodat je 's avonds gaat snaaien, fijn dat je toch een oplossing hebt gevonden.

fijn weekend alvast

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 12 sep 2019 19:40    
Vrouw Weeggegevens   k58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ben gelijk gebleven,geen 5 ons eraf.
En dat is eigenlijk wel mijn streven.
We zeggen nieuwe week,nieuwe kansen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 sep 2019 8:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Fijn dat je weer terug bent, Janniek. Mooie vakantie gehad. Waar ben je geweest? Jammer van de vertraging, maar inderdaad, door de reden kun je het in perspectief plaatsen. Waar maak je je dan druk om denk je op zulke momenten.

Hier weer terug op mijn gewicht vorige week. Superblij mee, heel wat weggewerkt deze week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 sep 2019 8:21    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou dat is natuurlijk balen, 3 ons meer.

Heb ik mij zo netjes gedragen, calorieën rond/onder de 1500.

Verschil met vorig week: meer koolhydraten en afgelopen week mijzelf later op de ochtend gewogen omdat ik een dagje vrij was.
Vanmorgen weer zoals normaal om 6 uur s ’morgens, ik weet dat dit scheelt.

Maar dat ik nu zwaarder ben….poeh…hoewel ik het allemaal weet hoe en waarom, wordt ik daar toch niet vrolijk van.
Grappige is dat mijn broek wel ruimer voelt, tja meten is weten, maar daar heb ik dan geen zin in.

Vind trouwens die hele overgang zo langzamerhand niet grappig meer. Ga van de ene peesontsteking naar de andere en zo kan ik dus steeds niet goed of fatsoenlijk sporten. Dan hebben we het niet over de andere ongemakken. Mijn taille ben ik ook al lang zoek geraakt en wat ik ook afval, niet in de middellijn/taille.

Nou jullie lezen wel, ben minder vrolijk dan vorig week…..mede door werk, pijntje hier en pijntje daar en nu ook nog gewicht.

Maar de volhouder wint…..dus ga gewoon verder, want moet mijn mannetje ook blijven ondersteunen. Die had geweldige resultaten bij zijn leverarts. Waarde waren nog nooit zo goed geweest, dus gezond en goed eten doen we wel en hij was ook een paar kilo af gevallen. Hij heeft de afspraak 16 kilo af te vallen.

Zo nu wens ik jullie allemaal een fijn weekend, hou vol en geniet er ook van.

Groetjes,
Miep.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 sep 2019 8:30    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
K58. Gelijk blijven is ook goed.

Jasmijn wij zijn naar Corfu geweest.

Miep1965 dat is balen. Die overgang blijft ons parten spelen. Ik heb er weinig last van maar heb wel overal pijntjes en andere dingetjes die daar ook wel eens mee te maken kunnen hebben
Fijn dat je vriend zoek goed gaat.
Gezond eten is toch wel belangrijk

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 13 sep 2019 9:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 31, 32, 33  Volgende
Pagina 12 van 33