Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kitty10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Janniek haal mij a.u.b hier uit de sprint ,ik hou het bij een ander sprintje en mijn dagboek verder laat ik het afvallen beetje los.

succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 sep 2019 9:08    
Vrouw Weeggegevens   sarike
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zoooo ff naar een feestweek met te veel eten en alcohol geweest. Dikke plus. Nu ga ik er weer tegen aan! Gezonde keuzes en meer sporten. Woensdag bij kickboksen kijken. Lijkt mij een leuke sport om naast handbal te doen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 sep 2019 13:07    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik doe ook weer mee Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 02 sep 2019 13:55    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Kitty10, janniek is met vakantie, je zult ff geduld moeten hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 sep 2019 18:09    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sarike, actief hoor. Ben benieuwd hoe het gaat morgen.
Succes en veel plezier.

Ik ben ook weer keurig in het ritme na mijn vakantie. Wel herstellende van een fikse verkoudheid, dus heb nog niet gesport. Misschien morgen een tennislesje meepakken, verder doe ik het qua beweging nog even rustig aan deze week. Qua eten gaat het supergoed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 sep 2019 8:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb weer een mooi groen vakje. "Helaas" nu een lang weekendje naar Engeland, dus dat wordt niet alleen sla en worteltjes eten Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 sep 2019 8:12    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Veel plezier jasmijn!

Fijn weekend allemaal, ik mag werken Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 sep 2019 8:43    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen,

Nou gaat als lekker hoor. 0,8 ons er af.....Heelblij
Totaal niet het gevoel dat ik niets mag, bloedsuikerspiegel is denk ik weer redelijk stabiel en dat scheelt enorm. 's avonds altijd wel wat bij de koffie, maar dat bak ik dan ook zelf zonder suiker of boter. Calorieën tellen doe ik voornamelijk door de week, rond de 1500 en in het weekend tel ik niet, maar denk ik goed na bij wat ik eet en overdrijf niet. Ben benieuwd naar vriendlief, want die mag aankomende maandag bij de leverarts op de weegschaal en hoopt dus onder de 160 te zijn (komt van 166). Wat ik in schat is dat hij dik onder de 160 is......maar ben benieuwd, kan hem niet de hele dag in de gaten houden Lachen .

Allemaal een fijn weekend en eet alleen de 8 tot 10 punten waard en denk er bij na. Succes en op naar volgende week.

Groetjes

cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 sep 2019 11:40    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed gedaan, Miep1965! Een heel mooi weekresultaat en volgens mij heb je een mooi plan liggen om op deze voet verder te gaan. Top!

Ik moet deze week van verder komen, na een weekend in Engeland met pubs en mexicaanse restaurants/cocktailbars Grap
Was heerlijk en leuk gehad, nu weer gezond verder. Denk alleen niet dat het haalbaar is een groen vakje te halen al vrijdag. Te weinig tijd om dat hele "slechte" weekend weg te werken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 sep 2019 9:46    
Vrouw Weeggegevens   Miep1965
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
jasmijn86 schreef:
Goed gedaan, Miep1965! Een heel mooi weekresultaat en volgens mij heb je een mooi plan liggen om op deze voet verder te gaan. Top!

Ik moet deze week van verder komen, na een weekend in Engeland met pubs en mexicaanse restaurants/cocktailbars Grap
Was heerlijk en leuk gehad, nu weer gezond verder. Denk alleen niet dat het haalbaar is een groen vakje te halen al vrijdag. Te weinig tijd om dat hele "slechte" weekend weg te werken.

Dank je wel.....lekker toch een weekendje er uit en nu weer met volle moed verder Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 sep 2019 10:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Pagina 11 van 15