Auteur |
Bericht |
kitty10 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 28-4-2019 Berichten: 444 Dieet: gezond eten Woonplaats: brabant
|
|
Goedemorgen .
Ik was weer vroeg wakker ,zit nu heerlijk buiten .
mijn gewicht was 71,6 dus tevreden na de BBQ .
Vandaag hou ik mij rustig en blijf zo veel mogelijk uit de zon._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 02 jun 2019 6:15 |
|
 |
|
 |
Cheatday Mega Weegclubfan

|
|
Nog een vroege vogel vandaag!
Ik was vandaag ook al zeer vroeg uit de veren. Lekker met de honden gewandeld voordat het warm gaat worden._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 02 jun 2019 6:45 |
|
 |
yvonne-the-lady Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 11-1-2010 Berichten: 2991 Dieet: EGA Woonplaats: Tilburg
|
|
Ik ben aan het werk en mocht vandaag om 7 uur beginnen dus nog een vroege vogel. En dat terwijl het gisteren behoorlijk laat is geworden. Onverwacht geBBQed bij vrienden en daarna de buitenhaard aan. Tja dan nog een biertje er bij voor manlief en die hoor je dan niet meer Ook ik heb het niet bij water gehouden en het ijsje met slagroom en verse aardbeien kon ik ook niet weerstaan. Vandaag meteen maar weer goed van start gegaan maar wat de dag verder brengt is ook niet helemaal zeker.  _________________
Geef aandacht aan dat wat goed voor je is. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 02 jun 2019 11:11 |
|
 |
janniek Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-3-2012 Berichten: 4073 Dieet: gezond eten Woonplaats: Bollenstreek
|
|
Ook hier en vroege vogel moest ook werken. Om half 8 begonnen en nu net pas klaar.
Vanmiddag de verjaardag van kleinzoon die wordt morgen 5 jaar alweer.
Maar we gaan er op de fiets heen. Dus vandaag voldoende lichaamsbeweging. Vanmorgen ook op de fiets alles gedaan( thuiszorg).
Succes allemaal deze week. En een fijne zondag verder. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 02 jun 2019 12:19 |
|
 |
|
 |
jasmijn86 Super Weegclubfan

|
|
Allemaal vroege vogels! Janny, nog gefeliciteerd!
Yvonne, het was ook prachtig weer voor BBQ. Lekker van genieten dan. Is weekend ook een beetje voor toch? Hier geen vroege vogel vandaag. Lekker vrij, dus niet te vroeg uit de veren gegaan. Ik heb vandaag toch maar weer een sportfiets aangeschaft. Ik wil weer een beetje gaan toeren.Ik heb een leuk weekend gehad, maar ik ben ook weer zó blij dat de week morgen weer begint. Weer terug in de structuur. Ik heb mezelf echt laten gaan de afgelopen week met al het klussen. Het werk zit erop, maar ook wel weer wat extra kilo's. Ik heb dus echt zin in morgen, ook weer lekker sporten!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 02 jun 2019 20:04 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 37856 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
we zijn weer thuis van een korte vakantie...
ik heb echt niet alles gegeten wat los en vast zat maar wel wijn gedronken
verder meegedaan met de pannenkoeken maar m'n eigen stroop van Sukrin gebruikt
ben benieuwd naar de weegschaal morgen_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 02 jun 2019 20:42 |
|
 |

Geregistreerd op: 28-4-2019 Berichten: 444 Dieet: gezond eten Woonplaats: brabant
|
|
Goedemorgen .
Ik heb gisteren helaas friet op na 5 maanden had ik er heel veel.zin in .
Vandaag eten we restjes van de BBQ .
Ik ben wel blij dat die hitte weg is .
Onweer en regen was niet lang .
Succes allemaal_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 03 jun 2019 6:24 |
|
 |
|
 |
Spacey Weegclubfan voor het leven

|
|
Welk onweer? Het is hier nog steeds benauwd. Ik heb wat gerommel gehoord in de verte, maar er is geen druppel gevallen hier._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 03 jun 2019 8:25 |
|
 |

|
|
spacey gisterenavond rond 10 uur was hier onweer en regen maar niet veel.
Nu buiten lekker maar de warmte zit nog in huis .
binnen bij mij nu 23 graden_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 03 jun 2019 8:57 |
|
 |
Laurie28 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 13-1-2016 Berichten: 111 Dieet: Gezond leven (Suikervrij)
|
|
Hier een kleine plus vanochtend. Ik ben niet ontevreden, want met het warme weer hou ik wat vocht vast. En zoals velen heb ik gisteren gebbqt en waren de wijntjes erg lekker....
Nieuwe week, nieuwe kansen! Komend weekend een weekendje weg, daar moet ik nog even een plan voor maken... Dat zijn van die weekendjes waarin ik veel teveel eet (en drink) normaal gesproken.._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 03 jun 2019 11:09 |
|
 |
|
|