Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

0,5 kg per week afvallen vervolg 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kitty, je bent wel heel erg 'all over the place'. Paar dagen geleden wilde je er nog voor gaan en voor zondag onder de 72 kg en nu wil je stoppen omdat het niet lukt en je van alles aan het eten bent. Zou toch zonde zijn om bij iedere tegenslag de handdoek in de ring te gooien? Ik zou voor jezelf helder krijgen wat je nu écht wil en hoe je dat wil gaan bereiken. Met een levensstijl wellicht dat je ook volhoudt en jezelf niet te veel ontzeggen. Probeer anders eens van die 1250 calorieën af te stappen en ga eens naar 1500-1600. Of tel ze niet en ga gewoon bewuster eten en niet snoepen en snacken doordeweeks en met mate genieten in het weekend. Misschien werkt het dan wel voor je.

Hier weer een mooi groen vakje, superblij mee! Heb ook een erg goede week gehad.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 jun 2019 8:19    
Vrouw Weeggegevens   janniek
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Kitty ben het met Jasmijn eens blijf ook gewoon hier bij het sprintje al blijf je iig op gewicht. Dat is net zo belangrijk.

Hier nog een beetje aan de frisse kant maar het is nog vroeg. Nu de boel inpakken en begin van der middag weg.

Fijn weekend allen

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 21 jun 2019 8:47    
Vrouw Weeggegevens   kitty10
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ik kan wel blijven maar echt in mijn hoofd lukt afvallen nog steeds niet .

ik ben nu dus 3weken alleen mijn mannen zijn op vakantie en ik heb nu grote moeite om netjes te eten .

het is snel wat halen of iets kant en klaar en dat is niet goed voor de lijn maar ik heb er gewoon zin in .

Het koken staat op een heel laag pitje .

vanavond heb ik bloemkoolrijst gehaald daar maak ik soort nasi van
en dan met kipsate .

wel probeer ik nu met de lunch wat meer te eten en diner wat minder.
misschien dat het snaaien dan in de middag niet gebeurd .

bedankt voor jullie berichtjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 jun 2019 10:19    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Janny, fijne vakantie! cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 jun 2019 10:26    
Vrouw Weeggegevens   janniek

Reageer met quote
Dank je jasmijn.

Kitty afvallen is nu niet belangrijk probeer anders te denken maar zorg dat je op gewicht blijft.
Is er niet iets wat je graag doet of wil zodat je jezelf kan stimuleren of belonen als je aan het eind van vlg week niet aangekomen bent?
Je hebt voor vandaag iig al een goede keuze gemaakt wbt je eten houden zo.

dagboekje van janniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 21 jun 2019 11:11    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Kitty, Ik ben het ook met de anderen eens.
Gewoon hier blijven. Want wat gebeurt er als je het afvallen loslaat?
Wil je dat?
Gezond eten hoeft niet ingewikkeld te zijn.
Een lekkere salade, wraps met kipfilet en groenten.

Bedenk wat je wil en ga ervoor.
Je hebt toch een boek van Sonja Bakker?
Pak die erbij en volg de menu's. Lijkt me juist nu makkelijker vol te houden dan dat je ook nog rekening moet houden met je mannen.
En gun jezelf wat lekkers op een dag.
Maar goed, wij kunnen vanalles aandragen, maar je moet het zelf willen en doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 jun 2019 11:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen.

ik zat gewoon in een dip en ook daardoor weer die eetbuien .

Nu heb ik tegen mijzelf gezegd geen fouten dingen meer pakken en als ik wil snaaien de deur uit of iets gaan doen .

niet legpuzzelen dat eet ik juist vaker snacks erbij.

Diner word het gebakken eitjes met bosui en kippen soep en yoghurt met aardbeien na .

ontbijt brood met appelstroop .

lunch 2 sneetjes met rookvlees minder gezouten en kopje cup a soep.

tussen door ananas en een appel .

veel water en 2x koffie zwart.

nu maar een ding volhouden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 6:18    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: EGA

Reageer met quote
Goed zo Kitty nog even blijven. Als je gaat snaaien en ook nog uit het sprintje stapt dan verlies je ook nog controle op je gewicht kwijt en dan gaat het echt mis. Goed dat jij jezelf weer herpakt hebt na een dip. En je zit zo dicht bij een gezond gewicht dan gaat afvallen nu eenmaal wat langzamer. Hoe dichter bij je streef hoe kleiner ook het verschil tussen aantal kcal die je nodig hebt om op gewicht te blijven en wat de hoeveelheid kcal die je mag gebruiken en toch nog afvalt. Er ontstaat nu een soort van balans tussen wat je eet en wat je dagelijks verbruikt aan energie. Klein beetje meer energie verbruiken en je valt af, maar dan ook maar een klein beetje en dat is dan vaak niet op de weegschaal te zien. Klein beetje meer eten en je komt aan meestal ook niet op dezelfde dag te zien maar wel een dag later. Eens een uitspatting van een paar dagen snaaien en dat is dan meteen wel te zien. Vindt de balans weer terug van wat je mag eten op een dag en maak daar je vaste patroon van. Wil je nog wat extra gewicht kwijt dan moet je daar dus onder gaan zitten of extra bewegen. En ga je er eens een keer overheen, gun dat je zelf ook maar pak dan de volgende dag een balansdag. Een keer een uitspatting mag gewoon. Maar laat dat dan geen dagen duren. Herpak je de volgende dag. En niet de handdoek in de ring gooien. Met 1 dag wat extra is niet de hele week verpest.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 10:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
yvonne dank je .

Ik heb vanmorgen toch een kleurboek aan geschaft bij de boekhandel want die van action was veel te dun papier .
meteen kleurpotloden en stiften ,kan ik als ik zin heb voortaan iets gaan doen .

en voordat ik met alles klaar ben kan ik een jaar vooruit .

Net 30 min met hondje gelopen langer wil ik wel maar de rupsen zitten hier overal .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 11:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ik ben tevreden na deze eetbuien week woog net mooi 71,9 dus op naar een daling volgende week .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 19:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 14 van 29