Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

0,5 kg per week afvallen vervolg 16

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Klinkt weer goed Sasa Lach

Zo herkenbaar jasmijn, maar we geven niet op! Beterschap aai

Al bij de eerste ontmoeting met de praktijkondersteuner voelde ik een klik, ik kan hier zeker wat aan hebben.

Gisteren mijn 50ste verjaardag gevierd, het was een heerlijke dag. Overgebleven lekkernijen en taart aan de visite meegegeven en vlindertje kan weer fris van start Cool Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 apr 2022 7:56    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Dieet: gezond eten (intermitted vasten )

Reageer met quote
Van harte gefeliciteerd, Vlinder! Happy Birthday

Wat mooi, jouw positieve berichten over het gesprek met de praktijkondersteuner, en de frisse start die je nu gaat maken!! Zo gaat het helemaal goed komen Disco

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 apr 2022 9:07    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Thank you Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 apr 2022 9:24    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
De weegclub wordt mogelijke gemaakt door een paar enthousiaste vrijwilligers
We bestaan van de spontane donaties van de deelnemers.
Op de home-page hebben we nu een DONATIE KNOP
https://www.weegclub.nl/donaties/

Heb je ook profijt van de weegclub,
steun de weegclub dan met een donatie.
Een klein bedrag per maand of per kwartaal is meer dan welkom
Natuurlijk blijf je ook welkom zonder donatie…het is zeker geen verplichting
TIP: maak er een automatische overschrijving van
NL05 INGB 0005096019 (t.n.v. Weegclub te Almere).
Vermeld ook even je nickname of e-mail adres (anders is de donatie anoniem, echte namen worden niet bekend gemaakt).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 12 apr 2022 13:03    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
een weekje keelpijn waarbij alleen eten/drinken wat verlichting geeft, resulteert dus in een flinke gewichtstoename Heel heel boos
Schouders er weer onder en door!!!

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 12 apr 2022 15:17    

Reageer met quote
A, wat vervelend, Bloempje! Maar wat er snel bij komt, gaat er ook weer snel vanaf! Volgende week hetzelfde gewicht weer vanaf?! Ik hoop dat de keelpijn nu over is!

Jasmijn, ik had jouw berichtje over het hoofd gezien. Ik hoop dat je inmiddels weer koortsvrij bent en je beter voelt!

Ik zit dik in de voorbereidingen voor een familieweekend in Friesland met 11 personen nu met Pasen. Daar hebben we een groot huis gehuurd. We doen dat voor het eerst, en de organisatie ligt in mijn handen. Heb dus al aardig wat boodschappen in huis gehaald, schema’s gemaakt enz. Ik heb er heel veel zin in! Ik denk dat ik dan maar gewoon doorga met intermitted fasting. Het gaat op het moment juist zo goed, heb geen zin om dan daarna weer opnieuw alle motivatie bij elkaar te moeten rapen. Jullie horen het wel of dat zal lukken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 apr 2022 22:52    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hey sasa wat leuk zo'n familie weekend!!
En IF werkt fijn hè! Ik ben zelf toch al niet zo'n ontbijter dus dat ligt mij ook wel.
Maar snap wat je bedoelt, ik moet er nu ook weer naartoe terug werken en daar is toch weer even een dingetje om goed in je ritme te komen. Dus weer rustig opbouwen hier.
En wat je zegt klopt hoor, snelle kilo's er aan gaan er vaak ook gauw weer af als je er normaal doet.

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 12 apr 2022 23:04    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nog van harte gefeliciteerd Vlinder! Happy Birthday
Goed om de positieve berichten te horen van jou en superfijn dat het klikt met je praktijkondersteuner. Heel veel succes!

Sasa, oh wat supergezellig zo'n weekend! En het lijkt mooi weer te gaan worden. Maak er een topweekend van.

Bloempje, veel beterschap gewenst! Het is straks zo weer van af. Nu eerst maar weer gezond worden, dat is het belangrijkst.

Ik begin weer wat op te knappen na 4 dagen plat te hebben gelegen. Bleek toch corona te zijn en even goed ziek geweest met koorts. Nu nog wel moe, maar gaat al een stuk beter. Ik hoop dit weekend weer wat meer wandelingetjes te kunnen maken en zo alles weer wat te kunnen oppakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 apr 2022 13:07    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Ik ben deze sprint helemaal vergeten.

Met mij gaat het redelijk,

Vandaag een vreetkick geweest en dit was uit emoties, er werkte woonbegeleiding die ik niet vertrouw om mijn verhaalt edoen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 apr 2022 22:19    

Reageer met quote
Dan was je aardig ziek, Jasmijn, 4 dagen plat op bed!! Gelukkig gaat het nu weer wat beter. Doe rustig aan!! Dat heb ik niet gedaan nadat ik Corona had, en dat heeft me behoorlijk genekt, zodat ik nu, 16 maanden later, nog steeds niet 100 % ben. Wel 95 %, gelukkig, maar het heeft echt lang geduurd.

Deugnietje, goed dat je beseft waardoor je veel gaat eten. Dat is de eerste stap. Misschien kan je bedenken wat je in plaats van eten kunt doen, als er dingen niet fijn zijn. Even een stukje buiten wandelen, iemand opbellen, afleiding zoeken iets te doen met je handen, dingen in een dagboekje opschrijven enz. Ik weet niet of je ook met iemand hierover praat en diegene je nog tips kan geven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 apr 2022 16:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 8 van 16