Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

0,5 kg per week afvallen vervolg 16

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten (intermitted vasten )

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Bij mij gaat het niet goed qua gewicht, doe het zelf Rollende ogen
Het heeft ook wel zo z'n redenen, ik probeer weer m'n draai te vinden.

Fijn weekend allemaal.

Wat gaat er precies fout? En wat kan je helpen om het weer goed te krijgen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 apr 2022 21:43    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Yvonne, fijn dat je weer zo ver bent opgeknapt, dat het bewegen weer beter gaat.

Hier gaat het helemaal de verkeerde kant op.
De knop moet echt om, want ik begin mezelf steeds meer terug te trekken. Werk aan de winkel dus, op meerdere vlakken. Maar hoe??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 apr 2022 22:04    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Herkenbaar Dionbi...

Sasa, ik denk dat ik bepaalde zaken weer (nog) op een rijtje moet krijgen mentaal. Ik heb deze week een afspraak om te gaan praten. Bewegen gaat nog steeds goed, maar heb eetbuien waar ik niet blij van wordt, hormonen zijn ook behoorlijk in de war. Wat zou helpen is afkicken van suiker...

Bedankt voor je belangstelling Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 apr 2022 21:37    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Herkenbaar Dionbi...

Sasa, ik denk dat ik bepaalde zaken weer (nog) op een rijtje moet krijgen mentaal. Ik heb deze week een afspraak om te gaan praten. Bewegen gaat nog steeds goed, maar heb eetbuien waar ik niet blij van wordt, hormonen zijn ook behoorlijk in de war. Wat zou helpen is afkicken van suiker...

Bedankt voor je belangstelling Lach

Heel goed dat je een afspraak hebt staan om over dingen te praten! Dat is dan ten eerste dingen voor jezelf op een rijtje krijgen en onder ogen zien en dan hopelijk tips en support om eraan te werken en eea anders aan te pakken. Ik hoop dat je er veel aan hebt.

ja, die suikers… Bij mij helpt dat enorm als ik suikers ga mijden. Je kan het op de radicale manier proberen: van 100 naar 0 of geleidelijk minder suiker. Dat je erover nadenkt wat je deze week wilt skippen , dan volgende week nog wat extra‘s. Maar dat klinkt natuurlijk makkelijker dan het is. Je hebt er wat wilskracht voor nodig. Ik hoop toch dat het hoe dan ook lukt om de knop weer om te zetten. En voor Dionbi net zo. Kom op, nu weer een nieuwe week en een nieuw begin! Zet hem op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 apr 2022 23:32    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Bedankt voor de peptalk Sasa Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 apr 2022 7:49    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Och jongens toch, Hier gaat het ook niet lekker. Mijn gewicht vliegt alle kanten op. Vandaag stond de weegschaal op 107 kilo. Dat is 2,4 kilo meer dan vorige week. Gelukkig kan het morgen ook weer zomaar naar beneden zijn maar ook net zo goed nog hoger. Ik kan er echt geen peil meer op trekken.

Hou vol, ooit komt het goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 05 apr 2022 15:27    

Reageer met quote
Hi girls - and one man Cool
How's life? Maar laten we maar in het Nederlands doorgaan. Wat een weer vandaag! Bevordert niet echt een goed humeur... Ik voel me ook wat hangerig, ben nog op het werk, weinig klandizie en weinig fut vandaag. En dan ga je bedenken of er ergens nog wat lekkers te halen valt. Gelukkig is hier niets voor het grijpen, hahaha. Dat scheelt! 50 m verderop is de ijssalon. Die ging 1 april open. Daar halen we af een toe ijsjes, maar tegen deze verleiding kan ik gelukkig nu ook goed. Voor vanavond maar nog wat leuks verzinnen. Eens kijken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 apr 2022 15:45    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vlinder, wat goed dat je met iemand gaat praten. Ik hoop dat je een fijne klik hebt met diegene en dat het je verder helpt. Goed dat je deze stap hebt genomen.

Sasa, knap dat je de verleiding van de ijsjes hebt weten te weerstaan. Alles met mate. Het weer was ook om te huilen afgelopen week. Ik hoop met je mee dat het weer wat zonniger gaat worden.

Hier gaat het, zoals te zien is in de tabel, shit. Op 100 gram na op mijn zwaarste ooit. Zojuist gewogen. Het enige "voordeel" is dat ik hiervan zo ontzettend ben geschrokken, dat ik hoop dat dit effect gaat hebben. Ik had geen zin om hier elke keer dezelfde boodschap te komen brengen, vandaar dat ik wat stiller was. Ondanks alles blijf ik toch de hoop houden dat het weer goed gaat komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 apr 2022 7:43    

Reageer met quote
@Jasmijn - soms is het heilsam om even te schrikken en is dat een aanleiding om serieus werk van een probleem te maken. Zet er maar weer flink de schouders eronder en bedenkt een realistisch plan wat je kunt doen. Zoek evt. hulp bij een voedingscoach of meld je aan bij fitness. Neem je voor om zoveel stappen per dag te lopen, whatever. Wat ook goed is, dat is drie (gezonde) maaltijden per dag eet en geen tussendoortjes. Dan wel voldoende eten en ook met goede voedingsstoffen/vezels zodat je de tijd tot de volgende maaltijd goed doorkomt. Als je dat probeert vol te houden, dan is snaaien verleden tijd. Laat je even weten wat je plan wordt Idee

Donderdag hier over het weer geklaagd, maar nu zit ik heerlijk met blote benen in de achtertuin. Genieten!!! Net een klein rondje gewandeld met mijn man. En gisterenavond nog een leuk uitje gehad. Ben helemaal in mijn nopjes Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 apr 2022 15:28    
Vrouw Weeggegevens   jasmijn86
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dankje Sasa, ga ik doen. Helaas nu ziek (koorts) thuis, dus hopelijk snel weer beter.

Heerlijk dat jij weer in de tuin kon zitten en je zo goed voelt. Zo fijn als het echt lenteweer is!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 apr 2022 7:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 7 van 16